Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ben nieuw hier

Ik ben nieuw hier

27 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad jouw lijf en leven, maar ben het met Sally Tessio eens: dagelijks speed- en benzogebruik rechtvaardigen door te zeggen dat je veel sport en gezond eet is jezelf voorliegen. En jezelf voorliegen is gevaarlijk.
R
RafaaelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal ik ben nieuw hier. Al een poosje gebruik ik dagelijks pep. Voor de rest heb ik bijna elke soort drugs geprobeerd. Als er vragen zijn hoor ik het graag.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Welkom!
Hoeveel gebruik je gemiddeld per dag, want toen ik dagelijks gebruikte swingden de hoeveelheden snel de pan uit !
Tolerantie is een bitch :tongueout:
R
RafaaelLid
01-01-2024, 00:00
#4
3,4 gram maar ik sport elke dag en eet zeer gezond dus ik merk weinig tot geen bijwerkingen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
3/4 van een gram of 3 a 4 gram ?? Beide hoeveelheden liggen wel hoog voor dagelijks gebruik...
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tja. Het is jouw leven, jouw lijf. Verder zat ik mijn bemoederende mond houden. Ik houd zelf ook van speed hoor. Heel erg veel zelfs maar hier kan ik met mijn hoofd niet bij...
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eerste wat in me op komt: "Hoe dan."
Ik bedoel... dan slaap je toch nooit meer? Of is de speed kwaliteit zo slecht of je tolerantie zo hoog dat je met deze aantallen nog normaal kunt functioneren?
Buiten dat vind ik dit echt misbruik en de gevolgen zijn voor je gezondheid zijn echt extreem slecht. Dat merk je nu misschien nog niet maar die tijd zal komen. Waarom doe je jezelf dit aan?
:astonished:
R
RafaaelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is zeer goeie pep 63% en ik slaap op tranxene. Ik voel me er goed bij en als ik verandering in zie dat het de slechte kant op gaat dan ga ik het rustig afbouwen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Overdags opgepept door de pep en daar door moet je tabletten om te slapen. Tja.... Gezond is het zeker niet. Dagelijks speed en benzo's. Wat SanneBanne zegt: het is jou lijf.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb het ook gebruikt benzo's om te slape speed overdag om te kunne functioneren..opletten jongen ben nu in herstel van speed..maar ik zat op den duur aan 4 lormetezepam's per dag om te kunne slapen..heb 12 jaar speed gebruikt..en het op eigen wil afbouwen zal moeilijk worden denk ik..neem je al lang dagelijks.?en 3 a 4 gram per dag is echt wel veel..
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dagelijks pep is niet zo'n best idee, maar uiteindelijk is het inderdaad jouw eigen keuze. Ik heb wel een beetje moeite met de opmerking over sport en gezond eten, dat klinkt als een rechtvaardiging van het gebruik. Net als dat ik moeite heb met de opmerking over het niet merken van bijwerkingen. Beide opmerkingen bagatelliseren de schadelijkheid van je gebruik. Snuif jezelf lekker naar de klote :wink:, maar ben wel eerlijk richting jezelf.

Risico's korte termijn:
  • Uitputting en overbelasting van je lichaam
  • Oververhitting
  • Hartkloppingen
  • Hartaanval
  • Paranoia (bij hoge dosis en/of frequent gebruik)
  • Schade aan lever, nieren en andere organen
  • Ontstekingen (blaasontsteking bij vrouwen, longen en luchtwegen bij mannen)
  • Depressieve klachten
  • Spierpijn
Risico's lange termijn:
  • Hersenschade
  • Depressie
  • Psychose (bij hoge dosis en/of frequent gebruik)
  • Schade aan gebit
  • Schade aan neus
  • Soms impotentie (bij mannen)
  • Verminderde ongesteldheid
  • Gewichtsverlies
Welkom op het forum trouwens.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze olifant zei:
Inderdaad jouw lijf en leven, maar ben het met Sally Tessio eens: dagelijks speed- en benzogebruik rechtvaardigen door te zeggen dat je veel sport en gezond eet is jezelf voorliegen. En jezelf voorliegen is gevaarlijk.
Klik om te vergroten...

Is wel zo, maar dat is toch onderdeel van de ziekte; het liegen en bedriegen? In dat geval kan je het de TS niet kwalijk nemen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Albedo zei:
Rafaael is weg zo te zien.
Klik om te vergroten...
Kan nog terug komen..wie weet..
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rafaael is weg zo te zien.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Troll?
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#16
:tongueout: Dat denk ik niet na zo'n storm aan belerende reacties, dan kon ie tnet zo goed verteld hebben aan zijn familie betreffende zijn gebruik :tongueout: Ging hetzelfde effect min of meer geweest zijn, wat een strontstorm zeg hierboven :tongueout:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
lysergic bink zei:
:tongueout: Dat denk ik niet na zo'n storm aan belerende reacties, dan kon ie tnet zo goed verteld hebben aan zijn familie betreffende zijn gebruik :tongueout: Ging hetzelfde effect min of meer geweest zijn, wat een strontstorm zeg hierboven :tongueout:
Klik om te vergroten...

Nou ja, je vraagt er ook wel een beetje om als je een topic opent met 'yo, ik ben ... en ik gebruik dagelijks harddrugs maar dat is helemaal niet erg want ik sport en eet gezond.' Sorry hoor :tongueout:
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze olifant zei:
Nou ja, je vraagt er ook wel een beetje om als je een topic opent met 'yo, ik ben ... en ik gebruik dagelijks harddrugs maar dat is helemaal niet erg want ik sport en eet gezond.' Sorry hoor :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ja , we moesten hem zeker de voorlichting gegeven hebben die hij nodig heeft , maar we moeten opletten met een te belerende toon geen nieuwe leden af te schrikken uiteraard.
Nuja de dunne heeft mss gelijk dat het een troll was hoor, want 3 a 4 gram pure pep counteren dagelijks met een vrij zwakke benzo als tranxenne, zelfs in mijn boek lijkt dit sterk onwaarschijnlijk. :tongueout: zelfs kabouter pep zou daarvan zeggen pepperdepepperdepep nog aan toe :tongueout:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergic bink zei:
Ja , we moesten hem zeker de voorlichting gegeven hebben die hij nodig heeft , maar we moeten opletten met een te belerende toon geen nieuwe leden af te schrikken uiteraard.
Nuja de dunne heeft mss gelijk dat het een troll was hoor, want 3 a 4 gram pure pep counteren dagelijks met een vrij zwakke benzo als tranxenne, zelfs in mijn boek lijkt dit sterk onwaarschijnlijk. :tongueout: zelfs kabouter pep zou daarvan zeggen pepperdepepperdepep nog aan toe :tongueout:
Klik om te vergroten...

LOL. En ben ik het helemaal mee eens hoor, geen te belerende toon naar (nieuwe) leden. Maar er zijn grenzen. :grin:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
lysergic bink zei:
Ja , we moesten hem zeker de voorlichting gegeven hebben die hij nodig heeft , maar we moeten opletten met een te belerende toon geen nieuwe leden af te schrikken uiteraard.
Nuja de dunne heeft mss gelijk dat het een troll was hoor, want 3 a 4 gram pure pep counteren dagelijks met een vrij zwakke benzo als tranxenne, zelfs in mijn boek lijkt dit sterk onwaarschijnlijk. :tongueout: zelfs kabouter pep zou daarvan zeggen pepperdepepperdepep nog aan toe :tongueout:
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je in jou broek.?:tonguewink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."