#1
Inderdaad jouw lijf en leven, maar ben het met Sally Tessio eens: dagelijks speed- en benzogebruik rechtvaardigen door te zeggen dat je veel sport en gezond eet is jezelf voorliegen. En jezelf voorliegen is gevaarlijk.
Inderdaad jouw lijf en leven, maar ben het met Sally Tessio eens: dagelijks speed- en benzogebruik rechtvaardigen door te zeggen dat je veel sport en gezond eet is jezelf voorliegen. En jezelf voorliegen is gevaarlijk.
Kan nog terug komen..wie weet..Rafaael is weg zo te zien.
Dat denk ik niet na zo'n storm aan belerende reacties, dan kon ie tnet zo goed verteld hebben aan zijn familie betreffende zijn gebruik
Ging hetzelfde effect min of meer geweest zijn, wat een strontstorm zeg hierboven
![]()
Ja , we moesten hem zeker de voorlichting gegeven hebben die hij nodig heeft , maar we moeten opletten met een te belerende toon geen nieuwe leden af te schrikken uiteraard.Nou ja, je vraagt er ook wel een beetje om als je een topic opent met 'yo, ik ben ... en ik gebruik dagelijks harddrugs maar dat is helemaal niet erg want ik sport en eet gezond.' Sorry hoor![]()
Ja , we moesten hem zeker de voorlichting gegeven hebben die hij nodig heeft , maar we moeten opletten met een te belerende toon geen nieuwe leden af te schrikken uiteraard.
Nuja de dunne heeft mss gelijk dat het een troll was hoor, want 3 a 4 gram pure pep counteren dagelijks met een vrij zwakke benzo als tranxenne, zelfs in mijn boek lijkt dit sterk onwaarschijnlijk.zelfs kabouter pep zou daarvan zeggen pepperdepepperdepep nog aan toe
![]()
Hoe bedoel je in jou broek.?Ja , we moesten hem zeker de voorlichting gegeven hebben die hij nodig heeft , maar we moeten opletten met een te belerende toon geen nieuwe leden af te schrikken uiteraard.
Nuja de dunne heeft mss gelijk dat het een troll was hoor, want 3 a 4 gram pure pep counteren dagelijks met een vrij zwakke benzo als tranxenne, zelfs in mijn boek lijkt dit sterk onwaarschijnlijk.zelfs kabouter pep zou daarvan zeggen pepperdepepperdepep nog aan toe
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."