Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ben nieuw hier

Ik ben nieuw hier

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze olifant zei:
Nou ja, je vraagt er ook wel een beetje om als je een topic opent met 'yo, ik ben ... en ik gebruik dagelijks harddrugs maar dat is helemaal niet erg want ik sport en eet gezond.' Sorry hoor :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ja , we moesten hem zeker de voorlichting gegeven hebben die hij nodig heeft , maar we moeten opletten met een te belerende toon geen nieuwe leden af te schrikken uiteraard.
Nuja de dunne heeft mss gelijk dat het een troll was hoor, want 3 a 4 gram pure pep counteren dagelijks met een vrij zwakke benzo als tranxenne, zelfs in mijn boek lijkt dit sterk onwaarschijnlijk. :tongueout: zelfs kabouter pep zou daarvan zeggen pepperdepepperdepep nog aan toe :tongueout:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergic bink zei:
Ja , we moesten hem zeker de voorlichting gegeven hebben die hij nodig heeft , maar we moeten opletten met een te belerende toon geen nieuwe leden af te schrikken uiteraard.
Nuja de dunne heeft mss gelijk dat het een troll was hoor, want 3 a 4 gram pure pep counteren dagelijks met een vrij zwakke benzo als tranxenne, zelfs in mijn boek lijkt dit sterk onwaarschijnlijk. :tongueout: zelfs kabouter pep zou daarvan zeggen pepperdepepperdepep nog aan toe :tongueout:
Klik om te vergroten...

LOL. En ben ik het helemaal mee eens hoor, geen te belerende toon naar (nieuwe) leden. Maar er zijn grenzen. :grin:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergic bink zei:
Ja , we moesten hem zeker de voorlichting gegeven hebben die hij nodig heeft , maar we moeten opletten met een te belerende toon geen nieuwe leden af te schrikken uiteraard.
Nuja de dunne heeft mss gelijk dat het een troll was hoor, want 3 a 4 gram pure pep counteren dagelijks met een vrij zwakke benzo als tranxenne, zelfs in mijn boek lijkt dit sterk onwaarschijnlijk. :tongueout: zelfs kabouter pep zou daarvan zeggen pepperdepepperdepep nog aan toe :tongueout:
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je in jou broek.?:tonguewink:
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#4
lotske1984- zei:
Hoe bedoel je in jou broek.?:tonguewink:
Klik om te vergroten...
Uhm, in mijn boek Lotske, in mijn boek :smirk: Het is een uitdrukking :smirk:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergic bink zei:
Uhm, in mijn boek Lotske, in mijn boek :smirk: Het is een uitdrukking :smirk:
Klik om te vergroten...
Aaaah sorry had broek gelezen..das wat intressanter als boek he..:blush:
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergic bink zei:
:tongueout: Dat denk ik niet na zo'n storm aan belerende reacties, dan kon ie tnet zo goed verteld hebben aan zijn familie betreffende zijn gebruik :tongueout: Ging hetzelfde effect min of meer geweest zijn, wat een strontstorm zeg hierboven :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik begrijp je opmerking over afschrikkende reacties wel, maar vind niet dat bovenstaande reacties veelste belerend zijn. Iedereen geeft uiteindelijk aan dat het zijn eigen keuze is en dat hij lekker moet doen en laten wat hij zelf wil. We leven in een prachtig vrij land waar je zonder censuur op een forum kan gooien wat je van het weekend in je keelgat gaat gooien of wat je dezelfde dag nog allemaal door je neus heen hebt geschoten. Die vrijheid brengt naar mijn mening ook een bepaalde verantwoordelijkheid met zich mee en het is dan ook niet voor niks dat het forum ook een educatieve doelstelling heeft. Je drugsgebruik op die manier maar afzwakken verdient best een tegenreactie, of dat nou betekent dat TS hem smeert of niet.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#7
lotske1984- zei:
Aaaah sorry had broek gelezen..das wat intressanter als boek he..:blush:
Klik om te vergroten...
Wat vooral interessant is is dat jij broek las ipv boek , ik denk als we nu een rorschachtest deden dat jij ook allemaal piemels zag zweven ...je hebt al meermaals laten doorschemeren dat je eens een fikse beurt van doen hebt !
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergic bink zei:
Wat vooral interessant is is dat jij broek las ipv boek , ik denk als we nu een rorschachtest deden dat jij ook allemaal piemels zag zweven ...je hebt al meermaals laten doorschemeren dat je eens een fikse beurt van doen hebt !
Klik om te vergroten...
Hahaha valt dat op..:grimacing:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."