#1
Ik zou niet meer dan 150mg in een capsule doen, als je gewone pep hebt. Doe je meer dan kun je denk ik nog niet slapen om 3uur.
Zelf had ik pas teveel Dex genomen savonds en kon zelfs met de nodige slaappillen, nog niet op tijd slapen, dus pas altijd op met je dosis.
Zelf had ik pas teveel Dex genomen savonds en kon zelfs met de nodige slaappillen, nog niet op tijd slapen, dus pas altijd op met je dosis.