#1
Zojuist de uitslag gekregen, getest op 72% en geen cafeïne in gevonden of andere rare toevoegingen. Ik heb capsules gemaakt van ~ 65mg en zou dat voldoende moeten zijn?
Bedoel ik zeker niet sarcastisch. Ik zit hier onder ander op dit forum om mijn ervaringen te delen en ben zeer serieus.Bedoel je dat sarcastisch ? Want ik ben echt een noob als het om pep gaat
Nou dat hangt heel erg van de persoon en de gewenning af hoor. Toen ik pas net met speed begon reageerde ik er veel heftiger op en was slapen naderhand bijna onmogelijk. Zeker wanneer je het slikt, want daar lijkt echt geen einde aan te komen.Bedoel ik zeker niet sarcastisch. Ik zit hier onder ander op dit forum om mijn ervaringen te delen en ben zeer serieus.
120mg is voor mij ook veel maar voor de meesten die ik ken zeker niet.Nou dat hangt heel erg van de persoon en de gewenning af hoor. Toen ik pas net met speed begon reageerde ik er veel heftiger op en was slapen naderhand bijna onmogelijk. Zeker wanneer je het slikt, want daar lijkt echt geen einde aan te komen.
Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat wanneer je om 16u een capsule neemt, je om 3u alweer kan slapen. De high zal grotendeels wel weg zijn tegen die tijd, maar de nastimulatie kan zeker oraal nog heel lang blijven hangen.
Snuiven is wat dat betreft een stuk voorspelbaarder en duurt een stuk korter. Nadeel van snuiven is alleen dat je snel blijft bijnemen en dan uiteindelijk alsnog niet slaapt.
BTW 120mg speed in een capsule is wel erg veel hoor. Dan moet je of hele slechte speed hebben of al een flinke gewenning. 40 a 50mg zuivere speed zou al een goed effect moeten geven.
Als je pep echt zuiver is zal 50mg al redelijk effect moeten geven. Als het niet heel zuiver is zul je wel meer nodig hebben.Het is mijn eerste keer dus liever wat te weinig dan te veel gebruiken. Heb wel veel ervaring met 4fmp waar ik ook slecht van kon slapen maar dat nam ik dan maar voor lief... het is dus verstandig om met een capsule van zo'n 50 Mg te beginnen?
Als je pep echt zuiver is zal 50mg al redelijk effect moeten geven. Als het niet heel zuiver is zul je wel meer nodig hebben.
Heb je het laten testen? Anders is er eigenlijk niks zinnigs over de hoeveelheid te zeggen. Als je slechte pep hebt, en dat komt best vaak voor, dan kan het maar 20 of 30% amfetamine bevatten. Terwijl goede pep 60%+ is, 73% is maximale zuiverheid.
Ik heb zelf het geluk te beschikken over pep van 73% en daar is die 50mg ook op gebaseerd, maar als je pech hebt voel je daar niet zoveel van.
Ik had begrepen dat je al eerder speed had gesnoven . Maar nu begrijp ik dat t je allereerste keer speed is. Dan is 50mg wel redelijk ja, minder zou ik echt niet doen. Je hebt t niet laten testen dus dan is t puur gokken. Als t niet vrij zuiver is zal je van 50mg weinig merken, wordt dus een beetje gokken in jou geval.Het is mijn eerste keer dus liever wat te weinig dan te veel gebruiken. Heb wel veel ervaring met 4fmp waar ik ook slecht van kon slapen maar dat nam ik dan maar voor lief... het is dus verstandig om met een capsule van zo'n 50 Mg te beginnen?
Ik had begrepen dat je al eerder speed had gesnoven . Maar nu begrijp ik dat t je allereerste keer speed is. Dan is 50mg wel redelijk ja, minder zou ik echt niet doen. Je hebt t niet laten testen dus dan is t puur gokken. Als t niet vrij zuiver is zal je van 50mg weinig merken, wordt dus een beetje gokken in jou geval.
Ik heb niet zoveel ervaring met testen, dat kunnen anderen jou beter vertellen. Wel weet ik dat een zuurtest waarbij de speed bruin/oranje moet kleuren binnen een dag resultaat geeft. Een laboratoriumtest duurt langer.Kan ik het nog laten testen voor volgend weekend? Weet niet hoe lang het duurt voordat ze de uitslag hebben?
Een labtest duurt een week. Als er een testcentrum bij jou in de buurt is waar je het nog deze week kan inleveren zou je dus voor volgend weekend nog een uitslag kunnen hebben.Kan ik het nog laten testen voor volgend weekend? Weet niet hoe lang het duurt voordat ze de uitslag hebben?
speed van dergelijke sterkte zou ik zeker niet minder doseren, ook als t je eerste keer pep is.Laten we zeggen dat er een gemiddeld percentage van 40%-50% in zit, dan raden jullie aan om er minimaal 50 Mg in te doen?
I
speed van dergelijke sterkte zou ik zeker niet minder doseren, ook als t je eerste keer pep is.
Ik zou 2 capsules van elk 50mg meenemen, merk je weinig van de eerste kun je altijd bijnemen. Dat is beter dat je begint met veel, aangezien je nog geen tolerantie hebt opgebouwd. Je kan ook in je eerste capsule 50mg doen en in de 2e 30mg, zit je zeker safe.
Ben je van belgie drugslover43.?
@naba90 geen dank en advies is gratis heeben wel benieuwd hoe t verloopt bij je volgend weekend. Hou je ons op de hoogte hier?
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."