Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer speed

Eerste keer speed

46 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
n
nada1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zojuist de uitslag gekregen, getest op 72% en geen cafeïne in gevonden of andere rare toevoegingen. Ik heb capsules gemaakt van ~ 65mg en zou dat voldoende moeten zijn?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Slape zul je niet doen hoor als je speed gebruikt zonder medicatie ofzo..
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#3
naba90 zei:
Bedoel je dat sarcastisch ? Want ik ben echt een noob als het om pep gaat
Klik om te vergroten...
Bedoel ik zeker niet sarcastisch. Ik zit hier onder ander op dit forum om mijn ervaringen te delen en ben zeer serieus.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drugslover43 zei:
Bedoel ik zeker niet sarcastisch. Ik zit hier onder ander op dit forum om mijn ervaringen te delen en ben zeer serieus.
Klik om te vergroten...
Nou dat hangt heel erg van de persoon en de gewenning af hoor. Toen ik pas net met speed begon reageerde ik er veel heftiger op en was slapen naderhand bijna onmogelijk. Zeker wanneer je het slikt, want daar lijkt echt geen einde aan te komen.

Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat wanneer je om 16u een capsule neemt, je om 3u alweer kan slapen. De high zal grotendeels wel weg zijn tegen die tijd, maar de nastimulatie kan zeker oraal nog heel lang blijven hangen.

Snuiven is wat dat betreft een stuk voorspelbaarder en duurt een stuk korter. Nadeel van snuiven is alleen dat je snel blijft bijnemen en dan uiteindelijk alsnog niet slaapt.

BTW 120mg speed in een capsule is wel erg veel hoor. Dan moet je of hele slechte speed hebben of al een flinke gewenning. 40 a 50mg zuivere speed zou al een goed effect moeten geven.
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Nou dat hangt heel erg van de persoon en de gewenning af hoor. Toen ik pas net met speed begon reageerde ik er veel heftiger op en was slapen naderhand bijna onmogelijk. Zeker wanneer je het slikt, want daar lijkt echt geen einde aan te komen.

Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat wanneer je om 16u een capsule neemt, je om 3u alweer kan slapen. De high zal grotendeels wel weg zijn tegen die tijd, maar de nastimulatie kan zeker oraal nog heel lang blijven hangen.

Snuiven is wat dat betreft een stuk voorspelbaarder en duurt een stuk korter. Nadeel van snuiven is alleen dat je snel blijft bijnemen en dan uiteindelijk alsnog niet slaapt.

BTW 120mg speed in een capsule is wel erg veel hoor. Dan moet je of hele slechte speed hebben of al een flinke gewenning. 40 a 50mg zuivere speed zou al een goed effect moeten geven.
Klik om te vergroten...
120mg is voor mij ook veel maar voor de meesten die ik ken zeker niet.
40mg straatpep is best weinig als t nou Dex was, zou t een goede dosis zijn.
En idd, iedereen reageert weer anders op drugs.
11 uur na gebruik van een milde dosis moet je echt wel kunnen slapen hoor.
n
nada1234Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is mijn eerste keer dus liever wat te weinig dan te veel gebruiken. Heb wel veel ervaring met 4fmp waar ik ook slecht van kon slapen maar dat nam ik dan maar voor lief... het is dus verstandig om met een capsule van zo'n 50 Mg te beginnen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
naba90 zei:
Het is mijn eerste keer dus liever wat te weinig dan te veel gebruiken. Heb wel veel ervaring met 4fmp waar ik ook slecht van kon slapen maar dat nam ik dan maar voor lief... het is dus verstandig om met een capsule van zo'n 50 Mg te beginnen?
Klik om te vergroten...
Als je pep echt zuiver is zal 50mg al redelijk effect moeten geven. Als het niet heel zuiver is zul je wel meer nodig hebben.

Heb je het laten testen? Anders is er eigenlijk niks zinnigs over de hoeveelheid te zeggen. Als je slechte pep hebt, en dat komt best vaak voor, dan kan het maar 20 of 30% amfetamine bevatten. Terwijl goede pep 60%+ is, 73% is maximale zuiverheid.

Ik heb zelf het geluk te beschikken over pep van 73% en daar is die 50mg ook op gebaseerd, maar als je pech hebt voel je daar niet zoveel van.
n
nada1234Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Als je pep echt zuiver is zal 50mg al redelijk effect moeten geven. Als het niet heel zuiver is zul je wel meer nodig hebben.

Heb je het laten testen? Anders is er eigenlijk niks zinnigs over de hoeveelheid te zeggen. Als je slechte pep hebt, en dat komt best vaak voor, dan kan het maar 20 of 30% amfetamine bevatten. Terwijl goede pep 60%+ is, 73% is maximale zuiverheid.

Ik heb zelf het geluk te beschikken over pep van 73% en daar is die 50mg ook op gebaseerd, maar als je pech hebt voel je daar niet zoveel van.
Klik om te vergroten...

Ik heb het niet laten testen, weet wel zeker dat het pep is maar geen idee hoe sterk het is...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dan word het wel lastig om in een keer de goede dosis binnen te krijgen. Met snuiven kun je nog elke keer een beetje bijnemen na 10 minuten tot je het gewenste effect hebt, maar met slikken kan dat niet helaas.
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#10
naba90 zei:
Het is mijn eerste keer dus liever wat te weinig dan te veel gebruiken. Heb wel veel ervaring met 4fmp waar ik ook slecht van kon slapen maar dat nam ik dan maar voor lief... het is dus verstandig om met een capsule van zo'n 50 Mg te beginnen?
Klik om te vergroten...
Ik had begrepen dat je al eerder speed had gesnoven . Maar nu begrijp ik dat t je allereerste keer speed is. Dan is 50mg wel redelijk ja, minder zou ik echt niet doen. Je hebt t niet laten testen dus dan is t puur gokken. Als t niet vrij zuiver is zal je van 50mg weinig merken, wordt dus een beetje gokken in jou geval.
n
nada1234Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Drugslover43 zei:
Ik had begrepen dat je al eerder speed had gesnoven . Maar nu begrijp ik dat t je allereerste keer speed is. Dan is 50mg wel redelijk ja, minder zou ik echt niet doen. Je hebt t niet laten testen dus dan is t puur gokken. Als t niet vrij zuiver is zal je van 50mg weinig merken, wordt dus een beetje gokken in jou geval.
Klik om te vergroten...

Kan ik het nog laten testen voor volgend weekend? Weet niet hoe lang het duurt voordat ze de uitslag hebben?
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#12
naba90 zei:
Kan ik het nog laten testen voor volgend weekend? Weet niet hoe lang het duurt voordat ze de uitslag hebben?
Klik om te vergroten...
Ik heb niet zoveel ervaring met testen, dat kunnen anderen jou beter vertellen. Wel weet ik dat een zuurtest waarbij de speed bruin/oranje moet kleuren binnen een dag resultaat geeft. Een laboratoriumtest duurt langer.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
naba90 zei:
Kan ik het nog laten testen voor volgend weekend? Weet niet hoe lang het duurt voordat ze de uitslag hebben?
Klik om te vergroten...
Een labtest duurt een week. Als er een testcentrum bij jou in de buurt is waar je het nog deze week kan inleveren zou je dus voor volgend weekend nog een uitslag kunnen hebben.
n
nada1234Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Laten we zeggen dat er een gemiddeld percentage van 40%-50% in zit, dan raden jullie aan om er minimaal 50 Mg in te doen?
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#15
I
naba90 zei:
Laten we zeggen dat er een gemiddeld percentage van 40%-50% in zit, dan raden jullie aan om er minimaal 50 Mg in te doen?
Klik om te vergroten...
speed van dergelijke sterkte zou ik zeker niet minder doseren, ook als t je eerste keer pep is.
Ik zou 2 capsules van elk 50mg meenemen, merk je weinig van de eerste kun je altijd bijnemen. Dat is beter dat je begint met veel, aangezien je nog geen tolerantie hebt opgebouwd. Je kan ook in je eerste capsule 50mg doen en in de 2e 30mg, zit je zeker safe.
n
nada1234Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Drugslover43 zei:
I

speed van dergelijke sterkte zou ik zeker niet minder doseren, ook als t je eerste keer pep is.
Ik zou 2 capsules van elk 50mg meenemen, merk je weinig van de eerste kun je altijd bijnemen. Dat is beter dat je begint met veel, aangezien je nog geen tolerantie hebt opgebouwd. Je kan ook in je eerste capsule 50mg doen en in de 2e 30mg, zit je zeker safe.
Klik om te vergroten...

Thanks voor het advies! We gaan het meemaken volgend weekend
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#17
lotske1984- zei:
Ben je van belgie drugslover43.?
Klik om te vergroten...

Nee hoor, het is een Nederlander, waaraan denk je dat Lotske?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Twee capsules meenemen is dan de beste optie inderdaad. Wacht in ieder geval minstens een uur totdat je bijneemt.
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@naba90 geen dank en advies is gratis hee:laughing: ben wel benieuwd hoe t verloopt bij je volgend weekend. Hou je ons op de hoogte hier?:tonguewink:
n
nada1234Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Drugslover43 zei:
@naba90 geen dank en advies is gratis hee:laughing: ben wel benieuwd hoe t verloopt bij je volgend weekend. Hou je ons op de hoogte hier?:tonguewink:
Klik om te vergroten...

Ga ik doen! Heb het trouwens gister naar het test centrum gebracht, volgende week vrijdag de uitslag, ben benieuwd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."