Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer speed

Eerste keer speed

46 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
n
nada1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Drugslover43 zei:
I

speed van dergelijke sterkte zou ik zeker niet minder doseren, ook als t je eerste keer pep is.
Ik zou 2 capsules van elk 50mg meenemen, merk je weinig van de eerste kun je altijd bijnemen. Dat is beter dat je begint met veel, aangezien je nog geen tolerantie hebt opgebouwd. Je kan ook in je eerste capsule 50mg doen en in de 2e 30mg, zit je zeker safe.
Klik om te vergroten...

Thanks voor het advies! We gaan het meemaken volgend weekend
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#2
lotske1984- zei:
Ben je van belgie drugslover43.?
Klik om te vergroten...

Nee hoor, het is een Nederlander, waaraan denk je dat Lotske?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Twee capsules meenemen is dan de beste optie inderdaad. Wacht in ieder geval minstens een uur totdat je bijneemt.
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@naba90 geen dank en advies is gratis hee:laughing: ben wel benieuwd hoe t verloopt bij je volgend weekend. Hou je ons op de hoogte hier?:tonguewink:
n
nada1234Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zojuist de uitslag gekregen, getest op 72% en geen cafeïne in gevonden of andere rare toevoegingen. Ik heb capsules gemaakt van ~ 65mg en zou dat voldoende moeten zijn?
n
nada1234Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dag allemaal!

Binnenkort wil ik op een festival voor de eerste keer speed nemen in een capsule. Hoe veel is aan te raden om evengoed snachts zo rond 03:00 nog een paar uurtjes te kunnen slapen? Ik snuif het liever niet omdat dan direct m'n neus dicht zit de hele week...
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou niet meer dan 150mg in een capsule doen, als je gewone pep hebt. Doe je meer dan kun je denk ik nog niet slapen om 3uur.

Zelf had ik pas teveel Dex genomen savonds en kon zelfs met de nodige slaappillen, nog niet op tijd slapen, dus pas altijd op met je dosis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."