Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"snuiven is missch toch beter ouwe... reuken is echt de minste zintuig die we als mens gebruiken. capsule is onvoorspelbaar en je weet dat je meer gaat nemen als om 1:00uur 's nacht de dip doorzet"
"Beste mensen, Sta in het leven qua gezin, qua (goede) baan => doe altijd verplichtingen zonder zeuren. Soms (heel soms) ga ik thuis chillen, als den vrouw en de beesten (lees: kinderen) slapen. Dieet is dan: coke / rum&coke Activiteit: gamen (zolang het gaat) en daarna doelloos surfen Ben benieuwd of er nog meer verstandige, maatschappelijk verantwoorde figuren zijn die af en toe terugvallen in de 'chill'-modus? Wat is een aanrader om te doen qua doelloos gedrag? (Nb. maatschappelijk verantwoord is idd saai, burgerlijk, loonslaaf, etc )"
"kan helaas niet altijd... heeft wel de voorkeur uiteraard. zit nu dus in de situatie dat ik ´op niveau´ ben, maar geen zin/mogelijkheid voor lange avond doortrekken nb ga op vakantie over aantal dagen, kameraden zijn ook rond deze tijd met verlof"
"ga nou maar gewoon mee, ouwe lul uithangen heb je nog zat tijd voor"