#1
Fijnstampen is wel prettig maar niet noodzakelijk. Het snuift makkelijker en verspreidt zich beter door je neus, dat wil zeggen: er komen geen korreltjes terug naar buiten gerold. Let wel op dat je met fijner poeder ook minder hard snuift, omdat het dan rechtstreeks je luchtwegen en longen in waait.
Een vijzel is ook niet noodzakelijk. Je kunt het ook op het bord laten liggen en met een ander plat voorwerp 'prakken'. Bijvoorbeeld een 50 cent muntje. Even drukken en een beetje draaien en je kristalletjes worden zo fijn als bloem.
Ik zou oppassen met te hard snuifen, ik ga het waarschijnlijk van een sleutel af doen dus het lijk mij gewoon normaal inademen niet extra hard.
