#1
Het leek mij namelijk ook al vrij sterk ja. Dan zoekt hij dus gewoon niet goed of kent geen mensen.
Het is meestal een kwestie van de juiste mensen kennen.Het leek mij namelijk ook al vrij sterk ja. Dan zoekt hij dus gewoon niet goed of kent geen mensen.
Bij mij is het een soort van in mijn schoot geworpen. Ik heb het ook niet via een dealer maar een kennis die mij voor ene keer een gram verkocht heeft. Verder zou ik ook niet iemand weten.Het is meestal een kwestie van de juiste mensen kennen.
Vind sws dat pep overal wat schaarsers is geworden. Jaren 90, begin 2000 was het er in overvloed. Nu vind je op elke hoek van de straat cocaine maar pep kan wel es een zoektocht worden als je niet in de juiste regio zit of een speedsnuivende kennis hebt.
In België heeft men een zeker ''oordeel'' over ''alle'' speedgebruikers,
terecht of niet terecht, tja sommigen hebben het een slechte naam gegeven.
Er is wel bij enige Belgische dealers een soort van cocainedealerlogica ontstaan.Dat is hier in NL niet anders. Hoewel het nu wel wat meer wordt gebruikt door recreationele gebruikers volgens mij. Maar tot 10/20 jaar terug was pep in mijn beleving echt een junkendrug. Volgens mij heeft het deze naam ook gekregen vanwege het feit dat het bijna gratis te verkrijgen was.
België is groot makker, getekend een medebelg.ik ben van belgie en in mijn omgeving is er geen juiste amph te vinden.
heb er gehad met caffeine en puur paranoia staat van die troep. terwijl goede amph je voetjes moeten laten bewegen en vrolijk zijn...jammer maar belgie is naar de zak op alle gebieden ( ontrouw - leugens - bedrog - mentaliteit - .... )
Zo zie je maar mensen ik heb gelijk he ivm pep..ik ben van belgie en in mijn omgeving is er geen juiste amph te vinden.
heb er gehad met caffeine en puur paranoia staat van die troep. terwijl goede amph je voetjes moeten laten bewegen en vrolijk zijn...jammer maar belgie is naar de zak op alle gebieden ( ontrouw - leugens - bedrog - mentaliteit - .... )
Zo zie je maar mensen ik heb gelijk he ivm pep..
Ja ge moet hem vinde he..Ja, als je alleen de reacties quote die jou toevallig gelijk geven, dan lukt het wel ja.
Als je goed had gelezen, had je gelezen dat het (ook in België) erg streekafhankelijk is in hoeverre er makkelijk pep te vinden is.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/AtropineWat is atropine.?
Ja ge moet hem vinde he..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."