#1
Ja ge moet hem vinde he..Ja, als je alleen de reacties quote die jou toevallig gelijk geven, dan lukt het wel ja.
Als je goed had gelezen, had je gelezen dat het (ook in België) erg streekafhankelijk is in hoeverre er makkelijk pep te vinden is.
Ja ge moet hem vinde he..Ja, als je alleen de reacties quote die jou toevallig gelijk geven, dan lukt het wel ja.
Als je goed had gelezen, had je gelezen dat het (ook in België) erg streekafhankelijk is in hoeverre er makkelijk pep te vinden is.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/AtropineWat is atropine.?
Ja ge moet hem vinde he..
Wat is atropine.?Opgepast vrienden.
er is giftige cocaine in rotterdam.
Atropine.
jammer dat het echte cokeverhaal voorbij is .... atropine zit nu overal in de sos weer geperst ...
dus verwittigd
Alle waarom versnijde ze coke nu mee dieje brol..die denke ma aan 1 ding en das geld..
Er wordt iets meer coke dan speed gebruikt. Vorig jaar heeft 1,7% van de Nederlanders coke gebruikt en 1,4% speed.Ik had altijd de indruk dat er meer pep dan Sosa werd gebruikt...
Ik had het niet duidelijk vermeld zie ik, maar ik kom zelf uit Amsterdam. En heb genoeg adresjes daar in de buurt waar ik aan speed kan komen. Dat het juist in Amsterdam schaars is lijkt me ook sterk, want daar is het eigenlijk altijd wel in overvloed.Thanks. Zijn er misschien speed gebruikers hier die hun speed in Amsterdam en omstreken kopen? Het lijkt mij namelijk ook sterk dat het juist daar schaars is. Ik moet wel bekennen dat ik zelf niet heb gezocht naar speed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."