Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aangezien mijn vast leverpunt met de noorderzon is vertrokken aan het denken om ook maar eens te gaan Darknetten.. VPN en Torbrowser geïnstalleerd. Dan moet ik volgens alle tutorials op internet aan de Bitcoins. Lekker moment daarvoor nu de hele markt aan het instorten is. Maar.... is het nodig als Nederlander mijn Bitcoins contant te kopen? Want in sommige tutorials lees ik dat dat nodig is, want dat "ze"je anders kunnen opsporen. Ik koop ze liever online, vanachter mijn pc. Op andere staat weer dat je zeker als Nederlander die hooguit 5 a 10 gram speed koopt op het Darknet dat niet nodig is.."
"Langspeelplaat zei: Ik zou mezelf niet druk maken over eventuele opsporing. Als je een aantal paar grammetjes koopt, gaan ze de moeite niet doen een particulier op te pakken of te berechten. Ze zitten achter de dealers aan, niet de consumenten. Je kunt je bitcoins gewoon kopen bij Nederlandse vendors. Die VPN is ook een beetje overbodig naar mijn mening, enkel je TOR browser is voldoende. Het grootste risico wat je loopt is dat je bestelling niet aankomt wegens onderschepping. Klik om te vergroten... tx voor de tip! en die VPN wou ik sowieso al aanschaffen aangezien ik ook wel es wat download via torrents, better to be save."
"Ik probeer die GRAMS zoekmachine te vinden op TOR, toch maar es gaan speedshoppen... maar kan die hele zoekmachine niet vinden, iemand een ander idee??"
"acht.zes zei: Ik prefereer ten alle tijden spul halen bij mensen die ik in de ogen kan kijken dus geen darknet voor mij. Klik om te vergroten... Dat prefereer ik ook maar ik verkeer niet meer in die kringen... krijg je als bijna veertiger. Dus na paar leads die niet tot het gewenste resultaat (lekker zakje goeie pep..) moet ik dit weekend een Darnetsessie gaan houden. En dat na het bericht op het NOS nieuw net dat de politie op bezoek gaat bij mensen die op Hansa een half grammetje!!!! coke hebben besteld. Maar goed, no guts no glory. Is Bitcoins de enige betaalwijze op het darknet of zijn er meer opties??"
"SanneBanne zei: Eens met De Dunne. Allicht niet qua gewicht wat je besteld, mijn Darknet ervaringen waren ook daarmee goed. Zelfs wel eens wat meer of extra, maar de kwaliteit van met name speed in sommige gevallen schandalig slecht en totaal niet wat er in de advertentie stond aangegeven. Je krijgt zeker niet altijd waarvoor je betaalt. Er zitten heus ook wel veel vendors tussen die wel goed zijn maar die moet je dan net wel kunnen vinden. Klik om te vergroten... Ik vraag niet welke vendors want wil niet verbannen worden maar hoe herken je goede vendors.. Waar moet je op letten e.d.? Net weer bot gevangen en in de echte wereld heb ik niet genoeg contacten dus moet het darknet op.. Maar ben zo bang dat het een speld in een speedberg wordt om een goeie te vinden.. Misschien bij een paar man een gram kopen om er zo achter te komen??"
"Misschien een stomme vraag, maar moet de speed gedroogd zijn voor je hem in de aceton gooit om hem te zuiveren. Wel dat straks gaan doen en ben me af aan het vragen of het ook werkt met natte speed... Of verknoei ik het dan?"
"Speedschaarste ook in mijn huis, maar in mijn geval is dat niet "maar goed ook".. Was zo fijn een betrouwbare dealer met goed spul. Begint de zoektocht weer"