Ik houd altijd rekening met 24 uur wakker na de laatste lijntjes, waarvan ik 12 uur echt wel high ben, en 12 uur aan het relaxen ben maar nog geen slaap heb. Ik begin altijd zo rond 18:00 en neem dan rond 0:00 de laatste lijntjes (in totaal zo'n 250mg), en dan slaap ik dus pas om 0:00 de volgende dag. Als ik de begintijd zou verschuiven zou de rest ook mee schuiven neem ik aan. Hoelang je wakker bent van speed is vooral afhankelijk van de sterkte van de speed, de hoeveelheid cafeïne in je speed, de hoeveelheid je in totaal genomen hebt voor je stopt, je gevoeligheid en het toegeven aan je eetlust. Als ik wat eerder naar bed wil (moe wil worden) dan eet ik even goed. De eerste happen is even doorzetten omdat je geen hongergevoel hebt, maar de speed effecten nemen bij mij sneller af als ik mezelf daartoe dwing goed te eten.
Als ik (zoals jouw voorbeeld) mijn laatste lijntje om 19:00 zou nemen, zou ik dus zeker die nacht nog niet slapen, maar het zal voor iedereen anders zijn. Ik zou het gewoon eens proberen als ik jullie was.
Hmm, meestal duurt het bij mij geen 24 uur.
Ik kak nu wel in zeg maar.
Dus hopelijk kan ik straks een beetje slaap pakken en de nacht door slapen.
Maar je zegt 250 mg en dan 12 uur daarna nog high.
Dan heb ik het gevoel dat we gister wat te diep in het zakje hebben gegraaid.
We hebben 2 gram nat afgewogen en dat gedroogd en gedeeld.
Dat zal de nare partij bijverschijnselen van vandaag wel verklaren haha.
Wat raad je aan qua dosering?
Mijn dealer zegt 68% puur (altijd een korreltje zout natuurlijk).
250 mg verspreid over 5x50 p.p?
Natuurlijk is het inderdaad voor iedereen wel verschillend, maar ik vraag me af of het bij de meeste mensen echt 24 uur duurt voor ze slapen? (Ken verder niet echt mensen die speed gebruiken dus bij bent mijn enige goeie referentie SanneBanne.
![:wink:]()
) Op die manier wordt het toch echt een beetje lastig om die drug in te passen in je weekend - even aangenomen dat de meeste mensen werken?
Ik zou speed ook graag binnenkort een keertje van mijn to-do-lijst willen strepen, maar ik wil niet mijn ritme volledig door de war gooien omdat ik op maandag gewoon weer moet werken, en ben sowieso al niet de beste slaper. Heb dus eigenlijk dezelfde vraag als TS, of ik gewoon zou kunnen slapen zaterdagnacht (desnoods heel laat zaterdagnacht) als ik op zaterdagmorgen vrij vroeg in de ochtend zou starten en na de middag iig geen lijntjes meer erbij zou nemen.
Is een utopie zeker?
[ Edit: of is het dan ritmetechnisch beter om de speed op vrijdagavond te nemen, de nacht over te slaan en dan zaterdagavond pas weer slapen? ]
Speed is zeker een van de leukere drugs die ik gebruikt heb.
Je weet nog goed wat je doet, bent energiek,
praat andere mensen het hemd van het lijf en je voelt je nog eens fantastisch ook.
Wat wij dus normaal gesproken doen is 2 dagen vrij nemen na het gebruik.
Dus in jouw geval dan vrijdag spacen,
dan slaap je eind van de dag zaterdag een keer
dan heb je zondag nog om lekker uit te slapen en je rust te pakken
en maandag sta je weer net zoals vrijdag op het werk.