#1
Het was inderdaad zeer onverantwoord. Ik heb de speed niet getest want het was allemaal zeer impulsief. Geen geldige reden natuurlijk. En normaal heb ik dexamfetamine, waarvan je altijd weet wat erin zit. Nogmaals bedankt voor jullie concern. Ik heb inmiddels geslapen en er zat geen mdma in, anders had ik me nu wel down en verrot gevoeld. En ik wist niet dat je van speed nystagmus kon krijgen. Het was iig zeer storend en niet fijn. Heb iemand wel ingelicht over mijn combinatie. Deze heeft me gekalmeerd want ik raakte beetje in paniek.
Dit is maar weer een wake up call voor mm roekeloze gedrag. Het fijne en meteen het nadelige is dat ik totaal geen katergevoel heb. Dan lijkt het net alsof je lichaam geen moeite heeft met het herstel, duidelijk was dit wel te merken aan de geestelijke effecten.
Dit is maar weer een wake up call voor mm roekeloze gedrag. Het fijne en meteen het nadelige is dat ik totaal geen katergevoel heb. Dan lijkt het net alsof je lichaam geen moeite heeft met het herstel, duidelijk was dit wel te merken aan de geestelijke effecten.