Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAmfetaminen en methamfetaminen

Amfetaminen en methamfetaminen

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#1
3 x in 2 week aan de amfetamine, waarvan 1 x meth. Je bent hard op weg naar het randje van de afgrond! Val er niet in maar stop er mee en pleur die meth aub weg.
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had graag wat feedback gewild, gewoon wat gerichte korte raad van iemand die zich hier in kan vinden.

Ik heb sinds kort, na een stevige no dope pauze van 1,5 jaar ( exclusief alcohol en cannabis) mij toch nog eens laten overhalen om pep te kopen.
Dit ging om 2gr natte, dus gedroogd kwam ik geschat op iets van 1,3-1,4 hoogstens.
Ik heb nu op 2 weken tijd 3x met meerdere dagen tussen dus 1x vrij-zondag in de eerste week, 2x woensdag-donderdag, zaterdag-zondag in de tweede week.
Nu heb ik hier van genoten maar het degelijk gehouden volgens mijn mening, de eerste maal een lijn van 30mg gevolgd door 6 uur later een vloeitje van 75mg. Uiteraard wist ik dat ik die vrijdagavond 22u niet ging slapen voor zondagochtend, maar ik nam hier vrede mee because why the fuck not na al die tijd had ik dit wel lekker verdiend !
De 2e keer van woensdag 14:00 tot ongeveer tot donderdag 22u, maar dit kwam omdat ik maar een lijn had geconsumeerd van 40mg, alsook had ik in de avond rond 19u een reuze honger en at ik dan ook een lichte maaltijd.
En rond 23u ben ik in slaap gevallen tot circa 7u. Ik moest immer opstaan voor een afspraak dus zodoende, al was ik nog een beetje wazig en gedemotiveerd dit lukte redelijk.
Toen de 3de maal heb ik zaterdag 15:00 een gemodereerde lijn pep gesnoven van 40mg, gevolgd door 3,5 uur later een dikkere van 70mg na deze heel de nacht wakker gebleken en zondag rond 23:50 in slaap gevallen met een benzo 12mg bromazepam, zeer lage tot geen benzo tolerantie sinds lange tijd.
Nu heb ik deze week twee weken later dan dit geschreven verhaal, 300mg methamfetaminen via een kennis in mijn bezit gekregen voor een zeer goed vriendenprijsje,het is gelukkig de enige x ik hier van zal kunnen gebruiken, en maar goed ook, ik zie die kerel toch niet terug voor minstens een jaar, hij was hier op kort bezoek.
Ik heb me al een paar maanden zeer goed geïnformeerd over deze gevaarlijke stof, je blijft er zonder tolerantie met een snuifje van 10 mg zeker weten al de komende 24u wakker, period. Dit geld dus toch als je over kwaliteit beschikt crystal meth en geen D-crystalmeth geproduceerd zonder een of ander belangrijk hoofd ingrediënt det toegevoegd dient te worden tijdens het productieproces.
Nu heb ik dus deze Week eenmaal zeer beheerst geproefd van dit gevreesde product op dinsdag als volgt:
15:30 10mg nasaal
18:30 10mg nasaal

Ik begon dus met het zorgvuldig klaarleggen van de mooie kristalletjes die ik ging gebruiken, ik weet nog dat ik dacht ‘godver ! Ik heb net drie minuscule kristalletjes fijn gekapt en ik heb nog zoveel van de 300mg over.
Nu spannend ik zat vijf minuten tv te kijken om men gedachtes even te verplaatsen en me mentaal voor te bereiden.
Vijf minuutjes later lag mijn snuifbuisje klaar om genuttigd te worden en nam ik het eerste lijntje van 10mg tot me.
Het duurde niet lang of ik kreeg een zeer relaxed zorgeloos gevoel over me heen en zakte in de zetel.
Het was me duidelijk dit is heel anders als speed, al rook het ik de verte zeer lichtjes naar reguliere amfetaminen.
Maar soite qua gevoel was dit wel lekker een lichte rush en totale zorgeloosheid.
Ik merkte na een drietal uurtjes dat de rush wel nog aanwezig was maar ik miste net dat extra motivatie puntje om op goed niveau/plateau te komen, dus nam ik de 2e zorgvuldig gedoseerde 10mg lijn meth ook tot me, en alweer HEMElS ! Dit hemelse gevoel dat Total bliss en i’m good bro gevoel gedurende minstens 10uren lang tot 6:30-7:00 sochtends.
Toen wss het gevoel er nog maar veel zwakker, ik voelde me net of ik goed uitgeslapen en gemotiveerd maar toch helder in het hoofd was, (althans dat dacht mijn geest toch en zo stuurde het mijn lichaam).
Ik ben toen nog de hele woensdag tot donderdag ochtend rond 00:30-01:00 wakker gebleven waarna ik uiteindelijk in slaap viel.
Het gevaar zit hem vrees ik in de kleine hoeveelheid en de intensiteit die dit middel op men lichaam heeft gehad, en mijn geest die me probeert te overtuigen dat dit allemaal goed ging, ook al omdat ik de regels van het goed blijven functioneren en doordacht te werk te gaan en door goed blijven eten tijdens het gebruik van de meth en goed slapen achteraf heb kunnen vermijden dat ik crashte, want dit deed ik ook niet.
Nu zijn we 2 dagen verder en zou ik graag zo snel mogelijk deze zooi opgebruiken maar nu ook niet elke dag, maar ik weet niet of dit wel een goed idee is.
Wat me wel gerust stelt is dat ik er toch niet meer aangeraak na deze nog 280 mg overblijvende meth.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lees dit topic en dump de resterende 280mg.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Sammeke47 welkom op het forum! Voor wat betreft meth deel ik de mening van Prison en PsyTekz. Gooi het gewoon weg. Wat ik tot nu toe heb gelezen, gehoord en gezien is meth dusdanig verslavend en slopend dat je er beter gewoon helemaal niet mee begint.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sammeke47 zei:
Nu zijn we 2 dagen verder en zou ik graag zo snel mogelijk deze zooi opgebruiken maar nu ook niet elke dag, maar ik weet niet of dit wel een goed idee is.
Wat me wel gerust stelt is dat ik er toch niet meer aangeraak na deze nog 280 mg overblijvende meth.
Klik om te vergroten...
Bullshit...

Je weet donders goed dat dit een slecht idee is. Je gedachten proberen nu al je gebruik te rechtvaardigen, succesvol zo te zien. Wat is het kenmerk van mensen die eenmaal hooked zijn aan dergelijke hardcore drugs? Ze zorgen er wel voor dat ze meer vinden, op wat voor manier dan ook.

Je bevindt je zo te zien op zeer glad ijs.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lees de topics van @Deamon eens over meth en ook de reacties van @dubbel0seven . Meth is wel vrij hardcore drugs dat jij eigenlijk niet eens recreatief kan gebruiken. Ik zou het weggooien als ik jou was, nu je het nog kan.
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik wou even mededelen dat het inderdaad hetverstandigst is van wat er overblijft weg te gooien, wat me niet weerhoud dit weekend met 2 leuke collega’s die niet vies zijn van dit spul, een leuk weekendje uit te beleven.
Ik weet dat ik 2-3 dagen wakker zal zijn maar kan geen kwaad, aangezien ik de rest weg pleur door de plee.
Net genoeg overhouden voor elk 2 lijnen en dan heb ik het wel gehad met dit spul. Dan is er ook een week tussen zonder te erge cravings, die ik wel lichtelijk ervaar, maar met de mindset van ik raak er niet meer aan, het interesseert me niet meer achteraf ben ik gerust.
En ik snap de bezorgdheid en ben me bewust dat ik na de laatste sessie dit weekend waarschijnlijk nog enkele weken cravings ga ondervinden.
Maar dit spul is echt niet om op de lange duur te gebruiken dat maakt je letterlijk snel kapot.
Overigens heb ik de eerste keer vorige week gewoon gegeten en zelf een heel klein beetje kunnen slapen, weliswaar 20-21 uur na de laatste lijn
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kijk als aanvulling op bovenstaande deze nog even:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."