Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(stel) je gaat neer, voel je het aankomen ?

(stel) je gaat neer, voel je het aankomen ?

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yes jullie hebben gelijk, en ik ga er sowieso voortaan goed mee oppassen !

Je mag het wel gebruiken, maar er wel altijd voor zorgen dat het niet fout kan gaan natuurlijk :wink:

bedankt voor jullie reacties :mrgreen:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik weiger vanaf nu nog bij te dragen aan jouw ondergang. succes!
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#3
MeejheM zei:
ik weiger vanaf nu nog bij te dragen aan jouw ondergang. succes!
Klik om te vergroten...

Kun jij niet lezen ?

Er staat duidelijk dat ik de komende maand(en) geen speed meer gebruik ?

Even opletten voortaan graag !
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#4
leipebaviaan zei:
Nokkie van pep? Het is een stimulerend middel man, KO ga je van GHB of benzo's. Alleen als je belachelijke hoeveelheden inneemt kan het misgaan, maar ik zit dan eerder te denken aan psychose's.
Klik om te vergroten...

Hey, ja klopt, ik zat zelf ook al te denken, kan dat wel van een stimulerend middel.

Maargoed je weet maar nooit, als je lichaam het te heftig vindt kan het zijn dat die zichzelf afsluit, zodat je hart even kan rusten zegmaar ? Nja, ik heb van de gevaren niet zoveel verstand, ik ga de komende tijd wat meer leren over de gevaren van bepaalde middelen, ik zorg er in ieder geval voor dat ik nooit " teveel " neem, het is nu 1x gebeurt dat ik gewoon duidelijk voelde dat ik teveel pep gehad had.

Maar wat je zegt over nokkie gaan dat het alleen van Downers kan is volgens mij wel waaar, dat zijn natuurlijk verdovenden, en ja dat lijkt me toch een stuk gevaarlijker.

In Breaking Bad had ik gezien dat "Jessie's vriendin" teveel Heroïne gehad had, zij viel in een soortvan slaap, en als je haar wakker probeerde te maken ? Nee dat wilde echt niet, dus dan zit je echt in een probleem, niets of niemand kan je wakker krijgen, en dan kan je stikken of je hart kapt ermee, dat is inderdaad een groot gevaar bij zulke downers als Benzo's e.d.

Bedankt voor je reactie :mrgreen:

Goed mee oppassen dus,

ik hou het zelf ( eigenlijk ) het liefst bij : Alcohol, Wietje, Hasje, maar ben wel begonnen met xtc en speed, alleen ik heb nu een pauze, maar sowieso zou ik speed/xtc altijd minder vaak gebruiken dan wiet, wiet is natuurlijk ook minder schadelijk (bij afentoe gebruik zelfs gezonde werking op de longen !)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Totdat je hart het begeeft, er een vaatje in je hersenen knapt of andere enge dingen gebeuren. :wink:
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Totdat je hart het begeeft, er een vaatje in je hersenen knapt of andere enge dingen gebeuren. :wink:
Klik om te vergroten...

Jaa echt raar wat ervan kan gebeuren..

Hersenbloeding bijvoorbeeld, en dat kan weer leiden tot volledige verlamming... dat is echt het laatste wat je wilt, dan kun je helemaal niet meer bewegen / of amper nog...

Goed mee oppassen dus !
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#7
MeejheM zei:
mvematthaus zei:
MeejheM zei:
ik weiger vanaf nu nog bij te dragen aan jouw ondergang. succes!
Klik om te vergroten...

Kun jij niet lezen ?

Er staat duidelijk dat ik de komende maand(en) geen speed meer gebruik ?

Even opletten voortaan graag !
Klik om te vergroten...

ik kan zelf niemand garanderen dat ik vandaag niks ga gebruiken, laat staan een week of maanden. ik denk dat voor een hoop forumleden geldt, en een hoop ook niet.

het feit dat je nog altijd zo druk bezig bent met je drugsgebruik toont duidelijk aan dat je nog niet klaar bent met gebruiken, en je historie hier op het forum is gewoon zorgwekkend, en dat je even niks gebruikt verandert niks aan het feit dat je geen idee hebt waar je aan begint.

Kun jij niet denken?

je stelt een vraag over een serieus gevaarlijke situatie, specifiek veroorzaakt door overmatig drugsgebruik. dit terwijl je van plan bent niks te gaan gebruiken.

als het niet in je neus zit zit het bij jou nog steeds tussen je oren.
Klik om te vergroten...

Als je even nadenkt zou je begrijpen dat ik dit vraag zodat ik DAT WEET voor de VOLGENDE KEER (NA MIJN PAUZE)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
mvematthaus zei:
MeejheM zei:
ik weiger vanaf nu nog bij te dragen aan jouw ondergang. succes!
Klik om te vergroten...

Kun jij niet lezen ?

Er staat duidelijk dat ik de komende maand(en) geen speed meer gebruik ?

Even opletten voortaan graag !
Klik om te vergroten...

ik kan zelf niemand garanderen dat ik vandaag niks ga gebruiken, laat staan een week of maanden. ik denk dat voor een hoop forumleden geldt, en een hoop ook niet.

het feit dat je nog altijd zo druk bezig bent met je drugsgebruik toont duidelijk aan dat je nog niet klaar bent met gebruiken, en je historie hier op het forum is gewoon zorgwekkend, en dat je even niks gebruikt verandert niks aan het feit dat je geen idee hebt waar je aan begint.

Kun jij niet denken?

je stelt een vraag over een serieus gevaarlijke situatie, specifiek veroorzaakt door overmatig drugsgebruik. dit terwijl je van plan bent niks te gaan gebruiken.

als het niet in je neus zit zit het bij jou nog steeds tussen je oren.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#9
mvematthaus zei:
Als je even nadenkt zou je begrijpen dat ik dit vraag zodat ik DAT WEET voor de VOLGENDE KEER (NA MIJN PAUZE)
Klik om te vergroten...
Waarom heb jij tegen member "MeejheM" zo'n grote mond? Als ik jou was dan zou ik me koest gaan houden de komende tijd, want je grote mond en stoere praatjes is vragen om gezeik. Met andere woorden: je mag blij zijn dat ik geen moderator ben, want van mij had je allang een ban gekregen en ik ben vast niet de enige die er zo over denkt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."