#1
@yepyep123 die PhD heb ik voor een tijd on hold moeten zetten. Het zit er voorlopig nog even niet in om het af te maken. Tja, daar zit je dan zit je ineens met je goeie gedrag en je relatief karig ziekteloontje, waarvan ik blij ben dat het er is, daar niet van. Het milieu waarin jij werkt steekt waarschijnlijk weer een stukje anders in elkaar, maar de gevolgen van jezelf tot het uiterste of nog verder pushen (met drugs) zijn met wat pech serieus en langdurig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf altijd ergens een heel klein beetje dacht ‘ah ja, overspannen, wie is het niet tegenwoordig, dat is mode...’, het is niet dat ik in de veronderstelling was dat mensen die echt thuis kwamen te zitten zich aanstelden maar de ernst hiervan had ik toch wel onderschat. Vandaar dat ik nu af en toe met vlagen even de innerlijke drang voel om het miepende moedertje uit te hangen waarschijnlijk. @De Dunne, misschien moeten we de moraalridderclub opstarten? :’)
Ik ging trouwens stuk om ‘zo strak als een paal al kaakschaatsend tegen het plafond knallen’, thanks @acht.zes.![:tearsofjoy:]()
Ik ging trouwens stuk om ‘zo strak als een paal al kaakschaatsend tegen het plafond knallen’, thanks @acht.zes.