Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreemde wond en pijn na snuiven

Vreemde wond en pijn na snuiven

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou gewoon ogenblikkelijk naar de dokter gaan. Een zwarte wond duidt misschien op afstervend vlees. Maar ja, ik ben geen dokter en heb misschien teveel science fiction films gezien.
T
T-RexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi iedereen.

Dit is mijn eerste bericht, op google zelf kon ik niks vinden erover dus daarom probeer ik het hier eens misschien dat iemand me hier wel kan helpen?

Ik gebruik nou denk ik al bijna 5 jaar? Ben wel meerdere keren een tijdje gestopt. Nou heb ik sinds ik weer begonnen ben iedere keer als ik snuif een apart gevoel "pijn" aan mijn tanden? En in mijn neus aan de onderkant tegen m'n neusschot aan, een soort wond? Als ik hieraan voel, voel ik in principe "niks" geks. Maar de wond is zwart? En krijg het zeg maar niet weg geveegd of iets. En als ik op die plek druk doet het pijn en straalt de pijn door naar mijn tanden weer.

Iemand die dit misschien herkent? Of me kan helpen of iets?
D
DuderinoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Amai! Hoelang snuifde al dan....?
T
T-RexLid
01-01-2024, 00:00
#4
Duderino zei:
Amai! Hoelang snuifde al dan....?
Klik om te vergroten...

5 jaar zoiets, maar heb periodes dat ik lange tijd niet snuif.
D
DuderinoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aj ja tuurlijk. Zwart vlees duid aan dat het dood vlees is en moet dus er uit gesneden worden. Anders krijg je gangreen...kzou direct naar spoedgevallen gaan!
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oei
T
T-RexLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het zwarte wondje is gelukkig weg. Maar de pijn uitstraling naar mijn tanden niet
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#8
T-Rex zei:
Het zwarte wondje is gelukkig weg. Maar de pijn uitstraling naar mijn tanden niet
Klik om te vergroten...
Bende gij naar de dokter geweest?
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er lopen zenuwen langs je neus naar je tanden. Ga je regelmatig naar de tandarts? Met drugsgebruik extra oppassen. Zeker als je verder niet gezond leeft. Je afweer kan worden aangetast. Een rotte wortel kan meer kwaad dan menigeen denkt.
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Albedo zei:
Er lopen zenuwen langs je neus naar je tanden. Ga je regelmatig naar de tandarts? Met drugsgebruik extra oppassen. Zeker als je verder niet gezond leeft. Je afweer kan worden aangetast. Een rotte wortel kan meer kwaad dan menigeen denkt.
Klik om te vergroten...
Slecht gebit kan ook onder andere kanker veroorzaken ja
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Socialrealist zei:
Slecht gebit kan ook onder andere kanker veroorzaken ja
Klik om te vergroten...

Dat wist ik nog niet, maar een hartaanval wel. Had ik gelezen en werd bevestigd door tandarts.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Slecht gebit is gewoon slecht. Je mond is niet alleen om te malen met je tanden maar ook de bacteriën zijn belangrijk voor afbraak en opname van voeding.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Socialrealist zei:
Slecht gebit kan ook onder andere kanker veroorzaken ja
Klik om te vergroten...
Ook spijsverterings problemen. Men vergeet idd vaak hoe belangrijk gebitsverzorging is.
T
T-RexLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb inderdaad een afspraak bij de tandarts gemaakt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
@T-Rex , hoe is het afgelopen met je rare wond en bij de tandarts?
Is de pijn al weg?
T
T-RexLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
@T-Rex , hoe is het afgelopen met je rare wond en bij de tandarts?
Is de pijn al weg?
Klik om te vergroten...

Ja gelukkig wel dankjewel! Ben bij de tandarts geweest alles is in orde. Maar heb nu ook andere speed, heb het idee dat het toch aan de pep lag want kreeg van die ook enorme hoofdpijn. Te veel cafeïne erin? Of met iets anders versneden geen idee.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#17
T-Rex zei:
Ja gelukkig wel dankjewel! Ben bij de tandarts geweest alles is in orde. Maar heb nu ook andere speed, heb het idee dat het toch aan de pep lag want kreeg van die ook enorme hoofdpijn. Te veel cafeïne erin? Of met iets anders versneden geen idee.
Klik om te vergroten...
Als je met deze nieuwe 'goede pep' nog eens 5 jaar door snuift, zal je merken dat je tanden als nog gaan uitvallen. Het ligt zeker niet aan de pep, maar aan je gebruik.
T
T-RexLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bas zei:
Als je met deze nieuwe 'goede pep' nog eens 5 jaar door snuift, zal je merken dat je tanden als nog gaan uitvallen. Het ligt zeker niet aan de pep, maar aan je gebruik.
Klik om te vergroten...

True.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bas zei:
Als je met deze nieuwe 'goede pep' nog eens 5 jaar door snuift, zal je merken dat je tanden als nog gaan uitvallen. Het ligt zeker niet aan de pep, maar aan je gebruik.
Klik om te vergroten...

Is dat echt waar? Geld dat voor iedereen? Ik heb al mijn tanden nog hoor.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat komt door kaakklemmen denk ik, verschilt een beetje per persoon hoeveel last je daarvan hebt. Denk dat als je constant keihard op je tanden zit te bijten, ze vanzelf los gaan zitten. Als je dat blijft doen vallen ze wel een keer uit ja

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."