#1
Ik zou gewoon ogenblikkelijk naar de dokter gaan. Een zwarte wond duidt misschien op afstervend vlees. Maar ja, ik ben geen dokter en heb misschien teveel science fiction films gezien.
Amai! Hoelang snuifde al dan....?
Bende gij naar de dokter geweest?Het zwarte wondje is gelukkig weg. Maar de pijn uitstraling naar mijn tanden niet
Slecht gebit kan ook onder andere kanker veroorzaken jaEr lopen zenuwen langs je neus naar je tanden. Ga je regelmatig naar de tandarts? Met drugsgebruik extra oppassen. Zeker als je verder niet gezond leeft. Je afweer kan worden aangetast. Een rotte wortel kan meer kwaad dan menigeen denkt.
Slecht gebit kan ook onder andere kanker veroorzaken ja
Ook spijsverterings problemen. Men vergeet idd vaak hoe belangrijk gebitsverzorging is.Slecht gebit kan ook onder andere kanker veroorzaken ja
@T-Rex , hoe is het afgelopen met je rare wond en bij de tandarts?
Is de pijn al weg?
Als je met deze nieuwe 'goede pep' nog eens 5 jaar door snuift, zal je merken dat je tanden als nog gaan uitvallen. Het ligt zeker niet aan de pep, maar aan je gebruik.Ja gelukkig wel dankjewel! Ben bij de tandarts geweest alles is in orde. Maar heb nu ook andere speed, heb het idee dat het toch aan de pep lag want kreeg van die ook enorme hoofdpijn. Te veel cafeïne erin? Of met iets anders versneden geen idee.
Als je met deze nieuwe 'goede pep' nog eens 5 jaar door snuift, zal je merken dat je tanden als nog gaan uitvallen. Het ligt zeker niet aan de pep, maar aan je gebruik.
Als je met deze nieuwe 'goede pep' nog eens 5 jaar door snuift, zal je merken dat je tanden als nog gaan uitvallen. Het ligt zeker niet aan de pep, maar aan je gebruik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."