#1
Had k maar pep :P
Ben gewoon net klaar met werken (:
Ben gewoon net klaar met werken (:
Ga je ramen zemen.Voor mij is op het moment niks te ver, al moet ik kruipen. Ja ga lekker maar wil ff wat geks doen bv een vlieg vangen
Is me te ingewikkeldZoek bovenaan naar:
"Nieuwe posts" klik dan "Recente posts" klik en dan naar de nieuwste post in
"Vraag voor degene die na je post!"
![]()
Nee moet mijn reportage hoog houdenGa je ramen zemen.
Op dit tijdstip gek genoeg als de buren je zien, en productief
Thanks zou een kijkenhttps://drugsforum.nl/forums/general-chat.22/
Tip in 'general chat' kunnen we zonder risico op een waarschuwing of ban chatten.
bijvoorbeeld onderaan dit topic:
https://drugsforum.nl/threads/wie-is-er-nog-wakker.64208/
Graag. Nu!Mag ik hem komen vangen
Grammen rammen, sgoed.Kom maar een puntje halen. Wat heb je te verliezen
Snuifjes nemen hahaWat ben je aan doen, naast hier op het forum?
Anna ik heb een (heel flauw wel hoor) raadseltje voor je in het onzin forumSaaie boel hier dan lol

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."