Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHalloa

Halloa

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Had k maar pep :P
Ben gewoon net klaar met werken (:
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Anna2013 zei:
Voor mij is op het moment niks te ver, al moet ik kruipen. Ja ga lekker maar wil ff wat geks doen bv een vlieg vangen
Klik om te vergroten...
Ga je ramen zemen.
Op dit tijdstip gek genoeg als de buren je zien, en productief
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Insightly zei:
Zoek bovenaan naar:

"Nieuwe posts" klik dan "Recente posts" klik en dan naar de nieuwste post in
"Vraag voor degene die na je post!"

:rock:
Klik om te vergroten...
Is me te ingewikkeld
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Socialrealist zei:
Ga je ramen zemen.
Op dit tijdstip gek genoeg als de buren je zien, en productief
Klik om te vergroten...
Nee moet mijn reportage hoog houden
O
OpheliaLid
01-01-2024, 00:00
#5
https://drugsforum.nl/forums/general-chat.22/
Tip in 'general chat' kunnen we zonder risico op een waarschuwing of ban chatten. :grinning:
bijvoorbeeld onderaan dit topic:
https://drugsforum.nl/threads/wie-is-er-nog-wakker.64208/
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Insightly zei:
https://drugsforum.nl/forums/general-chat.22/
Tip in 'general chat' kunnen we zonder risico op een waarschuwing of ban chatten. :grinning:
bijvoorbeeld onderaan dit topic:
https://drugsforum.nl/threads/wie-is-er-nog-wakker.64208/
Klik om te vergroten...
Thanks zou een kijken
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Of dit https://drugsforum.nl/threads/ben-j...ters-van-je-toetsenbord-af-typen.61957/page-9
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#8
zijn er hier nu mensen die aan de pep zitten? Zou leuk zijn ff te reageren

Toedels
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Saaie boel hier dan lol
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Anna2013 zei:
Mag ik hem komen vangen
Klik om te vergroten...
Graag. Nu!
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Kom maar een puntje halen. Wat heb je te verliezen
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Anna2013 zei:
Kom maar een puntje halen. Wat heb je te verliezen
Klik om te vergroten...
Grammen rammen, sgoed.

- mn slaap heb ik te verliezen :P
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Slapen is voor apen, gezelligheid boven alles
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Socialrealist zei:
Wat ben je aan doen, naast hier op het forum?
Klik om te vergroten...
Snuifjes nemen haha
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat ben je aan doen, naast hier op het forum?
O
OpheliaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Anna2013 zei:
Saaie boel hier dan lol
Klik om te vergroten...
Anna ik heb een (heel flauw wel hoor) raadseltje voor je in het onzin forum :mrgreen:
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Oké hoe kom ik daar even leven in de brouwerij
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Yep! Al 2 dagen!
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mm. Ik zit/lig op de bank in een zwangerschapskussen (u vorm). Mobiel in hand, tv aan. Vice. Winegums snoepen. En een moord beraden want er vliegt hier een vlieg te vliegen
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Voor mij is op het moment niks te ver, al moet ik kruipen. Ja ga lekker maar wil ff wat geks doen bv een vlieg vangen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."