Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het heel onverstandig om wat pep te nemen als ik erg verkouden ben?

Is het heel onverstandig om wat pep te nemen als ik erg verkouden ben?

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
Dnvt1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi mensen!

Ik heb vanavond een feestje waar ik erg lang naar uit heb gekeken (Supremacy). Nu heb ik echter een goede verkoudheid te pakken (geen koorts) en zit ik te twijfelen om heen te gaan. Ik ben niet heel fit dus helemaal nuchter de hele nacht door word lastig. Nu is mijn vraag doe ik er heel slecht aan om vanavond toch heen te gaan en wat pep te nemen? Ik heb net een klein beetje pep geprobeerd en ga hier niet slecht op.

Dat het niet goed voor mijn herstel is weet ik, maar wou toch graag jullie ervaringen/meningen horen.

Alvast bedankt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je merkt dit de volgende dag wel :tongueout:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ziek en speed geen ervaring mee. Wel met ziek en xtc. Het feest zelf was gewoon top! Nergens last van gehad behalve misschien wat sneller moe richting het einde.
WĂ©l was ik daarna een week lang nog “zieker” als voor het feest en de kater voelde erger.
Hoe slecht het ook klinkt, want goed is het natuurlijk niet, denk ik dat het wel kan. Mits je rekening houd met de vette nasleep. Probeer wel goed te eten, drinken en af en toe ff rust te pakken tijdens het feest!
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was eens serieus ziek, koorts en griep toestanden. Zeer onverstandig om dan aan de drugs (1x200mg XTC) te gaan, maar ik had de tickets voor het feestje immers al lang besteld en ben toch maar gegaan.
De dag nadien moe maar geen enkele tekenen van griep of koorts meer.. Ik denk dat ik door het hevige uitzweten al de schadelijke stoffen was kwijt geraakt, al wil ik dit hier aan niemand aanraden. Kon even goed flink misgelopen zijn door dat mijn temparatuur te hoog zou kunnen worden zijn.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toch niet aan te raden. Het moment zelf tijdens gebruik ga je niets merken maar als je reserves in je lichaam op zijn na de comedown wees maar zeker dat je nog zieker bent dan tevoren.
D
DEEPScar807Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Opletten zou ik zeggen. Ik heb dit al een paar keer gedaan. Ging iedere keer goed, behalve 1 keer toen ben ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Ik voelde me goed had niets door, anderen hebben dan maar een dokter gebeld omdat ik er zo slecht uitzag. En blijkbaar hadden ze gelijk, heb toen zes dagen in het ziekenhuis gelegen.

De witte bloedcellen hebben het al behoorlijk druk antistoffen te maken om de speed uit je lichaam te krijgen. Als je dan ziek bent, heeft je lichaam niet genoeg middelen om hier ook nog eens tegen te ‘vechten’. BacteriĂ«n hebben dan vrij spel. Waardoor je rap ernstig ziek kan worden. Als je dan nog eens niet voelt wanneer je (dringende) medische hulp nodig hebt, wordt het extra gevaarlijk.

Weet wel niet 100% zeker of ik het nog helemaal juist herinner, de dokter vertelde me dit een tijdje geleden. Dus corrigeer me gerust moest er een fout instaan.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#7
Brand iig wel de snot weg :facepalmman1:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Revolutionair zei:
Brand iig wel de snot weg :facepalmman1:
Klik om te vergroten...
Met een verkoudheid zal die wel bommen :tearsofjoy:
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben ook al de hele week verkouden maar als ik me morgen iets beter voel dan wil ik miss toch ff naar een hardstyle feestje in een kroeg hier in de stad. Drop dan ook wel gewoon een bommetje. Snuiven lijkt me niet handig nee :tearsofjoy:
Ben benieuwd hoe het met TS is gegaan afgelopen weekend.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekZ zei:
Toch niet aan te raden. Het moment zelf tijdens gebruik ga je niets merken maar als je reserves in je lichaam op zijn na de comedown wees maar zeker dat je nog zieker bent dan tevoren.
Klik om te vergroten...
Heel juist.
@Dnvt1234 Gewoon uitzieken joh. Nadien nog tijd genoeg om eens aan de amfetamines te gaan. Ze gaan niet lopen hoor. :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het feest is geweest. Ben benieuwd wat TS heeft gedaan en hoe het gegaan is.
@Dnvt1234 ?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die ligt doodziek in bed :grin:.
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb zelf ook wel eens wat pep gepakt tijdens de verkoudheid, ik heb dat toen net zo lang gedaan totdat de verkoudheid over was (duurde wel een week langer), maar ik had verder eigenlijk nergens last van, behalve dat ik de hele tijd een loopneus had en dat de opgesnoven speed er daardoor na 3 seconden weer uit liep
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Perenijsje zei:
Ik ben ook al de hele week verkouden maar als ik me morgen iets beter voel dan wil ik miss toch ff naar een hardstyle feestje in een kroeg hier in de stad. Drop dan ook wel gewoon een bommetje. Snuiven lijkt me niet handig nee :tearsofjoy:
Ben benieuwd hoe het met TS is gegaan afgelopen weekend.
Klik om te vergroten...

Even mezelf quoten maar ik ben toch geweest, heb capsule genomen met 100mg en ging prima. Heb zelfs idee dat door het vele zweten ik alle bacteriën eruit gezweet heb want de dag erna nergens last meer van. Ben ook niet extra katerig geweest ofzo.
S
Snelle peppieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Moet je zelf bepalen, het kan wat langer duren maar ernstige gevolgen draagt het volgens mij niet met zich mee.
1 pluspuntje: je neus gaat er wel lekker van open staan!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."