Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevoel neus ophalen na snuiven?

Gevoel neus ophalen na snuiven?

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AnoecjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet niet of ik de enige ben die dit heeft... Ik vind het een heerlijk gevoel als ik net gesnoven heb en mijn neus ophaal, dat ik die bittere 'smaak' proef in mijn keel.

Vroeger met Ritalin vond ik dit al erg lekker, nu met speed ook. Heb alleen nu geen Ritalin meer tot mijn beschikking en speed wil ik niet te vaak gebruiken.

Iemand die een ander middel kan aanraden waar je dat zelfde lekkere gevoel van krijgt als je het snuift?
D
DEEPScar807Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Anoecje zei:
Iemand die een ander middel kan aanraden waar je dat zelfde lekkere gevoel van krijgt als je het snuift?
Klik om te vergroten...
Ik vermoed dat er geen ander middel is met gelijkaardige effecten. Waarom zou er anders speed gebruikt worden, met al de negatieve bijwerkingen op lange termijn.
Moest er zo’n middel bestaan zou het een manier kunnen zijn om van een speedverslaving af te komen. En voor zover ik weet is er geen medicatie die hierbij kan helpen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat vond ik nou juist het smerigste aan speed.
Dat je je neus op haalt en je die vieze bittere smaakt proeft.
Smaakt Ritalin het zelfde als speed zo bitter?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Anoecje zei:
Ik vind het een heerlijk gevoel <> dat ik die bittere 'smaak' proef in mijn keel.
Klik om te vergroten...

gevoel of smaak?
maar evengoed.. paracetamol.
wel eens gedaan na een hete peper te hebben gesneden en in m'n neus gepeuterd te hebben!
werkte goed ook!
en inderdaad lekker bitter.
niet meer dan 6 per dag hè :wink:
A
AnoecjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Syl zei:
Dat vond ik nou juist het smerigste aan speed.
Dat je je neus op haalt en je die vieze bittere smaakt proeft.
Smaakt Ritalin het zelfde als speed zo bitter?
Klik om te vergroten...


Ja klopt, dat staat me nog wel erg bij. Al is het inmiddels al 11 jaar geleden dat ik dat voor het laatst tot me genomen heb.
A
AnoecjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gymschoen zei:
gevoel of smaak?
maar evengoed.. paracetamol.
wel eens gedaan na een hete peper te hebben gesneden en in m'n neus gepeuterd te hebben!
werkte goed ook!
en inderdaad lekker bitter.
niet meer dan 6 per dag hè :wink:
Klik om te vergroten...

Haha nou het gevoel van de smaak. Geen idee hoe ik het uit moet leggen. Paracetamol hahaha geniaal
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ketamine
A
AnoecjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
benzzzy zei:
Ketamine
Klik om te vergroten...

Dat is denk ik net zo slecht als speed lijkt me? Qua prijs trip ik dan liever op speed haha.

Heb Dexamfetamine geprobeerd, maar daar merk en proef ik dus helemaal niks van
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
3mmc komt in de buurt. Maar pas op met 3mmc snuiven.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Anoecje zei:
Ik vind het een heerlijk gevoel als ik net gesnoven heb en mijn neus ophaal, dat ik die bittere 'smaak' proef in mijn keel.
Klik om te vergroten...
Dan is DPT je way to go. Daar kan geen backdrip van speed tegenop.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psilocyloner zei:
Dan is DPT je way to go. Daar kan geen backdrip van speed tegenop.
Klik om te vergroten...

Damn, lees dit overal, haha. DPT ligt al een tijd klaar hier, maar ik vind de smaak van speed al niet te harden. :’D Dat bom ik daarom eigenlijk altijd... maar DPT was ik toch van plan om te gaan snuiven. Nou, ik begin in ieder geval goed voorbereid op alle fronten. ^^
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Damn, lees dit overal, haha. DPT ligt al een tijd klaar hier, maar ik vind de smaak van speed al niet te harden. :’D Dat bom ik daarom eigenlijk altijd... maar DPT was ik toch van plan om te gaan snuiven. Nou, ik begin in ieder geval goed voorbereid op alle fronten. ^^
Klik om te vergroten...
Succes. Ik wou zelf juist daarom volgende keer de DPT eens oraal doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."