#1
Weet niet of ik de enige ben die dit heeft... Ik vind het een heerlijk gevoel als ik net gesnoven heb en mijn neus ophaal, dat ik die bittere 'smaak' proef in mijn keel.
Vroeger met Ritalin vond ik dit al erg lekker, nu met speed ook. Heb alleen nu geen Ritalin meer tot mijn beschikking en speed wil ik niet te vaak gebruiken.
Iemand die een ander middel kan aanraden waar je dat zelfde lekkere gevoel van krijgt als je het snuift?
Vroeger met Ritalin vond ik dit al erg lekker, nu met speed ook. Heb alleen nu geen Ritalin meer tot mijn beschikking en speed wil ik niet te vaak gebruiken.
Iemand die een ander middel kan aanraden waar je dat zelfde lekkere gevoel van krijgt als je het snuift?