Een platte drugs is het zeker wel ja. Niks romantisch aan die speed. Maar geil worden zeker wel.Ja gek hè! Er lijken echt globaal twee groepen mensen te zijn, mensen die geil worden van speed en mensen die dat niet worden :’)
Nu heb ik sowieso niet zo’n hoog libido maar ik vind de vibe van speed gewoon ook niet horny. Het is wel een ‘platte’ drug vind ik, praten over seks is leuker, flauwe of ordinaire grappen maken over seks etc. vind ik op speed ook allemaal net grappiger dan nuchter. Maar echt horny, nee. Het is me wat te helder daarvoor denk ik. Ik heb dat dan - als ik het al heb - eerder bij de wat meer weirde, zweverige middelen zoals 2C-B en LSD. Een psychedelische mindset, die maffe vage ontspannen staat, werkt voor mij over het algemene beter dan het mentaal scherpe van speed. Al snap ik het ook wel weer, dat het wel kan werken voor mensen. Het is gewoon een match die je wel of niet hebt op dat gebied met een middel denk ik?! Stimsekser of tripsekser :’)
Even los van de vibe die het geeft zou ik me ook qua zelfvertrouwen niet helemaal lekker voelen bij speedseks denk ik, vind het een middel waarvan het uiterlijke voorkomen over het algemeen nou niet bepaald met sprongen vooruit gaat xD en dan dat gezweet...
Maar wie weet zit ik wel helemaal mis.![]()