Ik had 70 mg genomen. De sterkte van de pep weet ik overigens niet exact, maar hij doet altijd prima z’n werk.
Ik doseer dus vrij laag en ik heb ze ook wel voorbij zien komen die hoger dan dat doseren maar 50mg Amfetamine zul je wel merken gok ik. Uit gaande van 60% zuiver is dat wellicht zo'n rare dosering niet. Ik heb ook wel 200mg zuivere Amfetamine pillen voorbij zien komen maar ik had het idee dat dit voor mensen is die er ook downers naast gebruiken.Zou 50 mg prima zijn de eerste keer?
Juist de opname kan wel verschillen. Zo gaat bij rectale toediening een deel van de dosis wel via het first-pass metabolism, en een ander deel niet. Terwijl bij nasale inname juist alles niet via first pass metabolism gaat. Dat kan leiden tot een andere Cmax (de concentratie van amfetamine in het bloed over de tijd), maar ook tot andere (hoeveelheden) metabolieten.In theorie wordt drugs zowel nasaal als rectaal opgenomen via het muscus membraan (slijmvlies) en eenmaal in de bloedstroom zou het niet meer uit moeten maken welke van de twee RoA (nasaal of rectaal) je hebt toegepast.
Ik had altijd een beetje de maag associatie bij first pass metabolisme, zo is het mij destijds dacht ik ook uitgelegd tijdens psychofarmacologie al gok ik dat ze op school in eerste instantie ook niet uit gaan van dingen in je kont stoppen. Bij pluggen heb ik vaak het idee dat ik het in eerste instantie door mijn benen voel gaan waarbij ik met nasaal meer het idee heb dat het rechtstreeks naar de hersens gaat. Ik ga er vanuit dat je doelt op dat de lever een deel opvangt bij rectaal gebruik?Zo gaat bij rectale toediening een deel van de dosis wel via het first-pass metabolism, en een ander deel niet.
Ik ben erg benieuwd wat je hier van vindt. Laat je in dit topic even weten hoe het was?Dank allen, voor jullie heldere antwoorden evenals het uiteenzetten van de wetenschappelijke doctrine achter de rectale inname van pep. Ik verwacht volgende week met jullie adviezen aan de slag te kunnen gaan.
Wat was je dosis?Inmiddels het pluggen geprobeerd. Het is de moeite wel waard, alhoewel ik er qua intensiteit van de rush iets meer van had verwacht. Bij mij had het een langere tijdsduur dan nasaal gebruik, terwijl de rush iets minder intens was. De inwerktijd was sneller dan bij oraal gebruik, circa 15 minuten. Al met al aan te raden om dit eens te proberen!
Butt why....🤣
Kon de woordspeling niet laten liggen 🤣🤣
Het gaat echt wel werkenToch de nieuwsgierigheid haha. Mijn vriendin heeft altijd erg last van de uitwerking van MDMA. Dus als we met pluggen nog minder MDMA kunnen gebruiken dan bij slikken is dat natuurlijk nog beter. En ja.. thuis weinig schaamte voor dit soort dingen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."