#1
I know, weird taaltje! Ik heb een paar ex belgen als vrienden dus weet dat.Woops![]()
I know, weird taaltje! Ik heb een paar ex belgen als vrienden dus weet dat.Woops![]()
Beter geen drugs meer nemen idd nu. Zijn lijf protesteert al flink en nog een drug erbij, welke dan ook, belast alles nog meer. Plus dat (dacht ik) een upper met een benzo sowieso ongezond is. Upper met downer of iets. Weet er zelf niet veel van maar heb dat gelezen.Keta zou ik zwz niet aanraden dat kan je hart rate ook omhoog gooie. Bloeddrukverlager alleen als je bloeddruk verhoogt is anders lijkt mij dit ook overbodig. En een benzo als je hartslag een beetje onder controle is anders lijkt mij dit verreweg van verstandig.
Ik combineer wellis een benzo na speedgebruik maar niet een lijn pakken en vervolgens een benzo er achter aan. Ik wacht altijd zeker 8a10u voor ik de benzo nuttig. Dus meestal als je dan stopt met pep en je komt over de dooie ellende heen met hartslag te snel etc als die wat ingedaald is en redelijk normaal/stabiel is. een benzo pakken op deze manier us vgm niet zo gevaarlijk maar correct me if iam wrong.Beter geen drugs meer nemen idd nu. Zijn lijf protesteert al flink en nog een drug erbij, welke dan ook, belast alles nog meer. Plus dat (dacht ik) een upper met een benzo sowieso ongezond is. Upper met downer of iets. Weet er zelf niet veel van maar heb dat gelezen.
Oh dat verschil ruik, proef en zie je toch? Naja zien misschien niet in 1 oogopslag maar qua geur en effect wel toch?Is eigenlijk gekomen door dat ik zin had in coke, ma foute zakske gepakt en speed binnengehaald; had da pas door na 2e lijn lol
Ik heb gelezen dat het wel gevaarlijk kan zijn maar waarom en hoe precies weet ik niet meer. Misschien zit ik wel fout hoor.Ik combineer wellis een benzo na speedgebruik maar niet een lijn pakken en vervolgens een benzo er achter aan. Ik wacht altijd zeker 8a10u voor ik de benzo nuttig. Dus meestal als je dan stopt met pep en je komt over de dooie ellende heen met hartslag te snel etc als die wat ingedaald is en redelijk normaal/stabiel is. een benzo pakken op deze manier us vgm niet zo gevaarlijk maar correct me if iam wrong.
Ja ik smoke ook overal bij jammer dat dit mij niet meer nok legt. Vruuger toen ik 14 was en net ooit een jointje had gerookt. Kon een flinke jonko mij na schijve nog wel inslaap brengen. Maar dat heeft ook niet lang geduurt voordat het een gewenning werd. En toen weer overuren plafond dienst gedraaitIk heb gelezen dat het wel gevaarlijk kan zijn maar waarom en hoe precies weet ik niet meer. Misschien zit ik wel fout hoor.
Ik heb ook wel eens een benzo na speed genomen (alprazolam) en het zorgde wel dat ik geen rot comedown had en goed kon slapen. Volgende dag lekker ik wel ietsje brakker dan anders. Kan toeval zijn.
Meestal rook ik aan t eind van elke soort upper en er na wel redelijk wat wiet. Eigenlijk rook ik bij bijna alle drugs ook wiet. Tijdens maar vaker na afloop.
Het werkt bij mij nog wel aardig maar het scheelt misschien echt maar een paar uurtjes max met als ik niets zou nemen na een upper. Vergeleken met een benzo werkt het echt minder. Maar de wiet zorgt er wel wel voor ik een prettigere comedown heb en eerder iets kan eten na bv speed. Ook valt wiet na mdma echt zoooooo lekker! Wiet is altijd lekker hahaJa ik smoke ook overal bij jammer dat dit mij niet meer nok legt. Vruuger toen ik 14 was en net ooit een jointje had gerookt. Kon een flinke jonko mij na schijve nog wel inslaap brengen. Maar dat heeft ook niet lang geduurt voordat het een gewenning werd. En toen weer overuren plafond dienst gedraait
Bloeddrukverlagers zoals bĂštablokkers zou ik niet overbodig noemen als het gaat over vertragen van de hartslag. Deze medicatie laat juist wel de hartslag dalen, hierdoor verwijden de bloedvaten zich. Het gevolg hiervan is dat de bloeddruk daalt.Bloeddrukverlager alleen als je bloeddruk verhoogt is anders lijkt mij dit ook overbodig.
Moelijk om speed de schuld te geven als die 2 drugs door elkaar aan het gebruiken is.Geen speed nemen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."