Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTikker flink tekeer aan’t gaan

Tikker flink tekeer aan’t gaan

33 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Helden. Idd veel beter 👌🏻@de dunne ik ga je advies zeker te harte nemen; vanavond niks meer nodig, wel goed aant viben
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pfoeew lichaam heeft echt ff aangegeven dat ‘t genoeg is geweest voor vanavond.

Is het aangeraden iets kalmerends te nemen? Benzo, of keta? Of zo’n bloeddrukverlager?
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Caff? Wat bedoel je? En 7u opgestaan na 4u slaap en toen ‘s middags nog wat bijgeslapen. Was wel frisjes wakker
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#4
DEEPScar807 zei:
Bloeddrukverlagers zoals bètablokkers zou ik niet overbodig noemen als het gaat over vertragen van de hartslag. Deze medicatie laat juist wel de hartslag dalen, hierdoor verwijden de bloedvaten zich. Het gevolg hiervan is dat de bloeddruk daalt.

Ik neem zelf bètablokkers (op voorschrift) en mijn hartslag onder invloed is nu tussen de 60-80, vroeger nooit onder de 120, met extreme uitschieters tot 202 bpm. Dus dit kan zeker een oplossing zijn, of dit echter werkt als 'noodplan' en je het gewoon 1x neemt weet ik niet of dit het gewenste effect zal hebben.

Maar ik geef je wel volledig gelijk dat het niet verstandig is om er nog iets bij te nemen.
Klik om te vergroten...
Neem je je betablokkers dan ook op de dagen dat je drugs gebruikt? Ik weet dat mijn leven comfortabeler zou zijn met een dagelijkse lage dosering betablokkers en dat ik op professioneel vlak meer zou aankunnen, maar ik dacht dat het niet verstandig is om dan nog (hard) drugs te gebruiken voor je hart?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
chipmunk zei:
Neem je je betablokkers dan ook op de dagen dat je drugs gebruikt? Ik weet dat mijn leven comfortabeler zou zijn met een dagelijkse lage dosering betablokkers en dat ik op professioneel vlak meer zou aankunnen, maar ik dacht dat het niet verstandig is om dan nog (hard) drugs te gebruiken voor je hart?
Klik om te vergroten...
Sws is drugs niet goed voor je hart.
D
DEEPScar807Lid
01-01-2024, 00:00
#6
chipmunk zei:
Neem je je betablokkers dan ook op de dagen dat je drugs gebruikt? Ik weet dat mijn leven comfortabeler zou zijn met een dagelijkse lage dosering betablokkers en dat ik op professioneel vlak meer zou aankunnen, maar ik dacht dat het niet verstandig is om dan nog (hard) drugs te gebruiken voor je hart?
Klik om te vergroten...
Ik gebruik dagelijks speed. Dus ja, ik neem betablokkers als ik drugs gebruik. Ik heb een tijd geleden dat eens opgezocht en toen was er niets bekend over de gevaren van deze combinatie. Wel zou het misschien kunnen dat de speed minder lang werkt, maar dat was ook niet genoeg onderzocht. Ik merk het niet. Voel me qua gezondheid net veel beter sinds ik betablokkers erop neem.

Of je meer aan zou kunnen op professioneel vlak twijfel ik wel aan. Ik weet dat het ook gebruikt wordt voor examenstress, sociale angst, enzo maar ik neem 4x de dosis dat ze voor dit soort zaken aanbevelen en geestelijke effecten heb ik helemaal niet hiervan. Maar mss gebruik ik teveel speed om dat effect te ervaren en kan het voor jou wel een hulpmiddel zijn.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
Betablokkers verlaagt hartslag, maar verlaagt het ook de bloeddrukstijging..???
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Syl zei:
Betablokkers verlaagt hartslag, maar verlaagt het ook de bloeddrukstijging..???
Klik om te vergroten...
Het verlaagt ook je bloeddruk
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Het verlaagt ook je bloeddruk
Klik om te vergroten...

Aaaah ok wist het niet zeker vandaar 😊👍
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zoals de tikker thuis tikt, tikt ie nergens :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
heyol zei:
Wat doe je als je hart even flink tekeer gaat? Niks ergs ma is momenteel wel vies hard en snel aan’t kloppen.

Echt cava nog ma is er een manier da wat rustiger te krijgen? Beetje wandelen, frisse lucht? Of gewoon blijven zitten?

op cafe (coke + speed)
Wel nog nooit zo snel kloppingen gehad, weinig speed ervaring; met coke veel rustiger
Klik om te vergroten...

Sowieso geen coke en speed meer bijnemen vandaag. Het kan niks zijn hoor maar coke staat er wel om bekend dat het sneller hartklachten KAN geven. Zeker in de combi met alcohol en andere uppers. Coke en speed is een mega belasting voor je hart, bloedvaten. Ook schijnt het dubbel neurotoxisch te zijn. Beter laat je het volgende keer bij 1 van de 2. Hoop dat je niet ook nog alcohol erbij neemt.
Ook lijkt t mij echt zonde van je dure coke... Die speed zal dat lekker coke gevoel grote deels afkappen.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat doe je als je hart even flink tekeer gaat? Niks ergs ma is momenteel wel vies hard en snel aan’t kloppen.

Echt cava nog ma is er een manier da wat rustiger te krijgen? Beetje wandelen, frisse lucht? Of gewoon blijven zitten?

op cafe (coke + speed)
Wel nog nooit zo snel kloppingen gehad, weinig speed ervaring; met coke veel rustiger
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
heyol zei:
Wat doe je als je hart even flink tekeer gaat? Niks ergs ma is momenteel wel vies hard en snel aan’t kloppen.

Echt cava nog ma is er een manier da wat rustiger te krijgen? Beetje wandelen, frisse lucht? Of gewoon blijven zitten?

op cafe (coke + speed)
Wel nog nooit zo snel kloppingen gehad, weinig speed ervaring; met coke veel rustiger
Klik om te vergroten...

rustig lang diep, in..en uit ademen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gympie zei:
rustig lang diep, in..en uit ademen.
Klik om te vergroten...
Normaal door de neus inademen langzaam door de mond uitademen.
Uitademen moet langer duren als het inademen.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waarom zit er caff bij deze stack ? Gaat je niet meer dan alleen ellende geven dan er iets van voelen als je aan de pep en coke zit.

Hoelang ben je al wakker ?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
heyol zei:
Helden. Idd veel beter 👌🏻@de dunne ik ga je advies zeker te harte nemen; vanavond niks meer nodig, wel goed aant viben
Klik om te vergroten...
@heyol
Wees lief voor jezelf!
maar waarom de speed en coke samen? Lijkt mij echt dat het coke gevoel totaal verneukt word door de speed.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blauweaap zei:
Waarom zit er caff bij deze stack ? Gaat je niet meer dan alleen ellende geven dan er iets van voelen als je aan de pep en coke zit.

Hoelang ben je al wakker ?
Klik om te vergroten...
Op cafe gaan is naar de kroeg gaan op zijn Belgisch. Hahahaha geen Cafeine...
Hij is op cafe, niet aan de cafeine.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
heyol zei:
Caff? Wat bedoel je? En 7u opgestaan na 4u slaap en toen ‘s middags nog wat bijgeslapen. Was wel frisjes wakker
Klik om te vergroten...
Cafe (cafeïne) ?

Ik had altijd na een avondje doorhalen dat mijn hart het ook allemaal niet meer zo snapte. (Pep)
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Op cafe gaan is naar de kroeg gaan op zijn Belgisch. Hahahaha geen Cafeine...
Hij is op cafe, niet aan de cafeine.
Klik om te vergroten...
Woops:tearsofjoy:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
heyol zei:
Pfoeew lichaam heeft echt ff aangegeven dat ‘t genoeg is geweest voor vanavond.

Is het aangeraden iets kalmerends te nemen? Benzo, of keta? Of zo’n bloeddrukverlager?
Klik om te vergroten...
Nee beter niet nog meer drugs in je lijf. Je lijf moet het allemaal weer opruimen. Lekkere douche pakken thuis en met een bakkie thee relaxen en dan proberen te slapen. Laat cafeine, drugs en suiker even staan vanavond.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."