#1
Serieus? En was't goeie? Veel man?
Was mooi! Op een plek die alleen per boot te bereiken is met een man of 35, allen een gezondheidscheck gedaan. Paar lokale DJ talentjes erbij en een dikke installatie. Ook nog eens 30 graden toen (ergens in augustus was dit).Serieus? En was't goeie? Veel man?
Maar wel holen?Ik gebruik geen keta zonder speed
Outgaan wel maar hollen zit er bij mij nassaal zwz niet in. Denk dat ik de spuit moet pakken om te hollen.Maar wel holen?
Ik hole prima nasaal!Outgaan wel maar hollen zit er bij mij nassaal zwz niet in. Denk dat ik de spuit moet pakken om te hollen.
Nou door tolarantie. Maar in het begin kwam ik er gewoon niet bij somige mensen lukt hollen nassaal niet en ik ben daar 1 van. Knockout is eigenlijk 1 stadium verder dan hollen alsnog ben ik er niet geweest.Ik hole prima nasaal!
Waarom lukt je dat niet dan ?
Of keedSpeta? 😅
Speta is wel nice maar je kan er ook zeer spichtig van worden..
Speta? 😅
Of keed
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."