Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed uiterlijk,zelfvertrouwen,zelfbeeld en mijn conclusie hierover

Speed uiterlijk,zelfvertrouwen,zelfbeeld en mijn conclusie hierover

45 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#1
8️⃣6️⃣ zei:
Klik om te vergroten...
Man, dat filmpje... ik vraag me af of mensen die echt zodanig aan de zooi zitten en omringd zijn door zulke mensen zich ervan bewust zijn dat hun uiterlijk er echt enorm op achteruit kan gaan. Als je echt verslaafd bent dan interesseert je dat natuurlijk überhaupt niet, maar ik vraag me af of de realisatie er ook is. Ik merkte namelijk aan mezelf wel dat mijn gezicht er beslist niet op vooruit ging toen ik 2 weken aan oxycodon zat, maar dat kan ook zijn omdat ik sowieso gewoon heel ijdel ben en iedere imperfectie in mijn ogen 20x zo lelijk is als wat mensen om me heen ervan zouden vinden. Ik vind die before-and-afters trouwens ook altijd echt heel akelig om te zien, maar dat zijn dan geen periodes van 2 weken, eerder maanden of jaren.

Screen-Shot-2020-01-20-at-12.46.28-1024x674.pngScreen-Shot-2020-01-20-at-12.46.08-1024x677.pngbefore-and-after-drugs-2-638.jpgbeforeandafterdrugs-141027142754-conversion-gate02-thumbnail-4.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Salvia zei:
Man, dat filmpje... ik vraag me af of mensen die echt zodanig aan de zooi zitten en omringd zijn door zulke mensen zich ervan bewust zijn dat hun uiterlijk er echt enorm op achteruit kan gaan. Als je echt verslaafd bent dan interesseert je dat natuurlijk überhaupt niet, maar ik vraag me af of de realisatie er ook is. Ik merkte namelijk aan mezelf wel dat mijn gezicht er beslist niet op vooruit ging toen ik 2 weken aan oxycodon zat, maar dat kan ook zijn omdat ik sowieso gewoon heel ijdel ben en iedere imperfectie in mijn ogen 20x zo lelijk is als wat mensen om me heen ervan zouden vinden. Ik vind die before-and-afters trouwens ook altijd echt heel akelig om te zien, maar dat zijn dan geen periodes van 2 weken, eerder maanden of jaren.

Bekijk bijlage 6860Bekijk bijlage 6861Bekijk bijlage 6862Bekijk bijlage 6863
Klik om te vergroten...
Vind ik ook erg om te zien je ziet ook in hun foto waar ze nog niet zwaarverslaafd zijn dat je meer levensvreugde dan in de foto ernaast daar zien ze eruit alsof ze nooit een dopamine/serotonine receptors gekend hebben 😁
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Moet zeggen, dat ook ik er absoluut niet knapper op ben geworden (dagelijkse gebruiker). Ik ben net als @Salvia (lol) heel ijdel. En eigenlijk juist door de speed nog veel erger, bijna obsessief. Dat ben ik van mijzelf al en door de speed versterkt (ocd/dwang etc.). Ben er heel veel mee bezig, niet zozeer door een onzeker zelfbeeld, ben zelfverzekerd, maar eerder vanuit perfectionisme. Ik zie er dus eigenlijk altijd wel goed uit als ik de deur uitga, maar god wat een laagje make-up wel niet voor wonderen doet.... Ik ben dus juist vaker m’n tanden gaan poetsen bijv, die witter zijn nu. Ik zorg veel beter voor mijzelf en voor m’n uiterlijk. Maar zelfs ondanks dat ben ik duidelijk niet knapper geworden. Vooral m’n ingevallen smalle gezicht en zwarte oogkassen maken veel verschil. Ook is m’n huid erop achteruit gegaan, niet in die zin van puisten, maar hij is kurkdroog.
Ik weet eigenlijk niet waar ik heen wilde met dit verhaal, maar het onderwerp betreft twee dingen die in mijn leven een zeer groot deel innemen. En tja, de speed maakt mij een nog ergere kletskous dan ik al was🤪🤪🤪🤪🤪
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Flower123 zei:
Moet zeggen, dat ook ik er absoluut niet knapper op ben geworden (dagelijkse gebruiker). Ik ben net als @Salvia (lol) heel ijdel. En eigenlijk juist door de speed nog veel erger, bijna obsessief. Dat ben ik van mijzelf al en door de speed versterkt (ocd/dwang etc.). Ben er heel veel mee bezig, niet zozeer door een onzeker zelfbeeld, ben zelfverzekerd, maar eerder vanuit perfectionisme. Ik zie er dus eigenlijk altijd wel goed uit als ik de deur uitga, maar god wat een laagje make-up wel niet voor wonderen doet.... Ik ben dus juist vaker m’n tanden gaan poetsen bijv, die witter zijn nu. Ik zorg veel beter voor mijzelf en voor m’n uiterlijk. Maar zelfs ondanks dat ben ik duidelijk niet knapper geworden. Vooral m’n ingevallen smalle gezicht en zwarte oogkassen maken veel verschil. Ook is m’n huid erop achteruit gegaan, niet in die zin van puisten, maar hij is kurkdroog.
Ik weet eigenlijk niet waar ik heen wilde met dit verhaal, maar het onderwerp betreft twee dingen die in mijn leven een zeer groot deel innemen. En tja, de speed maakt mij een nog ergere kletskous dan ik al was🤪🤪🤪🤪🤪
Klik om te vergroten...
Ik heb dat ook ik ben 30jaar en ik gebruik nu zo'n 13 jaar , ik had da heel snel door van mijn ingevallen gezicht en gewoon grote zwarte gaten als ogen.maar dit viel wel goed mee, uiterlijk zag je nie veel aan me werd me gezegd en toen wist ik al niet teveel gaan gebruiken...maar ben al even dagelijks bezig geweest juist de laatste week niet , nu neem ik minder en ik heb er goeie hoop op , men vriendin of ja ex nu had altijd meer dan genoeg en dat was nog een extratje wat het moeilijker maakte en nu ga ik dag per dag kijken maar ik ga ervoor zolang ik kan hou ik het bij joints. Gr
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Walter White zei:
Ik heb dat ook ik ben 30jaar en ik gebruik nu zo'n 13 jaar , ik had da heel snel door van mijn ingevallen gezicht en gewoon grote zwarte gaten als ogen.maar dit viel wel goed mee, uiterlijk zag je nie veel aan me werd me gezegd en toen wist ik al niet teveel gaan gebruiken...maar ben al even dagelijks bezig geweest juist de laatste week niet , nu neem ik minder en ik heb er goeie hoop op , men vriendin of ja ex nu had altijd meer dan genoeg en dat was nog een extratje wat het moeilijker maakte en nu ga ik dag per dag kijken maar ik ga ervoor zolang ik kan hou ik het bij joints. Gr
Klik om te vergroten...
Is het pas onlangs over tussen jullie? Begrijp ik dat zo goed.....?
Iig, sterkte 😘
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flower123 zei:
Moet zeggen, dat ook ik er absoluut niet knapper op ben geworden (dagelijkse gebruiker). Ik ben net als @Salvia (lol) heel ijdel. En eigenlijk juist door de speed nog veel erger, bijna obsessief. Dat ben ik van mijzelf al en door de speed versterkt (ocd/dwang etc.). Ben er heel veel mee bezig, niet zozeer door een onzeker zelfbeeld, ben zelfverzekerd, maar eerder vanuit perfectionisme. Ik zie er dus eigenlijk altijd wel goed uit als ik de deur uitga, maar god wat een laagje make-up wel niet voor wonderen doet.... Ik ben dus juist vaker m’n tanden gaan poetsen bijv, die witter zijn nu. Ik zorg veel beter voor mijzelf en voor m’n uiterlijk. Maar zelfs ondanks dat ben ik duidelijk niet knapper geworden. Vooral m’n ingevallen smalle gezicht en zwarte oogkassen maken veel verschil. Ook is m’n huid erop achteruit gegaan, niet in die zin van puisten, maar hij is kurkdroog.
Ik weet eigenlijk niet waar ik heen wilde met dit verhaal, maar het onderwerp betreft twee dingen die in mijn leven een zeer groot deel innemen. En tja, de speed maakt mij een nog ergere kletskous dan ik al was🤪🤪🤪🤪🤪
Klik om te vergroten...
Ja, het is misschien toch een beetje griezelig aan het worden hoeveel we gemeen hebben. :') Jesus. Het enige verschil hier is dat ik nog nooit speed gebruikt heb, maar puistjes door ADHD-medicatie tellen vast ook. :nevergonnagiveyouup:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."