#1
Ja sinds 3 Dagen en dank u maar beter korte pijn dan want ja zei had meer dan genoeg en dat element moest weg toch enorm bedankt om even te horen . Thanks 😘Is het pas onlangs over tussen jullie? Begrijp ik dat zo goed.....?
Sterkte😘
Ja sinds 3 Dagen en dank u maar beter korte pijn dan want ja zei had meer dan genoeg en dat element moest weg toch enorm bedankt om even te horen . Thanks 😘Is het pas onlangs over tussen jullie? Begrijp ik dat zo goed.....?
Sterkte😘
Ja sinds 3 Dagen en dank u maar beter korte pijn dan want ja zei had meer dan genoeg en dat element moest weg toch enorm bedankt om even te horen . Thanks 😘
Very welcome😌.Ja sinds 3 Dagen en dank u maar beter korte pijn dan want ja zei had meer dan genoeg en dat element moest weg toch enorm bedankt om even te horen . Thanks 😘
Wow wat een beschrijvingen haha maar dikke merci, ik ga zeker mijn best doen opnieuw nu terug vol te houden maar nogmaals Bedankt en tot morgen. GeVery welcome😌.
Ik hoop dat, ondanks dat het heel lastig en pijnlijk is nu, deze moeilijke en ook zeker grote stap er één is geweest in de goede richting naar/voor jou zelf als persoon(lijkheid). Zo vat ik in ieder geval je berichten op nu. Ook door wat wat @Syl idd aangeeft. Het ik zeer zeer klote. Maar, je komt hier doorheen. Hoop dat je er ergens zelf vrede mee kunt vinden. Dit soort dingen maken het hele afkick/clean gebeuren niet makkelijker....
But I hope it was for the better, eventually. For the both of you. Zo interpreteerde ik in ieder geval wat je benoemd. Hartpijn is een hele instense, en man man man wat kan het veel met je dien en voor je veranderen. Iben er in ieder geval voor welke mental support ook maar😇. Of je daar gebruik van maakt is volledig aan jou zelf natuurlijk
Wauw zelfs nog dat bericht ge-edit, blijkbaar heeft me dat ook weer 10 minuten gekost hahah🤦🏽♀️🤦🏽♀️Wow wat een beschrijvingen haha maar dikke merci, ik ga zeker mijn best doen opnieuw nu terug vol te houden maar nogmaals Bedankt en tot morgen. Ge
Ah ja sorry ben nog wat pc kennis achtestanf aan het inleren hahaWauw zelfs nog dat bericht ge-edit, blijkbaar heeft me dat ook weer 10 minuten gekost hahah🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Excuus
?????Ah ja sorry ben nog wat pc kennis achtestanf aan het inleren haha
Edit: pffff snap er niks meervanjoh, nvm gewoon hahahahaha.Very welcome😌.
Ik hoop dat, ondanks dat het heel lastig en pijnlijk is nu, deze moeilijke en ook zeker grote stap er één is geweest in de goede richting naar/voor jou zelf als persoon(lijkheid). Zo vat ik in ieder geval je berichten op nu. Ook door wat wat @Syl idd aangeeft. Het ik zeer zeer klote. Maar, je komt hier doorheen. Hoop dat je er ergens zelf vrede mee kunt vinden. Dit soort dingen maken het hele afkick/clean gebeuren niet makkelijker.... , al is het (zoals ik je berichten lees) een wijze keuze geweet.... in the long run.
Hartpijn is een hele instense, en man man man wat kan het veel met je doen en voor je veranderen (bedoel dit zowel positief of negatief beïnvloeden). Het kan twee kanten op gaan, en het is jouw kracht die deze ‘opening’ ‘ruimte’ ‘mogelijkheid’ doorstaat, en je zegt zelf dat je er beter uit wilt komen dan hoe je erin ging/gaat dacht ik ergens te lezen. .
Ik ben er in ieder geval, voor welke mental support ook maar😇. Of je daar gebruik van maakt is volledig aan jou, of iemand anders naruurlijk hihhi.
Enfin, ik heb een uur geleden aardig wat Etizolam naar binnen gegooid, het afmaken van dit bericht heeft me zo’n 15 minuten gekost🤣 Dat is een teken: ik moet echt gaan slapen.
HET IS INEENS AL LICHT?! Error
Ohhhh... Wat herken ik me goed hierin. Ik hou ervan om mijn make-up en mijn haren mooi te doen en wat heerlijk dat ik mijn drugs wallen kan verbergen met een laagje make-up. Mijn huid is er ook niet beter op geworden met al die jaren gebruiken, en dan inderdaad geen puisten maar gewoon droog. Ik zorg altijd goed voor mezelf ondanks mijn gebruik. Dus lekker mijn gezicht verzorgen/schoonmaken en dat geldt ook voor mijn lichaam bijvoorbeeld. Iedere week lekker zelfbruiner etc. Een buitenstaander zou aan mij ook nooit zien dat ik zoveel gebruik. Het zijn meer de kleine dingetjes die je zelf ziet vaak... Maar ik ben blij dat ik nooit mijn uiterlijk heb verwaarloosd ermee! Anders had ik me echt een stuk ellendiger gevoeld.Moet zeggen, dat ook ik er absoluut niet knapper op ben geworden (dagelijkse gebruiker). Ik ben net als @Salvia (lol) heel ijdel. En eigenlijk juist door de speed nog veel erger, bijna obsessief. Dat ben ik van mijzelf al en door de speed versterkt (ocd/dwang etc.). Ben er heel veel mee bezig, niet zozeer door een onzeker zelfbeeld, ben zelfverzekerd, maar eerder vanuit perfectionisme. Ik zie er dus eigenlijk altijd wel goed uit als ik de deur uitga, maar god wat een laagje make-up wel niet voor wonderen doet.... Ik ben dus juist vaker m’n tanden gaan poetsen bijv, die witter zijn nu. Ik zorg veel beter voor mijzelf en voor m’n uiterlijk. Maar zelfs ondanks dat ben ik duidelijk niet knapper geworden. Vooral m’n ingevallen smalle gezicht en zwarte oogkassen maken veel verschil. Ook is m’n huid erop achteruit gegaan, niet in die zin van puisten, maar hij is kurkdroog.
Ik weet eigenlijk niet waar ik heen wilde met dit verhaal, maar het onderwerp betreft twee dingen die in mijn leven een zeer groot deel innemen. En tja, de speed maakt mij een nog ergere kletskous dan ik al was🤪🤪🤪🤪🤪
Ja ook over zelfvertrouwen en zelfbeeld wel wat natuurlijk maar heb het passender gemaaktIk vind de titel van dit topic niet echt passend. Van inzichten door speedgebruik is absoluut geen sprake, de discussie gaat alleen maar over hoe speed je uiterlijk kan veranderen, zowel op korte als op lange termijn.
Goede aanpassing!Ja ook over zelfvertrouwen en zelfbeeld wel wat natuurlijk maar heb het passender gemaakt
Iedere keer dat je hierop terugkomt denk ik trouwens echt "wauw, wat een kanjer," want met de gegeven omstandigheden is dat écht niet makkelijk. Vind ik echt gewoon zo top, moest ik even benadrukken. Geldt natuurlijk voor iedereen die het lukt om af te kicken en daar mag je ook echt trots op zijn.Ben nu 5 jaar bij hem weg en nu 15 mnd clean.
Iedere keer dat je hierop terugkomt denk ik trouwens echt "wauw, wat een kanjer," want met de gegeven omstandigheden is dat écht niet makkelijk. Vind ik echt gewoon zo top, moest ik even benadrukken. Geldt natuurlijk voor iedereen die het lukt om af te kicken en daar mag je ook echt trots op zijn.
als je goed eet en drinkt en slaapt en je reserves aanvult hou je de schade minimaal .MaarIk heb geen posts gelezen , maar ik heb een redelijk zwaar drug verleden (En nog...)
Blijf mezelf tot in de puntjes verzorgen en heb spierwitte tanden nooit een pukkel , stink nooit en loop er alrijd fris bij.
Je zal me nooit in de Carrefour tegenkomen bij wijze van spreken op een speedbinge in een lonsdale jogging op men sneakers met men ogen op half 7 en haar naar alle kanten.
Ik gebruik van men 13 jaar elke dag drugs (soft , hard van men 16) en ik ben een gewone 30 jarig jongentje waarvan je zelfs niet zou denken dat hij rookt.
Ik wil er maar op doelen dat ik sinds jonge leeftijd drugs gebruik, en er gezond uitzien en ook (gedeeltelijk) ben.als je goed eet en drinkt en slaapt en je reserves aanvult hou je de schade minimaal .Maar
die is er altijd natuurlijk altijd achter dagelijks gebruiken al merk je het niet direct . Ik ben ook nooit redelijk brak achter gebruik en herstel snel maar sport,en eet gezond maar als je er elke maand minimaal 2 keer leip gaat dat stapelt hem op ... Gelijk ingevallen wangen ik zou het niet willen
Mss nu ik bijna 30 ben ja , maar in men tienerjaren alles behalven 🤣Dan ben jij een verstandige gebruiker![]()
Ik wil er maar op doelen dat ik sinds jonge leeftijd drugs gebruik, en er gezond uitzien en ook (gedeeltelijk) ben.
En dat het echt wel gewoon kwestie van jezelf verzorgen is , als je er zo slecht uitziet tijdens jaren dope gebruiken.
Dan ben jij een verstandige gebruikerIk wil er maar op doelen dat ik sinds jonge leeftijd drugs gebruik, en er gezond uitzien en ook (gedeeltelijk) ben.
En dat het echt wel gewoon kwestie van jezelf verzorgen is , als je er zo slecht uitziet tijdens jaren dope gebruiken.
Ja oke ik heb et wel door makker en ik denk dat ik dat vaker zie en meemaak hoor bedoel niks verkeerd ma ik kwam wel tot het inzicht bij men allereerste lijn.....ik wist dadelijk dat speed mijn ding was, helaas ook misbruikt dus nu doe ik het met pauzes tussenin van enkele weken en dan nog wel een lieve dame waar ik mee kan praten enzo want familie zie of hoor ik niet.Ik vind de titel van dit topic niet echt passend. Van inzichten door speedgebruik is absoluut geen sprake, de discussie gaat alleen maar over hoe speed je uiterlijk kan veranderen, zowel op korte als op lange termijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."