Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben redelijk impulsief op gebied van drugs"
"Hoi mensen ik heb teveel speed genomen men hartslag gaat echt snel voel ik voor de rest voel ik me nog oke maar het bolmetje is nog maar 2 u aan het werk wat moet ik doen ik heb toch wel wat schrik"
"Spyro zei: Heb je je hartslag al gemeten? Het is heel normaal dat je hart versnelt tijdens het nemen van speed. Paniek is niet meteen nodig! Klik om te vergroten... Ik denk 130 dat ie slaat maar ik ga toch niet out gaan eh ik voel me gewoon oke maar merk dat het teveel van het goeie is"
"8️⃣6️⃣ zei: Ik vind de titel van dit topic niet echt passend. Van inzichten door speedgebruik is absoluut geen sprake, de discussie gaat alleen maar over hoe speed je uiterlijk kan veranderen, zowel op korte als op lange termijn. Klik om te vergroten... Ja ook over zelfvertrouwen en zelfbeeld wel wat natuurlijk maar heb het passender gemaakt"
"inner_search zei: Ik heb geen posts gelezen , maar ik heb een redelijk zwaar drug verleden (En nog...) Blijf mezelf tot in de puntjes verzorgen en heb spierwitte tanden nooit een pukkel , stink nooit en loop er alrijd fris bij. Je zal me nooit in de Carrefour tegenkomen bij wijze van spreken op een speedbinge in een lonsdale jogging op men sneakers met men ogen op half 7 en haar naar alle kanten. Ik gebruik van men 13 jaar elke dag drugs (soft , hard van men 16) en ik ben een gewone 30 jarig jongentje waarvan je zelfs niet zou denken dat hij rookt. Klik om te vergroten... als je goed eet en drinkt en slaapt en je reserves aanvult hou je de schade minimaal .Maar die is er altijd natuurlijk altijd achter dagelijks gebruiken al merk je het niet direct . Ik ben ook nooit redelijk brak achter gebruik en herstel snel maar sport,en eet gezond maar als je er elke maand minimaal 2 keer leip gaat dat stapelt hem op ... Gelijk ingevallen wangen ik zou het niet willen"
"inner_search zei: Ik wil er maar op doelen dat ik sinds jonge leeftijd drugs gebruik, en er gezond uitzien en ook (gedeeltelijk) ben. En dat het echt wel gewoon kwestie van jezelf verzorgen is , als je er zo slecht uitziet tijdens jaren dope gebruiken. Klik om te vergroten... inner_search zei: Ik wil er maar op doelen dat ik sinds jonge leeftijd drugs gebruik, en er gezond uitzien en ook (gedeeltelijk) ben. En dat het echt wel gewoon kwestie van jezelf verzorgen is , als je er zo slecht uitziet tijdens jaren dope gebruiken. Klik om te vergroten... Dan ben jij een verstandige gebruiker"
"Spyro zei: Out ga je niet zomaar! Probeer rustig te blijven ademen als je denkt dat je te hard gaat. Probeer positief te denken anders krijg je makkelijk paniekaanvallen. Speed kan ook wat angstige gedachten meebrengen. Zet ondertussen iets op de tv aan voor afleiding Klik om te vergroten... Ja ben nu op ps4 dus dat kalmeert me hopelijk bedankt voor me wat gerust te stellen ik voelde er eerst niet veel van toen nam ik nog een bommetje en nu is het echt een fking bom maar alles komt goed hopelijk"
"Spyro zei: Hou je ons even up to date? Klik om te vergroten... Ja zeker het is gewoon die hartslag dat het zo eng maakt maar ik volg jullie tips"
"Spyro zei: Ik herken je helemaal. Ik heb het ook vaak als ik speed neem. Onthoud dat het weer overgaat! Echt blijven ademen is het belangrijkste, dat maakt je echt rustig. Paniek gedachten maken het alleen maar erger. Komt goed!! Klik om te vergroten... Danku Spyro zei: Gebruik je vaker speed? En hoeveel heb je genomen? Klik om te vergroten... laatste maand hevig beginnen gebruiken omdat ik nieuwe vrienden heb en zo beginnen meedoen maar vandaag zou de laatste keer zijn ik wou gwn nog eens gaan"
"Spyro zei: Ben ik ook zeker geweest, ook vaak spijt van gehad. Probeer wat water te drinken en zie het als een leer momentje voor jezelf. Volgende keer goed nadenken of je wel wil en hoeveel. Laat je vooral niet ompraten. Jij weet het beste wat goed voor jou is. Klik om te vergroten... Spyro zei: Ben ik ook zeker geweest, ook vaak spijt van gehad. Probeer wat water te drinken en zie het als een leer momentje voor jezelf. Volgende keer goed nadenken of je wel wil en hoeveel. Laat je vooral niet ompraten. Jij weet het beste wat goed voor jou is. Klik om te vergroten... Is het erg als ik een jointje rook nu ik word dr wel rustig van..."