Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed uiterlijk,zelfvertrouwen,zelfbeeld en mijn conclusie hierover

Speed uiterlijk,zelfvertrouwen,zelfbeeld en mijn conclusie hierover

45 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#1
VantPadje zei:
goede genen is niet allemaal gegeven :)
Klik om te vergroten...
Hahaha ja damn, zeg dat wel...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
VantPadje zei:
Je huid is kurkdroog en hoe bedoel je dan je gezicht ? Ik had dit ook met speed en droge lippen dit zijn met tips misschien niet zo super tips maar het helpte bij mij.

1. ik gebruik slakkenslijmgel voor litteken,acne,pigment...etc is het enige middel dat het deed en geen last van uitgedroogd verveld gezicht mijn gezicht voelt gevoed hierdoor
2. Regelmatig overdag je gezicht reinigen met lauw water en gewoon je blote hand geen washand die textuur is ook irriterend voor je huid om bv roet van voorbijrijdende auto's die in je gezicht komt..
je moet eens met pure alcohol ontsmet een beetje op een watje doen en op je gezicht wrijven je zult zien hoeveel vuil er op je gezicht plakt is gewoon zwart zeker in het stad natuurlijk is deze alcohol nie geschikt voor het gezicht is irriterend maar is me een testje ...
3. Slapen 8 uur per dag ni meer of minder
U huid herstelt alleen als je slaapt gezichtshuid

Verder is ook zelfrespect o zo belangrijk dat besef en gevoel dat je moet zorg dragen voor lichaam en geest ..
Klik om te vergroten...
Ja in m’n gezicht inderdaad, maar ook m’n handen heel erg. Bedankt dat je de aandacht en tijd neemt voor je reactie en tips! Zal er kort (doe m’n best 🥵🥴🤐🤭😶🤪 (mission failed🤐)) op inhaan en míjn persoonlijke ervaring delen.
Bij mij wordt deze droogte o.a. versterkt door Raynaud (krijg je o.a. (extra) droge huid van). Daarnaast zijn m’n handen bijv nog droger geworden aangezien ik dwangmatig m’n handen vaak was. Maar óók hoort bij die dwang/smetvrees achtig dat ik geuren/plak/nat (dus ook aan m’n handen) vermijd waardoor ik crème/vaseline oid. op m’n handen hebben heel onprettig vind. (Doe dit daarom bijvoorbeeld wel iedere keer als ik ga wandelen/roken, dan merk ik t niet zo. Maar was daarna vervolgens weer m’n handen voor die rooklucht etc. etc.) Enfin, ik zal een foto erbij zetten die ik een paar dagen geleden maakte.
Spoiler: Foto
6244987F-A28F-4C1D-9F66-4C4B53290253.jpeg
Tot wondjes aan toe, zeg maar. Fucking irritant, maar 100% aan mezelf te danken.
Ik zal eens kijken naar die (slakkenslijm😖)gel😂. Als het ook littekens verhelpt zou dat dubbel meegenomen zijn. Thanks voor je tip!!
En dat wassen, tja, gaat een beetje moeilijk als je wat make-up draagt overdag🙈 Maar iedere avond goed reinigen en verzorgen, vooral daarna hydraterende crème voor droge huid opsmeren en lichtjes in masseren (of is dit juist niet goed?). Heb er nu eindelijk een gevonden die helpt (Biodermal plus: aanrader! Heb er veel geprobeerd, ook duurdere cremes bijvoorbeeld, maar deze betaalbaardere crème werkt voor mij iig heel goed (en vind ik niet vervelend aanvoelen, fijne structuur ofzo🙊🙊 lol, maar dat ben ik dan weer😝🤦🏽‍♀️) en ‘s ochtends na het douchen dezelfde crème opsmeren, maar vooral: géén warm douchewater over je gezicht! Dit droogt Je huid namelijk ook heel erg uit. Maar deze ‘dunne’ gel-achtige crème laat zeg maar geen vettige laag achter. Veel crèmes voor een droge huid doen dat wel voor mijn gevoel.
En haha, wat betreft slaap..... ik tja, daar ben jk geen ster in 😂🤐. Het is gelukkig al stukken beter geworden dan eerst door benzo's te gebruiken voor t slapen (“beter” hahaha, weet dat dat ook niet goed is maar dat terzijde). Nog steeds pak ik trouwens gemiddeld maar zo’n 4-6 uur per nacht. Bovendien is een goede voeding voor je huid misschien nog wel het áller áller belangrijkste. Naar mijn idee dan. Maar, laat ik zeggen, daarvan is al helemaal niet echt sprake hier oeps. 🤭🥴
En ik maar zeggen “dat ik beter voor mezelf zorg” enzo😂😂 Maar als ik er zo over nadenk is dit totaal niet waar inderdaad 😂🤦🏽‍♀️🤭 Misschien is ‘zorgen voor m’n uiterlijk,’ ipv ‘zorgen voor m’n lichaam,’ een accuratere benaming.

Enfin, zoals je ziet heb ik weer een enorm bericht geschreven wat uiteraard voornamelijk over poep gaat. Mocht je het desondanks helemaal tot hier gemaakt hebben:
Spoiler
E4AE9494-20BD-48C0-89DD-D2304464D252.gif
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Salvia zei:
Ja, het is misschien toch een beetje griezelig aan het worden hoeveel we gemeen hebben. :') Jesus. Het enige verschil hier is dat ik nog nooit speed gebruikt heb, maar puistjes door ADHD-medicatie tellen vast ook. :nevergonnagiveyouup:
Klik om te vergroten...
Abnormaal inderdaad 😳
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flower123 zei:
Ja in m’n gezicht inderdaad, maar ook m’n handen heel erg. Bedankt dat je de aandacht en tijd neemt voor je reactie en tips! Zal er kort (doe m’n best 🥵🥴🤐🤭😶🤪 (mission failed🤐)) op inhaan en míjn persoonlijke ervaring delen.
Bij mij wordt deze droogte o.a. versterkt door Raynaud (krijg je o.a. (extra) droge huid van). Daarnaast zijn m’n handen bijv nog droger geworden aangezien ik dwangmatig m’n handen vaak was. Maar óók hoort bij die dwang/smetvrees achtig dat ik geuren/plak/nat (dus ook aan m’n handen) vermijd waardoor ik crème/vaseline oid. op m’n handen hebben heel onprettig vind. (Doe dit daarom bijvoorbeeld wel iedere keer als ik ga wandelen/roken, dan merk ik t niet zo. Maar was daarna vervolgens weer m’n handen voor die rooklucht etc. etc.) Enfin, ik zal een foto erbij zetten die ik een paar dagen geleden maakte.
Spoiler: Foto
Bekijk bijlage 6867
Tot wondjes aan toe, zeg maar. Fucking vn, maar 100% aan mezelf te danken.
Ik zal eens kijken naar die (slakkenslijm😖)gel😂. Als het ook littekens verhelpt zou dat dubbel meegenomen zijn. Thanks voor je tip!!
En dat wassen, tja, gaat een beetje moeilijk als je wat make-up draagt overdag🙈 Maar iedere avond goed reinigen en verzorgen, vooral daarna hydraterende crème voor droge huid opsmeren en lichtjes in masseren (of is dit juist niet goed?). Heb er nu eindelijk een gevonden die helpt (Biodermal plus: aanrader! Heb er veel geprobeerd, ook duurdere cremes bijvoorbeeld, maar deze betaalbaardere crème werkt voor mij iig heel goed (en vind ik niet vervelend aanvoelen, fijne structuur ofzo🙊🙊 lol, maar dat ben ik dan weer😝🤦🏽‍♀️) en ‘s ochtends na het douchen dezelfde crème opsmeren, maar vooral: géén warm douchewater over je gezicht! Dit droogt Je huid namelijk ook heel erg uit. Maar deze ‘dunne’ gel-achtige crème laat zeg maar geen vettige laag achter. Veel crèmes voor een droge huid doen dat wel voor mijn gevoel.
En haha, wat betreft slaap..... ik tja, daar ben jk geen ster in 😂🤐. Het is gelukkig al stukken beter geworden dan eerst door benzo's te gebruiken voor t slapen (“beter” hahaha, weet dat dat ook niet goed is maar dat terzijde). Nog steeds pak ik trouwens gemiddeld maar zo’n 4-6 uur per nacht. Bovendien is een goede voeding voor je huid misschien nog wel het áller áller belangrijkste. Naar mijn idee dan. Maar, laat ik zeggen, daarvan is al helemaal niet echt sprake hier oeps. 🤭🥴
En ik maar zeggen “dat ik beter voor mezelf zorg” enzo😂😂 Maar als ik er zo over nadenk is dit totaal niet waar inderdaad 😂🤦🏽‍♀️🤭 Misschien is ‘zorgen voor m’n uiterlijk,’ ipv ‘zorgen voor m’n lichaam,’ een accuratere benaming.

Enfin, zoals je ziet heb ik weer een enorm bericht geschreven wat uiteraard voornamelijk over poep gaat. Mocht je het desondanks helemaal tot hier gemaakt hebben:
Spoiler
Bekijk bijlage 6866
Klik om te vergroten...
wowow 5min man haha lol,
En die slakkenslijm is wel slakkenslijm als je het niet wist xp maar toch liever dat dan zo een op exploderende etterbal en die gel riekt wel goed vind ik..
Nu op gebied van crèmes ben ik gene specialist ben ne gast gebruikte alleen voor acne en nu voornamelijk voor littekens en volgende stap is dermatoloog .. wil ook niet heel mijn leven met die littekens rondlopen omdat ik zo een dom snotjong was die alles openkrabde vroeger dat is vragen om littekens.. mr nu wel spijt vn heb

Dat van douche met warm water over je gezicht wist ik nog niet ga het gwn op lauw zetten , er zijn zelf mensen die koud douchen schijnt extreem goed te zijn maar daar sta je dan zo strak van de kou in de ochtend dus wie het lef heeft haha :):)

Njah en dat slapen zolang je voor je eigen gevoel genoeg hebt geslapen dan zou er normaal gezien niks aan de hand zijn als je niet moe loopt overdag ofzo, maar onthoud dat slaap heel belangrijk is al is het maar om effe te chille in je eigen droomwereld , ik slaap elke dag 8u en voel mij gewoon top behalve ik er zo gaar uitzie van de wiet dan ben ik standaard altijd moe en is een middagdutje wel nodig (of is Altijd een mogelijkheid😁😁😁😁
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
VantPadje zei:
Verder is ook zelfrespect o zo belangrijk dat besef en gevoel dat je moet zorg dragen voor lichaam en geest ..
Klik om te vergroten...
Kun je niet beter omschrijven. Dan is dit het áller áller áller belangrijkste inderdaad
🤣🙃
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flower123 zei:
zal eens kijken naar die (slakkenslijm
Klik om te vergroten...

Dit is echt goed voor je huid!!.
Je hebt het ook bij de action en voelt lekker koel aan op je huid.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
VantPadje zei:
wil ook niet heel mijn leven met die littekens rondlopen omdat ik zo een dom snotjong was die alles openkrabde vroeger dat is vragen om littekens..
Klik om te vergroten...

Mischien kun je hier lichttheraphie voor krijgen.
Ik heb jarenlang hormoonzalf gebruikt.
Dokter bleef het maar voorschrijven terwijl je dit maar kort mag gebruiken.dit omdat je huid er heel dun van word.
Ik kreeg toen lichttheraphie om mijn huid te verbeteren.
Ik moest 3 x per week in zon cabine staan met speciaal licht.
Mischien kan dit ook iets voor jou betekenen?
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Syl zei:
Mischien kun je hier lichttheraphie voor krijgen.
Ik heb jarenlang hormoonzalf gebruikt.
Dokter bleef het maar voorschrijven terwijl je dit maar kort mag gebruiken.dit omdat je huid er heel dun van word.
Ik kreeg toen lichttheraphie om mijn huid te verbeteren.
Ik moest 3 x per week in zon cabine staan met speciaal licht.
Mischien kan dit ook iets voor jou betekenen?
Klik om te vergroten...

Syl zei:
Mischien kun je hier lichttheraphie voor krijgen.
Ik heb jarenlang hormoonzalf gebruikt.
Dokter bleef het maar voorschrijven terwijl je dit maar kort mag gebruiken.dit omdat je huid er heel dun van word.
Ik kreeg toen lichttheraphie om mijn huid te verbeteren.
Ik moest 3 x per week in zon cabine staan met speciaal licht.
Mischien kan dit ook iets voor jou betekenen?
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de tips liever vermijd ik zalfjes omdat ik al veel ervaringen mee heb gehad en nooit echt mijn probleem kunnen oplossen allemaal en sommige zalfjes zoals benzolperoxide(alleen tegen acne)droogde je huid zo uit wat was dat verschikkelijk

En die hormoonzalf gebruikte je die dan lang en elke dag ?
Die lichttherapie zal ik eens kijken wie weet ben 23 en krijg nog altijd af en toe acne niet zo erg meer maar de schade aan mijn huid kan ik eerlijk gezegd niet aanzien (littekens,putjes)
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Flower123 zei:
Is het pas onlangs over tussen jullie? Begrijp ik dat zo goed.....?
Sterkte😘
Klik om te vergroten...
Ja sinds 3 Dagen en dank u maar beter korte pijn dan want ja zei had meer dan genoeg en dat element moest weg toch enorm bedankt om even te horen . Thanks 😘
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Walter White zei:
Ja sinds 3 Dagen en dank u maar beter korte pijn dan want ja zei had meer dan genoeg en dat element moest weg toch enorm bedankt om even te horen . Thanks 😘
Klik om te vergroten...

Als je inderdaad wilt stoppen of minderen is het zwaarder als je partner ook gebruikt.
En zeker wanneer je partner niet van plan is om te minderen of te stoppen.
Heb tijdens relatie destijds meerdere pogingen gedaan te stoppen.
Mijn ex ging voor mijn neus gebruiken en op me inpratem dat 1 lijntje heus geen kwaad kon.
Ben nu 5 jaar bij hem weg en nu 15 mnd clean.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Walter White zei:
Ja sinds 3 Dagen en dank u maar beter korte pijn dan want ja zei had meer dan genoeg en dat element moest weg toch enorm bedankt om even te horen . Thanks 😘
Klik om te vergroten...
Very welcome😌.
Ik hoop dat, ondanks dat het heel lastig en pijnlijk is nu, deze moeilijke en ook zeker grote stap er één is geweest in de goede richting naar/voor jou zelf als persoon(lijkheid). Zo vat ik in ieder geval je berichten op nu. Ook door wat wat @Syl idd aangeeft. Het ik zeer zeer klote. Maar, je komt hier doorheen. Hoop dat je er ergens zelf vrede mee kunt vinden. Dit soort dingen maken het hele afkick/clean gebeuren niet makkelijker.... , al is het (zoals ik je berichten lees) een wijze keuze geweet.... in the long run.
Hartpijn is een hele instense, en man man man wat kan het veel met je doen en voor je veranderen (bedoel dit zowel positief of negatief beïnvloeden). Het kan twee kanten op gaan, en het is jouw kracht die deze ‘opening’ ‘ruimte’ ‘mogelijkheid’ doorstaat, en je zegt zelf dat je er beter uit wilt komen dan hoe je erin ging/gaat dacht ik ergens te lezen. .
Ik ben er in ieder geval, voor welke mental support ook maar😇. Of je daar gebruik van maakt is volledig aan jou, of iemand anders naruurlijk hihhi.

Enfin, ik heb een uur geleden aardig wat Etizolam naar binnen gegooid, het afmaken van dit bericht heeft me zo’n 15 minuten gekost🤣 Dat is een teken: ik moet echt gaan slapen.
HET IS INEENS AL LICHT?! Error
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Flower123 zei:
Very welcome😌.
Ik hoop dat, ondanks dat het heel lastig en pijnlijk is nu, deze moeilijke en ook zeker grote stap er één is geweest in de goede richting naar/voor jou zelf als persoon(lijkheid). Zo vat ik in ieder geval je berichten op nu. Ook door wat wat @Syl idd aangeeft. Het ik zeer zeer klote. Maar, je komt hier doorheen. Hoop dat je er ergens zelf vrede mee kunt vinden. Dit soort dingen maken het hele afkick/clean gebeuren niet makkelijker....
But I hope it was for the better, eventually. For the both of you. Zo interpreteerde ik in ieder geval wat je benoemd. Hartpijn is een hele instense, en man man man wat kan het veel met je dien en voor je veranderen. Iben er in ieder geval voor welke mental support ook maar😇. Of je daar gebruik van maakt is volledig aan jou zelf natuurlijk
Klik om te vergroten...
Wow wat een beschrijvingen haha maar dikke merci, ik ga zeker mijn best doen opnieuw nu terug vol te houden maar nogmaals Bedankt en tot morgen. Ge
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Walter White zei:
Wow wat een beschrijvingen haha maar dikke merci, ik ga zeker mijn best doen opnieuw nu terug vol te houden maar nogmaals Bedankt en tot morgen. Ge
Klik om te vergroten...
Wauw zelfs nog dat bericht ge-edit, blijkbaar heeft me dat ook weer 10 minuten gekost hahah🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️
Excuus
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Flower123 zei:
Wauw zelfs nog dat bericht ge-edit, blijkbaar heeft me dat ook weer 10 minuten gekost hahah🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️
Excuus
Klik om te vergroten...
Ah ja sorry ben nog wat pc kennis achtestanf aan het inleren haha
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind de titel van dit topic niet echt passend. Van inzichten door speedgebruik is absoluut geen sprake, de discussie gaat alleen maar over hoe speed je uiterlijk kan veranderen, zowel op korte als op lange termijn.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Walter White zei:
Ah ja sorry ben nog wat pc kennis achtestanf aan het inleren haha
Klik om te vergroten...
?????

Flower123 zei:
Very welcome😌.
Ik hoop dat, ondanks dat het heel lastig en pijnlijk is nu, deze moeilijke en ook zeker grote stap er één is geweest in de goede richting naar/voor jou zelf als persoon(lijkheid). Zo vat ik in ieder geval je berichten op nu. Ook door wat wat @Syl idd aangeeft. Het ik zeer zeer klote. Maar, je komt hier doorheen. Hoop dat je er ergens zelf vrede mee kunt vinden. Dit soort dingen maken het hele afkick/clean gebeuren niet makkelijker.... , al is het (zoals ik je berichten lees) een wijze keuze geweet.... in the long run.
Hartpijn is een hele instense, en man man man wat kan het veel met je doen en voor je veranderen (bedoel dit zowel positief of negatief beïnvloeden). Het kan twee kanten op gaan, en het is jouw kracht die deze ‘opening’ ‘ruimte’ ‘mogelijkheid’ doorstaat, en je zegt zelf dat je er beter uit wilt komen dan hoe je erin ging/gaat dacht ik ergens te lezen. .
Ik ben er in ieder geval, voor welke mental support ook maar😇. Of je daar gebruik van maakt is volledig aan jou, of iemand anders naruurlijk hihhi.

Enfin, ik heb een uur geleden aardig wat Etizolam naar binnen gegooid, het afmaken van dit bericht heeft me zo’n 15 minuten gekost🤣 Dat is een teken: ik moet echt gaan slapen.
HET IS INEENS AL LICHT?! Error
Klik om te vergroten...
Edit: pffff snap er niks meervanjoh, nvm gewoon hahahahaha.
ik bedoelde dat ik mijn bericht Nog 10 min heb lopen editen maar goed
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flower123 zei:
Moet zeggen, dat ook ik er absoluut niet knapper op ben geworden (dagelijkse gebruiker). Ik ben net als @Salvia (lol) heel ijdel. En eigenlijk juist door de speed nog veel erger, bijna obsessief. Dat ben ik van mijzelf al en door de speed versterkt (ocd/dwang etc.). Ben er heel veel mee bezig, niet zozeer door een onzeker zelfbeeld, ben zelfverzekerd, maar eerder vanuit perfectionisme. Ik zie er dus eigenlijk altijd wel goed uit als ik de deur uitga, maar god wat een laagje make-up wel niet voor wonderen doet.... Ik ben dus juist vaker m’n tanden gaan poetsen bijv, die witter zijn nu. Ik zorg veel beter voor mijzelf en voor m’n uiterlijk. Maar zelfs ondanks dat ben ik duidelijk niet knapper geworden. Vooral m’n ingevallen smalle gezicht en zwarte oogkassen maken veel verschil. Ook is m’n huid erop achteruit gegaan, niet in die zin van puisten, maar hij is kurkdroog.
Ik weet eigenlijk niet waar ik heen wilde met dit verhaal, maar het onderwerp betreft twee dingen die in mijn leven een zeer groot deel innemen. En tja, de speed maakt mij een nog ergere kletskous dan ik al was🤪🤪🤪🤪🤪
Klik om te vergroten...
Ohhhh... Wat herken ik me goed hierin. Ik hou ervan om mijn make-up en mijn haren mooi te doen en wat heerlijk dat ik mijn drugs wallen kan verbergen met een laagje make-up. Mijn huid is er ook niet beter op geworden met al die jaren gebruiken, en dan inderdaad geen puisten maar gewoon droog. Ik zorg altijd goed voor mezelf ondanks mijn gebruik. Dus lekker mijn gezicht verzorgen/schoonmaken en dat geldt ook voor mijn lichaam bijvoorbeeld. Iedere week lekker zelfbruiner etc. Een buitenstaander zou aan mij ook nooit zien dat ik zoveel gebruik. Het zijn meer de kleine dingetjes die je zelf ziet vaak... Maar ik ben blij dat ik nooit mijn uiterlijk heb verwaarloosd ermee! Anders had ik me echt een stuk ellendiger gevoeld.
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
8️⃣6️⃣ zei:
Ik vind de titel van dit topic niet echt passend. Van inzichten door speedgebruik is absoluut geen sprake, de discussie gaat alleen maar over hoe speed je uiterlijk kan veranderen, zowel op korte als op lange termijn.
Klik om te vergroten...
Ja ook over zelfvertrouwen en zelfbeeld wel wat natuurlijk maar heb het passender gemaakt
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#19
VantPadje zei:
Ja ook over zelfvertrouwen en zelfbeeld wel wat natuurlijk maar heb het passender gemaakt
Klik om te vergroten...
Goede aanpassing!
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#20
Syl zei:
Ben nu 5 jaar bij hem weg en nu 15 mnd clean.
Klik om te vergroten...
Iedere keer dat je hierop terugkomt denk ik trouwens echt "wauw, wat een kanjer," want met de gegeven omstandigheden is dat écht niet makkelijk. Vind ik echt gewoon zo top, moest ik even benadrukken. Geldt natuurlijk voor iedereen die het lukt om af te kicken en daar mag je ook echt trots op zijn.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."