#1
Zelf kom ik uit op 15g wassen- verlies ongeveer 3gram. Maar heb ook wel eens samples dat de helft foetsie gaat, of dat je zelfs nog maar een derde over hou....
Speed lost juist wel op in water en cafeïne juist niet dus het lijkt erop dat je caf gekocht hebt ipv pep
Oh dus caffeïne in mijn koffie is gewoon een heterogeen mengsel? Blijkbaar is amfetamine inderdaad zeer goed oplosbaar in water. Heb het volgende gevonden op erowid:Speed lost juist wel op in water en cafeïne juist niet dus het lijkt erop dat je caf gekocht hebt ipv pep
If the amphetamine is a solid (pill form or powder), then it is in a "salt" form of the chemical and is thus more soluble in water. The Merck Index reports amphetamine sulphate dissolves 1 part per 8.8 parts water or 515 parts 95% ethanol (so 1 gram will dissolve fully in 8.8mL (8.8 grams) of water or 515 mL alcohol). Amphetamine phosphate is reported to be more soluble than the sulfate.
Nou, ik heb van dit spul gisteren ~340mg genomen met 10 uur ertussen en heb de nacht doorgehaald. Met 2 kopjes koffie op val ik nog in slaap door mijn torenhoge tolerantie dus dat zal het niet zijn.Die straat troep van nu doe ik maar 2x en met geluk 3x met 1 gram en dan nóg voelt het niet als echte speed zeg maar.
340 mg is niet weinig.Oh dus caffeïne in mijn koffie is gewoon een heterogeen mengsel? Blijkbaar is amfetamine inderdaad zeer goed oplosbaar in water. Heb het volgende gevonden op erowid:
https://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=2057
Nou, ik heb van dit spul gisteren ~340mg genomen met 10 uur ertussen en heb de nacht doorgehaald. Met 2 kopjes koffie op val ik nog in slaap door mijn torenhoge tolerantie dus dat zal het niet zijn.
Maar het lost vooral op in heet/warm water, net van de kook af. Dan lost het als het goed is binnen een paar tellen op, en kan je er een lekker thee-tje van proberen te maken. Gember-citroen werkt bij mij altijd wel prettig. Je proeft nog wel die gore zure bitterheid in de verte, maar het overheerst niet meteen.Speed lost juist wel op in water en cafeïne juist niet dus het lijkt erop dat je caf gekocht hebt ipv pep
Als je 3gr koopt nat, hou je na wassen en drogen ~50% over.Zoals de meeste “straat” pep is… Als je geluk hebt zit er 25-30% amfetamine is
n een gram en de rest is troep, waaronder cafeïne. Misschien zoek ik niet goed, verkeerde connecties etc maar mijn laatste batches waren echt slecht en slap!
Nadeel is dat ik nooit meer dan 2 tot max 3 gram natte “kan/mag” kopen. Vind dat zo weinig om te wassen met aceton. Na drogen vóór het wassen ben ik al zeker 1/4e aan gewicht kwijt. Als ik dan die slappe zooi ook nog ga wassen ben ik bang dat ik zowat niks overhoud..
Ik heb al aan degene die het mij brengt (dus niet de dealer/maker zelf maar een vage kennis) gevraagd of ik een keer 10 of nog meer gram mag kopen, dan is wassen de moeite. Helaas kan hij steeds maar 2 a 3 natte “missen”.
Met goede echt zuivere hoog, bv 70% (gewassen) speed doe ik wel 4 tot 6 x met een gram. Of langer.
Die straat troep van nu doe ik maar 2x en met geluk 3x met 1 gram en dan nóg voelt het niet als echte speed zeg maar.
Heb al 300ml zuivere aceton (water vrij etc) in huis. Kan nog 2 flesjes van 100ml bij kopen.
Speed of caffeine? Niet dat het uitmaakt sinds het allebei chemische rommel is. Gatverdamme.Maar het lost vooral op in heet/warm water, net van de kook af. Dan lost het als het goed is binnen een paar tellen op, en kan je er een lekker thee-tje van proberen te maken. Gember-citroen werkt bij mij altijd wel prettig. Je proeft nog wel die gore zure bitterheid in de verte, maar het overheerst niet meteen.
In de koffie deed ik vroeger ook, maar dat krijg ik niet meer weg op die manier.
Speed lost juist wel op in water en cafeïne juist niet dus het lijkt erop dat je caf gekocht hebt ipv pep
het droogt na een paar seconden weer uit en wordt dan een papje.
drugsforum.nl
Naar mijn weten lost het pas op bij warm water temperatuur van minimaal 80 graden, but correct me when wrongCafeïne is matig oplosbaar in water met 2,17g per 100ml op 25 °C (aldus PubChem).
Zeg grofweg 20mg/ml op kamertemperatuur.

Plopt paracetamolletje in kokend water
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."