#1
Bij mij zorgt cafeïne bij de pep er voor dat ik er hoofdpijn van krijg, word ook een stuk spichtiger en heb veel meer nodig om me echt opgepept te voelen. Bij zuivere pep voel ik me gewoon relaxed, vrolijk en lekker energiek. Maar het verschilt natuurlijk ook erg per persoon.