Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zijn de verschillen qua effecten tussen zuivere speed en speed die versneden is met (veel) caffeine?

Wat zijn de verschillen qua effecten tussen zuivere speed en speed die versneden is met (veel) caffeine?

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij mij zorgt cafeïne bij de pep er voor dat ik er hoofdpijn van krijg, word ook een stuk spichtiger en heb veel meer nodig om me echt opgepept te voelen. Bij zuivere pep voel ik me gewoon relaxed, vrolijk en lekker energiek. Maar het verschilt natuurlijk ook erg per persoon.
M

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
MikeyRules
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoals de titel zegt ben ik erg benieuwd naar de verschillen in effecten van speed die (erg) versneden is met voornamelijk caffeine en kwaliteit speed
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat als mensen eens echt een zuivere amfetamine nemen ze zich zullen verbazen hoeveel minder opgefokt je er van bent 😜
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anunnaki zei:
Ik denk dat als mensen eens echt een zuivere amfetamine nemen ze zich zullen verbazen hoeveel minder opgefokt je er van bent 😜
Klik om te vergroten...
Daar heb je een 'punt' :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anunnaki zei:
Ik denk dat als mensen eens echt een zuivere amfetamine nemen ze zich zullen verbazen hoeveel minder opgefokt je er van bent 😜
Klik om te vergroten...
Ik ben geen ervaren speed gebruiker, maar ik heb wel ervaring met heel uiteenlopende kwaliteit speed en bij die goeie was de high veel fijner en inderdaad niet opgefokt zoals ik zelfs bij een kopje koffie of twee al krijg. Maar ik weet dus niet de percentages qua puurheid daarvan.

En het leek bij mij minder verschil te maken bij de kater, die gewoon altijd - ook met die veel betere - ongelofelijk kut was. Is dat bij jou (en eventueel anderen die dit lezen) ook zo?
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Ik ben geen ervaren speed gebruiker, maar ik heb wel ervaring met heel uiteenlopende kwaliteit speed en bij die goeie was de high veel fijner en inderdaad niet opgefokt zoals ik zelfs bij een kopje koffie of twee al krijg. Maar ik weet dus niet de percentages qua puurheid daarvan.

En het leek bij mij minder verschil te maken bij de kater, die gewoon altijd - ook met die veel betere - ongelofelijk kut was. Is dat bij jou (en eventueel anderen die dit lezen) ook zo?
Klik om te vergroten...
Geen ervaring mee, maar je krijgt ook geen kater van een kop koffie.

Denk dat het sowieso het lichaam erg belast, neem bijvoorbeeld MDMA wat je serotonine voorraad compleet opvreet en waar je ook een kater van krijgt zelfs wanneer je niks voelt op die avond.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Anunnaki zei:
Geen ervaring mee, maar je krijgt ook geen kater van een kop koffie.

Denk dat het sowieso het lichaam erg belast, neem bijvoorbeeld MDMA wat je serotonine voorraad compleet opvreet en waar je ook een kater van krijgt zelfs wanneer je niks voelt op die avond.
Klik om te vergroten...
Ja en daarnaast de slaap deprivatie...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Opgefokte gevoel is er gewoon niet met zuivere speed. Energiek, praatkick, blij, gezellig zonder veel nevenwerkingen. Met caffeine ga je jou snel opgefokt voelen, minder energiek en meer nerveus, trillerig.
J
JoJo☮️Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Anunnaki zei:
Ik denk dat als mensen eens echt een zuivere amfetamine nemen ze zich zullen verbazen hoeveel minder opgefokt je er van bent 😜
Klik om te vergroten...
Dat is zo verschillend per persoon. En 'opgefokt' als in bijwerkingen (afkick), of als in effecten ? Betr. het laatste, is er in de meeste gevallen wel een te hoge dosis genomen.... JoJo☮️
Anunnaki zei:
Ik denk dat als mensen eens echt een zuivere amfetamine nemen ze zich zullen verbazen hoeveel minder opgefokt je er van bent 😜
Klik om te vergroten...
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."