#1
Hallo allemaal,
Komende zaterdag ga ik naar thunderdome, ik heb een gram pep om voor de eerste keer daar te proberen. Nu zit ik met een vraag die ik niet specifiek ergens terug kon vinden dus dacht ik maak zelf eens een post.
Wat info vooraf:
Ik heb ADHD, weet dat dat bij sommige mensen iets uitmaakt dus vermeld ik het even.
Mijn eerste keer XTC was dit jaar april. Ik heb toen 2.5 pil gehad van ongeveer 250mg. Volgens degene met wie ik dit deed was dit een normale hoeveelheid maar hoor achteraf dat het best veel was😅. Ik vindt het zweverige knuffelige vam XTC geweldig, maar het beste vindt ik de vrijwel ongelimiteerde energie die ik heb. Ook de lampen en muziek zijn veel intenser.
Mijn eerste keer ket was afgelopen augustus. Dit was nadat ik ongeveer 8 uur lang aan de XTC had gezeten op een festival (~2.5 pil 280mg). Ik heb 5 sleutelpunten op in ~4 uurtjes en vondt het heerlijk. Het "gevoelloze gevoel" en het feit dat nadenken een lastige opgave werdt vondt ik leuk, maar het beste vondt ik dat ik dingen zag die er niet waren. Zo zag ik gezichten vervormen en klopte alles voor mn gevoel gewoon niet helemaal.
Nu heb ik een aantal weken daarna een keertje zonder eerst XTC gedaan te hebben een stuk of 8 punten ket gedaan in ~5 uurtjes. Ik voelde me gevoelloos en oerdom, maar het hallucineren bleef helaas achterwege.
Ik heb nog nooit pep gedaan het klinkt heel erg leuk en wil het een keer geprobeerd hebben. Vooral op meerdaagse festivals is het handig om niet meer dan 1 dag XTC te doen. Na thunderdome gaat voor een aantal maanden de laatste keer zijn dat ik de kans krijg om goed ketvaag te worden. Ik wil hier dus graag gebruik van maken.
(Ik ben van 22:00 tot 07:00 op thunderdome)
Daarom was mijn vraag wat jullie van het idee vinden om eerst een uurtje of 2 pep te proberen, en dan rond half 2 aan XTC te beginnen tot ongeveer 6 uur. En dan onderweg terug en op de after aan de ket.
Ik kon ook geen andere post vinden over het verschil tussen: nuchter --> ket en XTC --> ket. Dus weet niet of dit misschien aan mij ligt.
Bij voorbaat dank voor reacties! 😁
Komende zaterdag ga ik naar thunderdome, ik heb een gram pep om voor de eerste keer daar te proberen. Nu zit ik met een vraag die ik niet specifiek ergens terug kon vinden dus dacht ik maak zelf eens een post.
Wat info vooraf:
Ik heb ADHD, weet dat dat bij sommige mensen iets uitmaakt dus vermeld ik het even.
Mijn eerste keer XTC was dit jaar april. Ik heb toen 2.5 pil gehad van ongeveer 250mg. Volgens degene met wie ik dit deed was dit een normale hoeveelheid maar hoor achteraf dat het best veel was😅. Ik vindt het zweverige knuffelige vam XTC geweldig, maar het beste vindt ik de vrijwel ongelimiteerde energie die ik heb. Ook de lampen en muziek zijn veel intenser.
Mijn eerste keer ket was afgelopen augustus. Dit was nadat ik ongeveer 8 uur lang aan de XTC had gezeten op een festival (~2.5 pil 280mg). Ik heb 5 sleutelpunten op in ~4 uurtjes en vondt het heerlijk. Het "gevoelloze gevoel" en het feit dat nadenken een lastige opgave werdt vondt ik leuk, maar het beste vondt ik dat ik dingen zag die er niet waren. Zo zag ik gezichten vervormen en klopte alles voor mn gevoel gewoon niet helemaal.
Nu heb ik een aantal weken daarna een keertje zonder eerst XTC gedaan te hebben een stuk of 8 punten ket gedaan in ~5 uurtjes. Ik voelde me gevoelloos en oerdom, maar het hallucineren bleef helaas achterwege.
Ik heb nog nooit pep gedaan het klinkt heel erg leuk en wil het een keer geprobeerd hebben. Vooral op meerdaagse festivals is het handig om niet meer dan 1 dag XTC te doen. Na thunderdome gaat voor een aantal maanden de laatste keer zijn dat ik de kans krijg om goed ketvaag te worden. Ik wil hier dus graag gebruik van maken.
(Ik ben van 22:00 tot 07:00 op thunderdome)
Daarom was mijn vraag wat jullie van het idee vinden om eerst een uurtje of 2 pep te proberen, en dan rond half 2 aan XTC te beginnen tot ongeveer 6 uur. En dan onderweg terug en op de after aan de ket.
Ik kon ook geen andere post vinden over het verschil tussen: nuchter --> ket en XTC --> ket. Dus weet niet of dit misschien aan mij ligt.
Bij voorbaat dank voor reacties! 😁