Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Komende zaterdag ga ik naar thunderdome, ik heb een gram pep om voor de eerste keer daar te proberen. Nu zit ik met een vraag die ik niet specifiek ergens terug kon vinden dus dacht ik maak zelf eens een post. Wat info vooraf: Ik heb ADHD, weet dat dat bij sommige mensen iets uitmaakt dus vermeld ik het even. Mijn eerste keer XTC was dit jaar april. Ik heb toen 2.5 pil gehad van ongeveer 250mg. Volgens degene met wie ik dit deed was dit een normale hoeveelheid maar hoor achteraf dat het best veel was😅. Ik vindt het zweverige knuffelige vam XTC geweldig, maar het beste vindt ik de vrijwel ongelimiteerde energie die ik heb. Ook de lampen en muziek zijn veel intenser. Mijn eerste keer ket was afgelopen augustus. Dit was nadat ik ongeveer 8 uur lang aan de XTC had gezeten op een festival (~2.5 pil 280mg). Ik heb 5 sleutelpunten op in ~4 uurtjes en vondt het heerlijk. Het "gevoelloze gevoel" en het feit dat nadenken een lastige opgave werdt vondt ik leuk, maar het beste vondt ik dat ik dingen zag die er niet waren. Zo zag ik gezichten vervormen en klopte alles voor mn gevoel gewoon niet helemaal. Nu heb ik een aantal weken daarna een keertje zonder eerst XTC gedaan te hebben een stuk of 8 punten ket gedaan in ~5 uurtjes. Ik voelde me gevoelloos en oerdom, maar het hallucineren bleef helaas achterwege. Ik heb nog nooit pep gedaan het klinkt heel erg leuk en wil het een keer geprobeerd hebben. Vooral op meerdaagse festivals is het handig om niet meer dan 1 dag XTC te doen. Na thunderdome gaat voor een aantal maanden de laatste keer zijn dat ik de kans krijg om goed ketvaag te worden. Ik wil hier dus graag gebruik van maken. (Ik ben van 22:00 tot 07:00 op thunderdome) Daarom was mijn vraag wat jullie van het idee vinden om eerst een uurtje of 2 pep te proberen, en dan rond half 2 aan XTC te beginnen tot ongeveer 6 uur. En dan onderweg terug en op de after aan de ket. Ik kon ook geen andere post vinden over het verschil tussen: nuchter --> ket en XTC --> ket. Dus weet niet of dit misschien aan mij ligt. Bij voorbaat dank voor reacties! 😁"
"ljuv zei: Met dan de kanttekening dat je vrij snel uit je mdma vibe komt en ontnuchtert. Klik om te vergroten... Oke, geen goed idee dus. Dan bewaar ik de pep voor een andere keer ljuv zei: Pep + X werkt nie lekka nee. “Onderweg terug” aan de ket ook echt… wat moet ik me hier bij voorstellen. Zou dat lekker veilig op de after pas doen, ook leuker voor je omgeving. Klik om te vergroten... In de auto terug haha, een maat van mij gaat nuchter en wij kunnen meerijden. Hebben al eens eerder onderweg gedaan dat was echt vaag😅"
"HappyMind zei: Heb je je wel ingelezen over de werkingsduur van pep? Klik om te vergroten... Ik heb zien staan een uurtje of 8, wist alleen niet of dat gelijk van 1 of 2 pu tjes zou zijn of als je constant bijneemt. Bij mij bij XTC is het bijvoorbeeld zo dat als ik een uurtje of 6-7 strak heb gestaan het blije gevoel ineens helemaal weg is. Ondanks dat ik elk uur/anderhalf uur bijneem. Ik wordt dan oprecht een soort chagrijnig en heb alleen nog maar de "bijwerkingen" van de XTC (denk aan pijnlijke kaken, droge mond etc.)"
"ljuv zei: Hahaha ja nee okay okay, als de bestuurder maar nuchter is indd😅 Leg ook wel aan je eigeee, misschien een goed idee om dit eerst een keer uit te testen zonder het met andere middeltjes te combineren? Deze adhder hep vergelijkbare effecten van 1 puntjes als van 47282 puntjes in elk geval. Je omschrijft hier exact de reden waarom je met mdma/xtc beter niet meer dan 1 keer bijpakt. Het heeft gewoon niet zo’n zin, omdat de (meeste) werkzame stoffen in 1 keer worden vrijgegeven, en dit weken duurt voor het weer is aangevuld. Door bij te pakken op de piek, kun je je space wat verlengen en intensiveren. Elke keer dat je daarna bijpakt, zul je allee de bijwerkingen versterken en verlengen + je kans op overdosering vergroten. Wel een aanslag op je lichaam, zonder dat er wat leuks tegenover staat zegmaar. Klik om te vergroten... Dan ga ik de pep inderdaad voor een andere keer bewaren. Bedankt voor de antwoorden! Deze manier van XTC gebruiken is hoe het mij is aangeleerd door een vriendin. Dit is ook hoe ongeveer iedereen die ik ken het doet. Het duurt ongeveer een uurtje totdat het eerste kwartje valt, daarna houd ik 1 tot 1.5 uur per kwartje aan en dat werkt perfect tot die ~7 uur totaal. Ik merk ook als ik 2 uur niet bijgenomen heb ik het effect begin te verliezen, en vindt het heerlijk om eigenlijk een paar uur lang in die piek te zitten."
"ljuv zei: I know I know, mijn vriendengroep ook tot ze (ik dus😂) zich eens gingen verdiepen in wat ze gebruikten🤷🏻♀️ Ik heb ook vrienden die nogsteeds niet willen geloven dat er - als het goed is - geen verschil zit tussen mdma en xtc en dat xtc dus indd niet mdma+pep is. Je spreekt jezelf wel een beetje tegen met wat je hier noemt, toch? Over het algemeen heb je zo’n 4 uur lang lekkere effecten van xtc, wat je dus inderdaad kunt verlengen door op het juist moment bij te pakken. Dus dan zou 6-7 uur ook wel kloppen, met na effecten erbij zeker. Maar het wordt aangeraden om je totale dosis (ongeveer 1,5 x je lichaamsgewicht in mg) in twee dosissen te nemen: 2/3 als start, 1/3 als je goed in de piek zit (bij veel mensen na 1-1,5 uur). Je kan deze kennis negeren, je kan het ook een keer proberen en de pionier zijn in je vriendengroep😅 Dit is het handboek dat @Zeehond bedoelt: https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/ Het lezen waard vgm. Hier heb je hem ook over pep: https://drugsforum.nl/threads/het-handboek-speed.34499/ Klik om te vergroten... Ga hem is doorlezen! Dankjewel"