#1
Super. Probeer het over je heen te laten komen. Komt echt goed! Laat maar weten hoe het is gegaan.idd ga ik doen ik hou jullie op de hoogtz als er wat is en laat sowieso weten hoe het is afgelopen
Super. Probeer het over je heen te laten komen. Komt echt goed! Laat maar weten hoe het is gegaan.idd ga ik doen ik hou jullie op de hoogtz als er wat is en laat sowieso weten hoe het is afgelopen
Heb je die joint gerookt ?idd ga ik doen ik hou jullie op de hoogtz als er wat is en laat sowieso weten hoe het is afgelopen
het gaat goed mijn hartslag voelt al VEEL. Minder als in het begin ik ga zelf goed nuHeb je die joint gerookt ?
Zo niet , wacht nog maar een paar uur dan.
Ik ben dagelijks blower , maar als ik speed neem wacht ik minstens een uur of 6 na men laatste inname van speed , met blowen.
Zoals @Spyro al zij , ik word juist parra als ik blow op speed (als ik geen benzo's genomen heb na da piek van de speed , en wat ik ook afraad te doen ! ).
Hoe gaat het ?
Heb je je gedachten al wat kunnen sturen ?
130 klink mss veel maar ik lag ook vaak in de zetel met een hartslag van 120/130 na gebruik , men hartslag is nu trouwens ook 108..
Heb volledige fles water gedronken ookal hoefde het niet xpDrink even wat zoets. Iets met veel suiker er in.
het gaat goed mijn hartslag voelt al VEEL. Minder als in het begin ik ga zelf goed nu
Dus mensen alles in orde bedankt voor de tips![]()
Ja heb me gwn met iets beziggehouden en het is nu wel in orde wel ff schrikkenAdemhalingsoefeningen doen kan je ook helpen..
1 tactiek is, 4-7-8
4 seconden diep in ademen
7 seconden die adem vast houden
8 seconden adem uitblazen
Niet vaker dan 5 x achter elkaar herhalen..
Hoop dat je er iets aan hebt😉en idd gewoon rustig blijven niet te diep over nadenken dan ga je raar ademen en dan krijg je alleen maar ellende..
Succes!
Ja heb me gwn met iets beziggehouden en het is nu wel in orde wel ff schrikken
Potverdorie, een hele fles!! Lekker man geniet er van maar niet te veel water hèHeb volledige fles water gedronken ookal hoefde het niet xp
5 seconde rustige inademen 3 seconde vast houden 4 seconden uitademenHoi mensen ik heb teveel speed genomen men hartslag gaat echt snel voel ik voor de rest voel ik me nog oke maar het bolmetje is nog maar 2 u aan het werk wat moet ik doen ik heb toch wel wat schrik
Gaan zitten in een stoel, wat drinken en niet meer bij pakken. Rustig een film kijken en bij ergere klachten toch contact opnemen met huisartsenpost / ziekenhuisHyy ff snel een vraagje? Weet iemand toevallig wat je kan doen met een hogedos speed. Heb dr op dit moment veel last van. Ikil niet naar het ziekenhuis. Dus weet iemand wat je zelf kan doen nu?!
Hoeveel heb je genomen en hoe gaat het nu met je? Hoe voel je het precies in je lichaam, kan je dat duiden en plaatsen?Ja lig al in me korte kleding in bed niks de doen allen ff water drinken maat het woord erger steeds
Ik had blijkbaar deze alles wat dr bijna staat hat ik lats van. Umm ik was ook toen allen . En ja eigenlijk moest ik gw de ziekenhuizen belle maar dat heb ik niet gedaan. Maar nu heb ik zware hallucinaties zie vliegjes en noem maar op . Ik ruik amperwat . En als ik de snel op ga staan dan lijkt het gw net of ik gw op de grond kan valle. Maar ja . Ik ga dr gelukkig nog . Ik had 2g speed op en nog geblowd"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."