Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp teveel speed genomen :(

Help teveel speed genomen :(

41 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
VantPadje zei:
idd ga ik doen ik hou jullie op de hoogtz als er wat is en laat sowieso weten hoe het is afgelopen
Klik om te vergroten...
Super. Probeer het over je heen te laten komen. Komt echt goed! Laat maar weten hoe het is gegaan.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spoiler

SLEEP - Max Richter – Google Drive

drive.google.com drive.google.com
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drink even wat zoets. Iets met veel suiker er in.
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben redelijk impulsief op gebied van drugs
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
VantPadje zei:
idd ga ik doen ik hou jullie op de hoogtz als er wat is en laat sowieso weten hoe het is afgelopen
Klik om te vergroten...
Heb je die joint gerookt ?
Zo niet , wacht nog maar een paar uur dan.
Ik ben dagelijks blower , maar als ik speed neem wacht ik minstens een uur of 6 na men laatste inname van speed , met blowen.
Zoals @Spyro al zij , ik word juist parra als ik blow op speed (als ik geen benzo's genomen heb na da piek van de speed , en wat ik ook afraad te doen ! ).

Hoe gaat het ?
Heb je je gedachten al wat kunnen sturen ?
130 klink mss veel maar ik lag ook vaak in de zetel met een hartslag van 120/130 na gebruik , men hartslag is nu trouwens ook 108..
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Heb je die joint gerookt ?
Zo niet , wacht nog maar een paar uur dan.
Ik ben dagelijks blower , maar als ik speed neem wacht ik minstens een uur of 6 na men laatste inname van speed , met blowen.
Zoals @Spyro al zij , ik word juist parra als ik blow op speed (als ik geen benzo's genomen heb na da piek van de speed , en wat ik ook afraad te doen ! ).

Hoe gaat het ?
Heb je je gedachten al wat kunnen sturen ?
130 klink mss veel maar ik lag ook vaak in de zetel met een hartslag van 120/130 na gebruik , men hartslag is nu trouwens ook 108..
Klik om te vergroten...
het gaat goed mijn hartslag voelt al VEEL. Minder als in het begin ik ga zelf goed nu :)


Dus mensen alles in orde bedankt voor de tips :)
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ganggang💯 zei:
Drink even wat zoets. Iets met veel suiker er in.
Klik om te vergroten...
Heb volledige fles water gedronken ookal hoefde het niet xp
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ademhalingsoefeningen doen kan je ook helpen..

1 tactiek is, 4-7-8

4 seconden diep in ademen
7 seconden die adem vast houden
8 seconden adem uitblazen

Niet vaker dan 5 x achter elkaar herhalen..

Hoop dat je er iets aan hebt😉en idd gewoon rustig blijven niet te diep over nadenken dan ga je raar ademen en dan krijg je alleen maar ellende..

Succes!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
VantPadje zei:
het gaat goed mijn hartslag voelt al VEEL. Minder als in het begin ik ga zelf goed nu :)


Dus mensen alles in orde bedankt voor de tips :)
Klik om te vergroten...

Fijn dat het alweer beter gaat! Rustig aan in het vervolg dus :wink:
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aniet_Speed zei:
Ademhalingsoefeningen doen kan je ook helpen..

1 tactiek is, 4-7-8

4 seconden diep in ademen
7 seconden die adem vast houden
8 seconden adem uitblazen

Niet vaker dan 5 x achter elkaar herhalen..

Hoop dat je er iets aan hebt😉en idd gewoon rustig blijven niet te diep over nadenken dan ga je raar ademen en dan krijg je alleen maar ellende..

Succes!
Klik om te vergroten...
Ja heb me gwn met iets beziggehouden en het is nu wel in orde wel ff schrikken
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#11
VantPadje zei:
Ja heb me gwn met iets beziggehouden en het is nu wel in orde wel ff schrikken
Klik om te vergroten...

Goedso🙂.

Ja ach, zie het als een wijze les, zo leer je iig wel je grenzen kennen ja toch😜
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goed om te lezen dat alles weer goed gaat! Geniet ervan nog. 🙌🏻
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Leuk om te horen dat alles goed gaat!
Geniet er nog van!!!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
VantPadje zei:
Heb volledige fles water gedronken ookal hoefde het niet xp
Klik om te vergroten...
Potverdorie, een hele fles!! Lekker man geniet er van maar niet te veel water hè
S
Speedjunk sneekLid
01-01-2024, 00:00
#15
VantPadje zei:
Hoi mensen ik heb teveel speed genomen men hartslag gaat echt snel voel ik voor de rest voel ik me nog oke maar het bolmetje is nog maar 2 u aan het werk wat moet ik doen ik heb toch wel wat schrik
Klik om te vergroten...
5 seconde rustige inademen 3 seconde vast houden 4 seconden uitademen
Dit brengt joun hartslag weer op de juist manier
Doe ik ook altind
J
JesusondruqsLid
01-01-2024, 00:00
#16
groot deel van dit soort angsten zit tussen de oren..
Een mens kan echt wel wat hebben hoor..
Speed fuck’s with your mind zonder dat je er erg in heb..

Maar ik geef toe dat het wel een paar
Jaar duurt voordat je al die signalen kan negeren..
M
Mr. JummyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jaimy zei:
Hyy ff snel een vraagje? Weet iemand toevallig wat je kan doen met een hogedos speed. Heb dr op dit moment veel last van. Ikil niet naar het ziekenhuis. Dus weet iemand wat je zelf kan doen nu?!
Klik om te vergroten...
Gaan zitten in een stoel, wat drinken en niet meer bij pakken. Rustig een film kijken en bij ergere klachten toch contact opnemen met huisartsenpost / ziekenhuis
W
WeethetnietmeerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja lig al in me korte kleding in bed niks de doen allen ff water drinken maat het woord erger steeds
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jaimy zei:
Ja lig al in me korte kleding in bed niks de doen allen ff water drinken maat het woord erger steeds
Klik om te vergroten...
Hoeveel heb je genomen en hoe gaat het nu met je? Hoe voel je het precies in je lichaam, kan je dat duiden en plaatsen?
W
WeethetnietmeerLid
01-01-2024, 00:00
#20
IMG_8534.pngIk had blijkbaar deze alles wat dr bijna staat hat ik lats van. Umm ik was ook toen allen . En ja eigenlijk moest ik gw de ziekenhuizen belle maar dat heb ik niet gedaan. Maar nu heb ik zware hallucinaties zie vliegjes en noem maar op . Ik ruik amperwat . En als ik de snel op ga staan dan lijkt het gw net of ik gw op de grond kan valle. Maar ja . Ik ga dr gelukkig nog . Ik had 2g speed op en nog geblowd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."