#1
stelt allemaal niks voor. Opkloppen noemen ze dat.Dit houd dan in de koper van deze base het zelf even omzet naar de zoutvorm. Ik heb een vermoeden dat niet iedereen een getraind laborant is die dit doet.
roze is verbrand, dan is er teveel zwavel bij gedaan.Zo kon ik ooit pep kopen bij iemand en gewoon aangeven of ik roze of gele of witte wilde. Diegene zei ow met roze pep wordt er gewoon een scheutje extra zuur aan toegevoegd. Haha weer een mysterie de wereld uit. Ook had diegene het over witte base en dat er ook gele base bestaat. Wat het verschil hierin is is mij totaal onbekend.