#1
cobhc zei:ben je nou zo dom ?
als je een biertje neemt van 5% en daarna nog een zit er toch ook geen 10% alcohol in je bloed
die procenten blijven hetzelfde alleen zit er gewoon meer van in je bloed snap je ?
Nee, jij bent het die dom is in dit geval.
Lees het nog maar een keer en als je het wel begrijpt reageer je maar weer.
Inmiddels heb ik het spulletje naar het testcentrum gebracht en donderdag avond kan ik bellen voor de uitslag.