Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Deranged zei: Wat is er volgens jou over een jaar dan? En blijkbaar is werken dus helemaal niet nodig, en belasting afdragen voor bullshit uitgaven ook niet. Heerlijk toch dat junks als hij en ik gewoon de kans krijgen om lekker thuis te zitten en drugs te gebruiken van jullie zuurverdiende belastingcenten. Klik om te vergroten... alles heeft een keerzijde wees blij dat ik die keerzijde opme neem yin kan nu eenmaal niet zonder yang maar yang ook niet zonder yin en wit lijkt ook nog eens veel witter naast zwart door mij kunnen ze zich alleen maar witter dan wit voelen wit staat voor goed en lijkt naast zwart ook zoveel beter. maar neem van mij aan mijn leven hier op de zwarte (voor mij als atheist betere zijde) is nog niet zo slecht de jaren vliegen voorbij alles wat god ooit heeft verboden daar vul ik mijn dagen mee ik zou voor een miljoen nog niet willen ruilen en als ik morgen dood zou gaan zou ik zeer tevreden terug kijken op dat leven kan het iedereen aanraden"
"tomz0r zei: Deranged zei: Wat is er volgens jou over een jaar dan? En blijkbaar is werken dus helemaal niet nodig, en belasting afdragen voor bullshit uitgaven ook niet. Heerlijk toch dat junks als hij en ik gewoon de kans krijgen om lekker thuis te zitten en drugs te gebruiken van jullie zuurverdiende belastingcenten. Klik om te vergroten... Ik durf te wedden dat er tegen die tijd flinke paranoia en angst voor alles plaats gaan vinden. Gepaard met zware depressies, geheugenverlies, laag sociaal vermogen etc. Ik heb wat gelezen over speedverslavingen en dat soort verschijnselen komen zo goed als bij iedere zware gebruiker voor op den duur. Verder vind ik dat het beleid veranderd moet worden, en dat die luie mensen godverredomme een schop onder hun kont moeten krijgen. Regel je eigen geld! Meestal zijn die werkschuwe luilakken ook nog eens van die maatschappijbekritiserende losers, terwijl ze er wel lekker van profiteren. Walgelijk is dat. Klik om te vergroten... wat denk je nou dat iemand zo lui als ik op het werk enig moeite zou doen integendeel ik zou eerder een stap langzamer doen ik zou heel bewust de wekker een uurtje of 1 a2 later zeten mijn aanwezigheid is eerder productie verlagend dan verhogend DE MENSEN DIE MIJ DAT VERPLICHTEN krijgen daar mooi spijt van mensen als ik hebben alles behalve hart voor de zaak beter 2 of 3 wel gemotiveerd dan 10 zoals ik"
"Re: DonnieDark0 zei: lysergine25 zei: koop gewoon zuivere pep ? Klik om te vergroten... Helaas is dat niet zo "gewoon". Als jij het nou gewoon koopt en mij een PB stuurt is het ook oke Klik om te vergroten... die goeie pep hoef je niet voor me te kopen betaal zelf wel een route beschrijving naar die goeie pep die wil ik wel van je hebben zo te horen is dat geen probleem mocht een reactie uitblijven dan weet ik genoeg is onze conclusie getrokken"
"met de kwaliteit is het hier in friesland erg slecht gesteld alles waardeloos hier begin bijna te denken dat er tegenwoordig geen goeie speed te krijgen is na lezen van andere reacties begint nu mijn zoektocht dus!!!!!!"