Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa snuif of bommetje speed val ik in slaap

Na snuif of bommetje speed val ik in slaap

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#1
blue eyes zei:
Voor je het weet heb je blaren op je pik.
Klik om te vergroten...

Ja je blijft maar neuken of zelfbevredigen.
Tot je geen eiwitten meer in je lichaam hebt :astonished:
Om het maar netjes uit te drukken.

En dan heb je ook nog zo een chick die er al lang klaar mee is en dan zegt.

'Kan je niet klaar komen ofzo'

:tearsofjoy::tilttearlaugh:

Maar coke en ghb precies het zelfde zo geil als een beer..
i
ietjewietjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
dendanny zei:
Ik ken wat je bedoeld heb zelf ook adhd en heb het ook met mijn dex amfetamine. Alsook met normale pep.

Bij mij is het meestal zo als ik rustig in de bank zit en ik neem een capsule gegarandeerd dat ik in slaap val of toch zeker zit te gapen alstie opkomt.

Als ik echter gewoon actief bezig ben dan krijg ik ook wel even dat gaap moment maar daarna wordt ik er zeker wel energieker van.

Ligt dus ook erg aan de setting en stemming!
Klik om te vergroten...
Ik heb dit dus ook, val er niet van in slaap maar als ik speed neem en lekker op de bank blijf liggen ga ik er wel lekker van praten fijn gevoel krijg ik maar blij wel lui van het liggen.

pak ik speed en ga flink aan de slag in het huis met opruimen dan ga ik ook echt als n speer heerlijk knallen dan.
D
Dub SoldierLid
01-01-2024, 00:00
#3
dendanny zei:
Ik ken wat je bedoeld heb zelf ook adhd en heb het ook met mijn dex amfetamine. Alsook met normale pep.

Bij mij is het meestal zo als ik rustig in de bank zit en ik neem een capsule gegarandeerd dat ik in slaap val of toch zeker zit te gapen alstie opkomt.

Als ik echter gewoon actief bezig ben dan krijg ik ook wel even dat gaap moment maar daarna wordt ik er zeker wel energieker van.

Ligt dus ook erg aan de setting en stemming!
Klik om te vergroten...
heb hetzelfde door add en met xtc heb ik het ook. Kan op een feest zomaar wegsukkelen als ik even ga zitten
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wakkerbijtje zei:
Hoi allemaal

Ik maak denk ik iets mee wat niet veel mensen meemaken.
Als ik een snuif of bommetje speed pak en het begint te werken, val ik meestal in slaap ipv dat het me wakker zou moeten houden.

Zijn er meer mensen die hier mee bekend zijn? Hoe kan dit? Ik heb overigens geen ADHD (Dit zou inderdaad het tegenovergestelde werken)

Ja de speed is getest en mn vriendin heeft wel plafonddienst...

Alvast bedankt
Klik om te vergroten...
Ik kwam vroeger bij een maatje en die snoof zeker al 15 jaar maar voor hij ging slapen snoof die 2 gram weg en dan sliep hij 3 uurtjes en was die weer klaar voor de dag ik ken wel meer mensen die juist goed slapen op speed 😅 mij niet gezien een gram kon ik 2 weken mee doen

Ik heb dat altijd al gek gevonden dat mensen goed konde slapen met speed
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maatje90 zei:
heb dat altijd al gek gevonden dat mensen goed konde slapen met speed
Klik om te vergroten...

ADD /ADHD brein geeft het rust.
Dus kan goed kloppen dat iemand er van in slaap valt. Bij die mensen is het de rust die fijn is. Maar 2 gram voor het slapen, dan had hij beter naar de huisarts moeten gaan
W
WakkerbijtjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi allemaal

Ik maak denk ik iets mee wat niet veel mensen meemaken.
Als ik een snuif of bommetje speed pak en het begint te werken, val ik meestal in slaap ipv dat het me wakker zou moeten houden.

Zijn er meer mensen die hier mee bekend zijn? Hoe kan dit? Ik heb overigens geen ADHD (Dit zou inderdaad het tegenovergestelde werken)

Ja de speed is getest en mn vriendin heeft wel plafonddienst...

Alvast bedankt
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wellicht dat je wel hard gaat van een benzo? :tonguewink:
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meer (of betere) speed nemen
W
WakkerbijtjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
Wellicht dat je wel hard gaat van een benzo? :tonguewink:
Klik om te vergroten...

Ja nog harder slapen zeker..
W
WakkerbijtjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bas zei:
Meer (of betere) speed nemen
Klik om te vergroten...
De speed is getest en die is gewoon goed. Meer... Ja dat kan ik inderdaad proberen, al denk ik niet dat dat het is. Ik val in slaap omdat ik speed heb gepakt. Niet omdat ik te lang heb gewacht. Anders zou ik toch in slaap vallen voordat ik het gepakt heb?
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wakkerbijtje zei:
Ja dat kan ik inderdaad proberen, al denk ik niet dat dat het is.
Klik om te vergroten...
Als je het niet test, dan weet je het ook niet zeker.
Wakkerbijtje zei:
De speed is getest en die is gewoon goed.
Klik om te vergroten...
Wat zijn de testresultaten?
W
WakkerbijtjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bas zei:
Als je het niet test, dan weet je het ook niet zeker.

Wat zijn de testresultaten?
Klik om te vergroten...
67%
d
dendannyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ken wat je bedoeld heb zelf ook adhd en heb het ook met mijn dex amfetamine. Alsook met normale pep.

Bij mij is het meestal zo als ik rustig in de bank zit en ik neem een capsule gegarandeerd dat ik in slaap val of toch zeker zit te gapen alstie opkomt.

Als ik echter gewoon actief bezig ben dan krijg ik ook wel even dat gaap moment maar daarna wordt ik er zeker wel energieker van.

Ligt dus ook erg aan de setting en stemming!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Of je tolerantie is te hoog , of je neemt zeer kleine lijntjes/bommetjes , of er is iets aan de hand me je gaba receptoren (je hebt dus wel add/adhd , of een andere psychische aandoening) , of je neemt elke dag een grote dosis benzo's.
Oooof je lult wat en hebt je speed niet laten testen.
Wat is de overige 6% aan onzuiverheid in je amfetamine ?
:handwaving1:
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb de laatste tijd ook iets soortgelijks, en van mijn speed weet ik dat die gewoon goed is, want ik heb gewoon 10g ingekocht om voorlopig voor een tijdje zeker mee te kunnen, alleen de ene keer van het gebruik voel ik me totaal anders dan de andere keer dat ik iets gepakt heb

Gebruik 1: ik heb ongeveer 200mg op (eerste keer 100mg en de 2x daarna per 1,5 uur) ik ga dan meestal keihard, ik ben snel in reactie, zintuigen staan op scherp, ik kan me focussen op waar ik mee bezig ben, heb een echte schrijf- of praatkick.

Gebruik 2: ik heb evenveel op met dezelfde spreiding en uit precies hetzelfde sealtje als de eerste keer. Ik heb een heel duf en sloom gevoel, ik kan niks verstaan van een gesprek wat zich maar op 10m afstand van mij bevind in een rustige ruimte, ik kan gewoon eten zonder dat ik er na een hapje vol van zin, ik kom soms niet op bepaalde woorden, ik ben steeds weg aan het dromen van waar ik eigenlijk mee bezig ben en als ik ga liggen val ik gewoon in slaap
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pep geeft mij ook geen euforie.
Word er een beetje scherp van.

Van coke zal je wel niet in slaap vallen en de euforie van coke is veel krachtiger maar korter..
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kleine J zei:
Ik heb de laatste tijd ook iets soortgelijks, en van mijn speed weet ik dat die gewoon goed is, want ik heb gewoon 10g ingekocht om voorlopig voor een tijdje zeker mee te kunnen, alleen de ene keer van het gebruik voel ik me totaal anders dan de andere keer dat ik iets gepakt heb

Gebruik 1: ik heb ongeveer 200mg op (eerste keer 100mg en de 2x daarna per 1,5 uur) ik ga dan meestal keihard, ik ben snel in reactie, zintuigen staan op scherp, ik kan me focussen op waar ik mee bezig ben, heb een echte schrijf- of praatkick.

Gebruik 2: ik heb evenveel op met dezelfde spreiding en uit precies hetzelfde sealtje als de eerste keer. Ik heb een heel duf en sloom gevoel, ik kan niks verstaan van een gesprek wat zich maar op 10m afstand van mij bevind in een rustige ruimte, ik kan gewoon eten zonder dat ik er na een hapje vol van zin, ik kom soms niet op bepaalde woorden, ik ben steeds weg aan het dromen van waar ik eigenlijk mee bezig ben en als ik ga liggen val ik gewoon in slaap
Klik om te vergroten...
Je hebt 10 gram ingekocht en dat is jouw argument om te zeggen dat je zeker weet dat je speed goed is? Máár zeg je; je hebt iets soortgelijks meegemaakt zoals de TS, máár je gebruikt goede speed? Rara hoe kan dit? 10 gram halen om er zeker van te zijn dat je altijd genoeg hebt, geeft mij best twijfels of je het wel überhaupt verstandig gebruikt.

Het is vrij logisch te verklaren waarom het effect bij jou wisselt en dat je hier ook nog eens verbaasd over ben. Volgens mij gebruik je gewoon altijd in wat voor een situatie dan ook en hoe je je ook voelt. Logisch dat als je geen rekening houdt met het feit dat het versterkend kan werken op basis van hoe je je voelt, dat je slecht gaat en je slecht voelt.
L
Lid 147000Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Wakkerbijtje wat doe je meestal als je je eerste lijn neemt?

En heb je ook als je geen speed op hebt
Dat je snel in slaap valt ...

Of met andere drugs?!

Als je normaal ook snel in slaap valt of dat wel vaker gebeurd bij je?
als je ff relaxt op de bank ligt bv...

Neem meerdere lijntjes het eerste half uur.
Dus niet 1 grote om te starten maar maak er meerdere van en elke 5min eentje pakken. En niet 5x zoveel als normaal ofzo maar zet je neus continu aan t werk voor je :)

En ga wat doen tussen door!

Weet niet wat je normaal uitspookt als je neemt keertje nemen waar je niet kan slapen? Lol

En een bommetje duurt ook een hele tijd voor dat kan voelen!

En de belangrijkste regel vergeet je ook!

Inkakken is bij pakken! :tongueout:

Het is geen wetenschap en
ga het is ontdekken wat bij
jou wel werkt.

En in hoeveel je neemt,
Overdoseren met speed
Het eerste uur gaat je niet lukken!
Tollerantie gaat soms ook sky high!

Laat je horen als je paar dingen hebt uitgeprobeer!? :)


Suc6
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik weet hoe het werkt, is echt niet mijn eerste lijn ooit geweest, was ook mijn eerste keer weer na 3 maanden, dus tolerantie kan natuurlijk dan niet, ik heb wel een ander waar ik voortaan bij haal, en die speed van hem is vooral rechtsdraaiende (dex-amfetamine) . Daarvoor heb ik alleen een mix van linksdraaiend en rechtsdraaiend gehad, dus ik moet wennen aan het sterkere effect, normaal gesproken door de adrenaline van het linksdraaiende ben ik me er beter bewust van dat ik strak sta
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Revolutionair zei:
Pep geeft mij ook geen euforie.
Word er een beetje scherp van.

Van coke zal je wel niet in slaap vallen en de euforie van coke is veel krachtiger maar korter..
Klik om te vergroten...

vreemd hoe verschillende soorten drugs zo verschillend uitpakken bij verschillende mensen .
ik had net heel veel euforie met pep op, en amper euforie met coke.
Ook had ik meer het zelfvertrouwen en een soort ego boost op speed en dat dan weer niet op coke.
De karakterstructuur van de gebruiker doet er volgens mij ook veel toe, wat dan weer de uitwerking bepaald en de drugsvoorkeuren van de persoon in kwestie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."