Wakkerbijtje wat doe je meestal als je je eerste lijn neemt?
En heb je ook als je geen speed op hebt
Dat je snel in slaap valt ...
Of met andere drugs?!
Als je normaal ook snel in slaap valt of dat wel vaker gebeurd bij je?
als je ff relaxt op de bank ligt bv...
Neem meerdere lijntjes het eerste half uur.
Dus niet 1 grote om te starten maar maak er meerdere van en elke 5min eentje pakken. En niet 5x zoveel als normaal ofzo maar zet je neus continu aan t werk voor je
En ga wat doen tussen door!
Weet niet wat je normaal uitspookt als je neemt keertje nemen waar je niet kan slapen? Lol
En een bommetje duurt ook een hele tijd voor dat kan voelen!
En de belangrijkste regel vergeet je ook!
Inkakken is bij pakken!
Het is geen wetenschap en
ga het is ontdekken wat bij
jou wel werkt.
En in hoeveel je neemt,
Overdoseren met speed
Het eerste uur gaat je niet lukken!
Tollerantie gaat soms ook sky high!
Laat je horen als je paar dingen hebt uitgeprobeer!?
Suc6