Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal Ik maak denk ik iets mee wat niet veel mensen meemaken. Als ik een snuif of bommetje speed pak en het begint te werken, val ik meestal in slaap ipv dat het me wakker zou moeten houden. Zijn er meer mensen die hier mee bekend zijn? Hoe kan dit? Ik heb overigens geen ADHD (Dit zou inderdaad het tegenovergestelde werken) Ja de speed is getest en mn vriendin heeft wel plafonddienst... Alvast bedankt"
"acht.zes zei: Wellicht dat je wel hard gaat van een benzo? Klik om te vergroten... Ja nog harder slapen zeker.."
"Bas zei: Meer (of betere) speed nemen Klik om te vergroten... De speed is getest en die is gewoon goed. Meer... Ja dat kan ik inderdaad proberen, al denk ik niet dat dat het is. Ik val in slaap omdat ik speed heb gepakt. Niet omdat ik te lang heb gewacht. Anders zou ik toch in slaap vallen voordat ik het gepakt heb?"
"Bas zei: Als je het niet test, dan weet je het ook niet zeker. Wat zijn de testresultaten? Klik om te vergroten... 67%"