#1
Prachtig! Buitengewoon goed omschreven, lekker duidelijk!
Ik heb met plezier je tripreport gelezen, echter ging mijn eerste keer niet zo super.. heb 1 hele gedaan die best wel zwaar was (niet slim, i know) en ook beetje buikpijn gehad.
Wellicht binnenkort weer zegeltjes! Dan ga ik ook zeker een report schrijven!
Heb jij tips met het onthouden van dinge? ik vergeet meestal 40% van mijn trips (Truffel dragon dynamit heb ik al meer als 7 keer gedaan) en van mijn LSD Trip weet ik alleen maar dat ik aan het einde last van mijn maag had.
Nogmaals, leuk om te lezen! Ik hoop meer van je te kunnen lezen!

Ik heb met plezier je tripreport gelezen, echter ging mijn eerste keer niet zo super.. heb 1 hele gedaan die best wel zwaar was (niet slim, i know) en ook beetje buikpijn gehad.
Wellicht binnenkort weer zegeltjes! Dan ga ik ook zeker een report schrijven!
Heb jij tips met het onthouden van dinge? ik vergeet meestal 40% van mijn trips (Truffel dragon dynamit heb ik al meer als 7 keer gedaan) en van mijn LSD Trip weet ik alleen maar dat ik aan het einde last van mijn maag had.
Nogmaals, leuk om te lezen! Ik hoop meer van je te kunnen lezen!
