#1
ik ben verslaafd aan wiet omdat ik adhd heb. Ik heb allemaal soorten medicijnen gebruikt maar niets maakte me echt rustig sinds ik wiet gebruik ben ik veel rustiger zelf, maar ook in mijn hoofd. 


Bal0n zei:Vandaar dat methylphenidate en amphetamien worden voorgeschreven, ..
amphetamine is speed en ik kreeg dat in capsules.
ik denk ook dat wiet een medicijn is voor adhd een vriendin van me heeft ook adhd en sinds zij wiet gebruikt is zij rustiger en ze kan zich juist beter concentreren dan daarvoor 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."