Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben verslaafd aan wiet omdat ik adhd heb. Ik heb allemaal soorten medicijnen gebruikt maar niets maakte me echt rustig sinds ik wiet gebruik ben ik veel rustiger zelf, maar ook in mijn hoofd."
"Bal0n zei: Vandaar dat methylphenidate en amphetamien worden voorgeschreven, .. Klik om te vergroten... amphetamine is speed en ik kreeg dat in capsules. dus jij vind dat speed beter voor je is dan wiet terwijl speed toch ook je lichaam heel erg schaad misschien nog wel erger dan wiet?"