Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Joint-Toep-Zjee,... Blowen = stuven, smoren,... Hasj = Shit Wiet = Ges Oja ik ben van België"
"Ik ben 15,4 jaar en denk dat ik een probleem heb. Ik blow af en toe wat met vrienden en soms alleen, ongeveer 5 keer in de week zo'n 3 joints elk dan. Alleen gebruik ik ook soms speed normaal gezien om de 2-3 weken. Maar nu ik wat problemen thuis heb wegens problemen op school gebruik ik veel meer speed, het gaat zelfs zo ver dat als ik geen speed in huis heb soms verpulverde kalmeringspillen snuif omdat ik anders heel agressief wordt, zoals daarstraks nog, ik en mijn moeder hadden een ruzie en ze gaf me een onschuldige klets tegen mijn hoofd, ik begon dan zelfs zo agressief te worden dat ik naar boven gelopen ben en beginnen op vanalles te schoppen en te slaan. Dit gebeurd soms na school ook dat ik op iemand sla. Soms snij ik ook in mijn arm als ik heel kwaad ben. Alleen mijn vrienden weten dat ik drugs gebruik omdat ze het zelf ook doen.(Ik heb ook nog vrienden die geen drugs gebruiken en sommigen van hun weten dit ook). Maar mijn familie of kennissen weten het niet en dit wil ik zo houden. En mijn ouders weten het al zeker niet want moesten ze zelfs al weten dat ik rook beginnen ze al hysterisch te worden. Ik weet echt niet wat te doen en ben bang dat ik nog eens iemand echt hard ga pijnigen."
"GabberFreak17 zei: heej... k weet niet wat j rede is van je speed gebruik.. bij mij zelf is het vaak ook voor problemen... maar snap het fijt niet wrom je jezelf snijd? haat je jezelf?... miss een rare opmerking.. maah veel mensen die ik ken... die gebruiken drugs omdat ze zich minderwaardig voelen...en tog op een manier kapot willen.... hun keuze.. als zie ik drugs zelfs anders..raad j tog aan te gaan praten met een vertrouwt iemand sterkte! Klik om te vergroten... Ik kan het moeilijk uitleggen,maar zal toch proberen. Ik kan de laatste tijd bijna niemand meer verdragen, behalve men vriend(in)en. Ik mag geen fysiek geweld meer uiten op school na die laatste keer dat ik iemand vol blauwe plekken heb geslaan en geshopt dus ik zit dikwijls vol frustraties nu. In m'n armen snijden doe ik bijna nooit, alleen als ik heel erg ongelukkig ben of heel maar dan ook heel erg boos ben, soms begin ik ook op vanalles te shoppen en te slaan. Maar die problemen thuis komen door mijn gedrag op school en op straat en ook door mijn slechte punten. Ze zeggen dat als het zo verder gaat dat ze mij nog in een instelling zien belanden. Al een geluk dat ze niet weten dat ik speed gebruik en blow anders zat ik daar nu al. En owja ik haat mezelf niet, het is juist omgekeerd ik haat bijna iedereen, behalve als ik speed gebruik dan gaat dit al veel beter en begin ik weer normaal te doen, welja "normaal", gewoon niet meer zo agressief."
"Bal0n zei: Je zegt zelf al dat je een probleem heb, waarom ga je niet op zoek naar een oplossing? Klik om te vergroten... Ik kan er met niemand over praten, want bijna niemand weet dat ik het doe. Dat ik blow weten er wel redelijk veel, maar dat ik zo veel speed gebruik weet bijna niemand."
"Alcohol Cafeine Tabak Hasj/Wiet Speed XTC Codeine Lijstje voor dit jaar. Paddo's, LSD, Explosion, GHB en mss is coke/crack."
"Ik blow elke middag wel is buiten school, soms zelfs te skeel om terug naar school te gaan, mahja school is anders maar saai."
"Merci allemaal voor de reacties. Ik ga proberen te minderen met speed maar of het gaat lukken... En idd als ik zeg tegen mijn ouders over mijn gebruik stoppen ze me direct weg in een of ander afkickcentrum."
"Bal0n zei: Zucht.. Waarom denken jullie dat je ouders je dat zouden aandoen? Je ouders hebben echt het beste met je voor hoor, geloof me.. Als je al pogingen heb gewaagd om te stoppen, maar het niet gelukt is, blijkt dus dat jezelf niet sterk genoeg ben.. in my humble opinion is het gewoon dom om geen hulp te zoeken.. Klik om te vergroten... Ik kan met mijn ouders over niets praten over gewoon weg niets. Mijn ouders zijn gewoon 2 mensen die mijn eten klaar maken, mij geld geven, boos zijn tegen mij en voor de rest zijn het eigenlijk een soort van kennissen waarvan ik bijna niks mag en waar tegen ik niks zeg. Een soort strenge huisgenoten dus."
"Bal0n zei: Je zegt net dat je op iedereen boos bent, aan iedereen een hekel heb, dus ook je ouders. Maar dat wil _NIET_ zeggen dat ook iedereen een hekel aan jou heeft.. Klik om te vergroten... Mijn ouders houden wel van me hoor maar ik praat er gewoon niet tegen over belangrijke dingen. En idd mijn vriendengroep heeft geen hekel aan me."
"Welja ik heb m'n speedprobleem ook onder ogen gezien. Ik ben nu de derde dag op rij clean van de speed, heb wel met vrienden wat geblowd maarja... Ik wil wel blijven speed gebruiken maar dan beperkt 1X om de 2 weken ofzo. Ik moet wel zeggen dat ik me eergisteren en gisteren(gisteren minder) kut voelde, dus het gaat elke dag beter want vandaag voelde ik me al redelijk goed."