Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKaneel in Joint, Schadelijk?

Kaneel in Joint, Schadelijk?

16 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jo,

We hadden laatst wat kaneel in een joint gedaan, ruikt lekker en heeft een appart bijsmaakje, weet iemand of kaneel in een jointje schadelijk is?
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben ik ook wel eens benieuwd naar.

Lijkt me leuk (mits niet schadelijk) om een keer te proberen.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt ook van die sigaren met een lekker geurtje, vanile dacht ik ofzo. Damn, als je jointje rookt en je ruikt dat ding, heerlijk! Staat ook in de binnenkant van dat pakje met die sigaren: "mensen waarderen de rook" :mrgreen:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
goed idee :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
weed is toch al lekker genoeg vind ik, volgens mij kan het zelfs je sigaar doen verstoppe..
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind blunt echt vies, het draait voor geen meter en rookt veel te zwaar.
lange vloeitjes hebben togh mijn voorkeur, maar waarom zou je kaneel in je joint gaan gooien :confused: ?
E
ErythnulLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat je dan ook kan doen is gewoon smoken uit een blunt wrap... Verschillende smaken (onder andere pina collada en nog best veel anderen), smaakt goed en ruikt goed... Wordt je ook heel erg stoned van :grin: Enjoy! :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
waarom zou je drugs nemen? :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
blunt is lekker ge wordt er goe hih van maar tis soms wel kriebelen aan de keel en dan blijft ge maar hoesten haha
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
en dan blijft ge maar hoesten haha
Klik om te vergroten...

Ja jezus...heb ik altijd met de eerste hijs van een blunt...maar het is wel heel erg chill, ook omdat je puur rookt...is altijd beter!
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#11
speedsieweepy zei:
ik vind blunt echt vies, het draait voor geen meter en rookt veel te zwaar.
lange vloeitjes hebben togh mijn voorkeur, maar waarom zou je kaneel in je joint gaan gooien :confused: ?
Klik om te vergroten...

Omdat dat wel es een lekker aroma geeft!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
ghehe volgens mij zijn de blunts die ik hier heb gerookt al voorgedraaid :P

heb er nog 1 liggen zal als er in de vakantie weer is eentje maken :)
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#13
hm okej :) , hebk nog nooit uitgeprobeerd dus ik vroeg ut me maar af :wink:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#14
hoe draai je die blunts eigenlijk fatsoenlijk. maat van me en ik hebbe maar gewoon met plakband bij de tip gedaan want snapte er de balle van
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Christiaan18 zei:
hoe draai je die blunts eigenlijk fatsoenlijk. maat van me en ik hebbe maar gewoon met plakband bij de tip gedaan want snapte er de balle van
Klik om te vergroten...
gewoon goed likken.

en anders plakrandje erover heen doen maar GEEN plakband:P
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha na je eerste blunt moet je ff wachten met het draaien van de volgende omdat je speekselaanmaak dan minder is. Kwijl zelf mijn blunts ook helemaal onder.
N
North-side stonerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je moet gewoon de blunt dichtrollen en hem proberen toch een beetje dicht te rollen. Daarna moet je rond de blunt een lang blaadje doen. Dat werkt altijd. :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."