ik kreeg plots het idee om een verhaal te maken op dit forum. de bedoeling is dat iedereen telkens een zin aan het verhaal bijmaakt. het moet natuurlijk gaan over smoken!!!!! en het moet zo stom mogelijk zijn.
ik zal beginnen met de eerste zin
ER WAS EENS LANG GELEDEN
#3
een groene kikker
#4
wiens broertje een obsessie had voor mountainbikes
#5
Daar werd hij ontzettend geil van
#6
de psycholoog raadde hem aan om eens een keiharde sensi joint te roken
#7
het was een platina xtc pil
#8
"Ik lust je rauw" zei de pad tegen LSD
#9
en plotseling werd de kikker een prins
#10
Ten minste, dat dacht hij......
#11
in feite kwam het doordat hij een andere kikker over zn rug gelikt had de trip begon!
#12
snel legde hij een lijn keta klaar voor als hij het niet meer trok, en hij sprong met z'n bungee touw naar beneden
#13
helemaal de pad kwijt zwom hij door de sloot
#14
waar hij zijn goede vriend lsd tegen kwam
#15
waarop LSD reageerde door boven op de kikker te gaan zitten...
#16
de kikker vond dit niet echt fijn en gooide lsd met een schouderworp van zich af
#17
maar bedacht zich en slurpte de lsd toen op met z'n tong
#18
dit zorgde ervoor dat de kikker in de vetste trip ooit kwam
#19
De kikker dacht dat hij betoverd was en in werkelijkheid eigenlijk een prins was
#20
hij neukte alle princessen af in zijn omgeving, deze veranderde in LSD trips.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.