Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfvallen

Afvallen

19 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou heb je een excuus voor de rest van je leven, wat wil je nog meer?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je suikerlevel gaat omlaag in je bloed als je blowt, als je vervolgens geen suikers eet ga je dus over op vetverbranding (ik denk dat dit samenhangt met het moe worden als je blowt). Dus het is wel mogelijk ja.
w
wij2Lid
01-01-2024, 00:00
#3
hoi hoi,

IK heb een vraagje, ik rook nu al 2 jaar iedere dag een joint en ineens val ik zo een paar kilo af.ik eet verder wel goed en harddrug gebruik ik niet.Kan ik van weed roken afvallen????


toedeloe :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bal0n zei:
Je suikerlevel gaat omlaag in je bloed als je blowt, als je vervolgens geen suikers eet ga je dus over op vetverbranding (ik denk dat dit samenhangt met het moe worden als je blowt). Dus het is wel mogelijk ja.
Klik om te vergroten...

Weer wat nieuws! Je suikerlevel gaat omlaag! Dat wist ik dus echt niet!

Kan je wat vertellen over de uitspraak van: heidrun?

Die vertelde namelijk dat ze vermoede dat ze haar voedsel sneller verteerde...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, dat is dahct ik ook een van de redenen van vreetkicks...en ik moet vaak ook eerder schijten als ik geblowd heb :flushed:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha, mogeljk dus een gevolg van de effecten van wiet :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
mathijs zei:
Ja, dat is dahct ik ook een van de redenen van vreetkicks...en ik moet vaak ook eerder schijten als ik geblowd heb :flushed:
Klik om te vergroten...

kringspieren ontspannen, :).
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Who needs poppers anyway? :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
2 pakjes kauwgom met lactose opvreten
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
whahahahah, en wat betekent het als je moeite hebt alles eruit te scheiten als je NIET knetter bent? Heb je dan wiet nodig om je spieren volledig te ontspannen? :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
:) ff naar de supermarkt.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha, lompe boeren :grin:
Hmm ik heb ook meestal 'last' van vreetkicks. Eten smaakt zo ontzettend lekker als ik high ben. Goddelijke chocola... maar ook fruit, eigenlijk alles. Ook drinken trouwens. Tomatensap bijvoorbeeld, wow.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sweet_Shadow zei:
Haha, lompe boeren :grin:
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat jij ook uit Grunnen kwam :P :wave:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Uit ervaring (van mezelf en vrienden) kan ik zeggen dat je van blowen wel degelijk afvalt. Zo niet, kom je er iig absoluut niet van bij of remt het het bijkomen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmm nee fuck, je komt uit Haarlem :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb je niets over schijten te zeggen :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha, neej, ik schijt niet anders van het blowen :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mac... zei:
Uit ervaring (van mezelf en vrienden) kan ik zeggen dat je van blowen wel degelijk afvalt. Zo niet, kom je er iig absoluut niet van bij of remt het het bijkomen.
Klik om te vergroten...

Relaxt :)

Vandaar dat ik van die 3 jaar blowen in combinatie met veel lekker eten niet dikker ben geworden :) Of komt dat pas later? :P
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Je hebt kans dat je net zoals stoppen met roken je spijsvertering anders gaat werken. Je loopt dan zeker kans om aan te komen.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
mmm, he shit nou moet ik dus blijven blowen! Naja overleven we ook nog wel :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."