Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi hoi Ik slik sinds 2 maand antidepresivia (fevarin) 100mg per dag. Nu vraag ik mij af of het gevaarlijk is als ik dan een pilletje erbij neem??? of moet ik gewoon 2 dagen mijn medicijnen niet nemen als ik een pilletje wil nemen?"
"hoi hoi, IK heb een vraagje, ik rook nu al 2 jaar iedere dag een joint en ineens val ik zo een paar kilo af.ik eet verder wel goed en harddrug gebruik ik niet.Kan ik van weed roken afvallen???? toedeloe"