#1
ja maar wat bedoel je met:je nonkel?
Frenky zei:spacekonijn zei:zit schizofrenie bij jou in de familie? of andere psychische afwijkingen
was hij voordat hij ging blowen al stabiel van geest?
zulke dingen spelen natuurlijk heel erg mee
Voordat hij ging blowe was hij gewoon stabiel, was geen rotjong en was best slim (deed VWO). Schizofrenie zit dan weer wel in mijn familie, maar dat betekend niet dat je het zowiezo niet krijgt als het niet in je familie zit.
Wil gewoon eve iedereen waarschuwe dat wiet niet zo onschuldig is als het lijkt.
Bal0n zei:Als er serieus schizofrenie en depressiviteit voorkomen in je familie dan raad ik je ten zeerste, echt ten zeerste, aan om te stoppen met drugs.

Frenky zei:Doe ook al sinds dat gebeurd is met mijn neef geen wiet meer, maar af en toe sos, maar bedankt voor het advies, wist niet dat het eigenlijk voor alle drugs geld.
flash kieke zei:waar wat gebeurd er dan be mij?
wa gebeurt er als ge depre zei en dan drugs
en wa als schisofrenie als ge drugs neemt?
ik weet dat mijn nonkel van mijn moeder hare kant schisofrenie heeft
en mijn opa en nonkel van mijn vader zijne kant depre zijn+mijn vader was depre maar nu is die vermist![]()
flash kieke zei:waar wat gebeurd er dan be mij?
wa gebeurt er als ge depre zei en dan drugs
en wa als schisofrenie als ge drugs neemt?
ik weet dat mijn nonkel van mijn moeder hare kant schisofrenie heeft
en mijn opa en nonkel van mijn vader zijne kant depre zijn+mijn vader was depre maar nu is die vermist![]()
flash kieke zei:kan het dat je een od krygt van wiet? ik zelf heb het nooit gehoord of meegemaakt
![]()
Jeller zei:Idd.. vna weed kunt ge nie echt een overdosis hebben, ten minste nie van te roken, maar ik denk wel da ge een overdosis van spaceckae en zo kunt hebben da ge toch efkes int ziekenhuis ligt maar nie doodgaat..
Weed is idd niet zo onschuldig als ge zou denken.. Weed is mss minder schadelijk dan alcohol maar eigenlijk denk ik dat het geestelijk verslavender is en soms voor meer persoonlijke problemen kan zorgen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."