Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsod van wiet?

od van wiet?

34 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja maar wat bedoel je met:je nonkel?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja en sowieso, je lichaam neemt de THC op den duur gewoon niet meer op, dan heeft het geen nut meer
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
extra voorzichtigheid is idd van belang.

maar je hebt wel veel meer kans als het in de familie zit , dus hij heeft het idd onderschat.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frenky zei:
spacekonijn zei:
zit schizofrenie bij jou in de familie? of andere psychische afwijkingen
was hij voordat hij ging blowen al stabiel van geest?

zulke dingen spelen natuurlijk heel erg mee
Klik om te vergroten...

Voordat hij ging blowe was hij gewoon stabiel, was geen rotjong en was best slim (deed VWO). Schizofrenie zit dan weer wel in mijn familie, maar dat betekend niet dat je het zowiezo niet krijgt als het niet in je familie zit.

Wil gewoon eve iedereen waarschuwe dat wiet niet zo onschuldig is als het lijkt.
Klik om te vergroten...

Met alle respect hoor, maar drugs gebruiken als schizofrenie in de familie zit, vind ik niet echt.. slim?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
er zit chizofre dingens in mijn familie zoder dak het wist en oek depresiefiteit of zo iet en ik moest naar ne pshiater voor over drugs te praten en mijn moeder zegt da innees dak chizofrenie mss heb

en toen wask innees bang

mor is da zo erg die chizofrenie :confused:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je nonkel.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, schizofrenie is ernstig. En het is ook nog eens degeneratief, dus ook lichte vormen zullen zich (uiteindelijk) ontwikkelen tot volledig onbehandelbare psychotische staat.

Als er serieus schizofrenie en depressiviteit voorkomen in je familie dan raad ik je ten zeerste, echt ten zeerste, aan om te stoppen met drugs.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bal0n zei:
Als er serieus schizofrenie en depressiviteit voorkomen in je familie dan raad ik je ten zeerste, echt ten zeerste, aan om te stoppen met drugs.
Klik om te vergroten...

Doe ook al sinds dat gebeurd is met mijn neef geen wiet meer, maar af en toe sos, maar bedankt voor het advies, wist niet dat het eigenlijk voor alle drugs geld.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
waar wat gebeurd er dan be mij?

wa gebeurt er als ge depre zei en dan drugs

en wa als schisofrenie als ge drugs neemt?

ik weet dat mijn nonkel van mijn moeder hare kant schisofrenie heeft

en mijn opa en nonkel van mijn vader zijne kant depre zijn+mijn vader was depre maar nu is die vermist :(
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Je nonkel.
Klik om te vergroten...


je nonkel??
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat vroeg ik aan jou.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat jij daarmee bedoelt.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zen in de war ze gast :mrgreen:
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#14
nonkel = oom int belgisch :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#15
Frenky zei:
Doe ook al sinds dat gebeurd is met mijn neef geen wiet meer, maar af en toe sos, maar bedankt voor het advies, wist niet dat het eigenlijk voor alle drugs geld.
Klik om te vergroten...

Alle drugs hebben de potentie om psychotische aandoeningen omhoog te brengen, en aangezien coke veel paranoia met zich mee kan brengen lijkt het me niet echt verstandig.

Maar top dat je met de rest gestopt bent, ik denk dat coke minder potentie heeft wat dit soort dingen betreft dan andere drugs.


flash kieke zei:
waar wat gebeurd er dan be mij?

wa gebeurt er als ge depre zei en dan drugs

en wa als schisofrenie als ge drugs neemt?

ik weet dat mijn nonkel van mijn moeder hare kant schisofrenie heeft

en mijn opa en nonkel van mijn vader zijne kant depre zijn+mijn vader was depre maar nu is die vermist :(
Klik om te vergroten...

Op de manier hoe jij gebruikt, zoveel en zovaak, is de kans groot dat ook jij depressiviteit of schizofrenie zal ontwikkelen. Zoek maar op met google wat het inhoudt :wink:.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Idd.. vna weed kunt ge nie echt een overdosis hebben, ten minste nie van te roken, maar ik denk wel da ge een overdosis van spaceckae en zo kunt hebben da ge toch efkes int ziekenhuis ligt maar nie doodgaat..

Weed is idd niet zo onschuldig als ge zou denken.. Weed is mss minder schadelijk dan alcohol maar eigenlijk denk ik dat het geestelijk verslavender is en soms voor meer persoonlijke problemen kan zorgen
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#17
flash kieke zei:
waar wat gebeurd er dan be mij?

wa gebeurt er als ge depre zei en dan drugs

en wa als schisofrenie als ge drugs neemt?

ik weet dat mijn nonkel van mijn moeder hare kant schisofrenie heeft

en mijn opa en nonkel van mijn vader zijne kant depre zijn+mijn vader was depre maar nu is die vermist :(
Klik om te vergroten...

Op de manier hoe jij gebruikt, zoveel en zovaak, is de kans groot dat ook jij depressiviteit of schizofrenie zal ontwikkelen. Zoek maar op met google wat het inhoudt :wink:.[/quote]

ik gebruik nu minder hoor :)

ik heb deze maand maar 2 pilletjes gepakt en 4lijnen speed

dus das al een verbetering he :sunglasses:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, nu nog 2 pillen en 4 lijnen minder, en het komt helemaal goed :wink:
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#19
flash kieke zei:
kan het dat je een od krygt van wiet? ik zelf heb het nooit gehoord of meegemaakt

:wave:
Klik om te vergroten...

Volgens spuite en slikke:

Wiet beinvloed niet je hart of je luchtwegen dus je kan geen OD krijgen van wiet...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jeller zei:
Idd.. vna weed kunt ge nie echt een overdosis hebben, ten minste nie van te roken, maar ik denk wel da ge een overdosis van spaceckae en zo kunt hebben da ge toch efkes int ziekenhuis ligt maar nie doodgaat..

Weed is idd niet zo onschuldig als ge zou denken.. Weed is mss minder schadelijk dan alcohol maar eigenlijk denk ik dat het geestelijk verslavender is en soms voor meer persoonlijke problemen kan zorgen
Klik om te vergroten...

Volgens mij kan je zelfs met spacecak geen overdosis krijgen...

Heb echt grote hoeveelheden gehad al, werd niet eens zoveel knetterder!

In het ziekenhuis kan je wel belanden, maar waar je last van hebt zit dan 100% tussen je oren...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."