Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsod van wiet?

od van wiet?

34 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat jij daarmee bedoelt.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zen in de war ze gast :mrgreen:
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#3
nonkel = oom int belgisch :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frenky zei:
Doe ook al sinds dat gebeurd is met mijn neef geen wiet meer, maar af en toe sos, maar bedankt voor het advies, wist niet dat het eigenlijk voor alle drugs geld.
Klik om te vergroten...

Alle drugs hebben de potentie om psychotische aandoeningen omhoog te brengen, en aangezien coke veel paranoia met zich mee kan brengen lijkt het me niet echt verstandig.

Maar top dat je met de rest gestopt bent, ik denk dat coke minder potentie heeft wat dit soort dingen betreft dan andere drugs.


flash kieke zei:
waar wat gebeurd er dan be mij?

wa gebeurt er als ge depre zei en dan drugs

en wa als schisofrenie als ge drugs neemt?

ik weet dat mijn nonkel van mijn moeder hare kant schisofrenie heeft

en mijn opa en nonkel van mijn vader zijne kant depre zijn+mijn vader was depre maar nu is die vermist :(
Klik om te vergroten...

Op de manier hoe jij gebruikt, zoveel en zovaak, is de kans groot dat ook jij depressiviteit of schizofrenie zal ontwikkelen. Zoek maar op met google wat het inhoudt :wink:.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Idd.. vna weed kunt ge nie echt een overdosis hebben, ten minste nie van te roken, maar ik denk wel da ge een overdosis van spaceckae en zo kunt hebben da ge toch efkes int ziekenhuis ligt maar nie doodgaat..

Weed is idd niet zo onschuldig als ge zou denken.. Weed is mss minder schadelijk dan alcohol maar eigenlijk denk ik dat het geestelijk verslavender is en soms voor meer persoonlijke problemen kan zorgen
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
flash kieke zei:
waar wat gebeurd er dan be mij?

wa gebeurt er als ge depre zei en dan drugs

en wa als schisofrenie als ge drugs neemt?

ik weet dat mijn nonkel van mijn moeder hare kant schisofrenie heeft

en mijn opa en nonkel van mijn vader zijne kant depre zijn+mijn vader was depre maar nu is die vermist :(
Klik om te vergroten...

Op de manier hoe jij gebruikt, zoveel en zovaak, is de kans groot dat ook jij depressiviteit of schizofrenie zal ontwikkelen. Zoek maar op met google wat het inhoudt :wink:.[/quote]

ik gebruik nu minder hoor :)

ik heb deze maand maar 2 pilletjes gepakt en 4lijnen speed

dus das al een verbetering he :sunglasses:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, nu nog 2 pillen en 4 lijnen minder, en het komt helemaal goed :wink:
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#8
flash kieke zei:
kan het dat je een od krygt van wiet? ik zelf heb het nooit gehoord of meegemaakt

:wave:
Klik om te vergroten...

Volgens spuite en slikke:

Wiet beinvloed niet je hart of je luchtwegen dus je kan geen OD krijgen van wiet...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jeller zei:
Idd.. vna weed kunt ge nie echt een overdosis hebben, ten minste nie van te roken, maar ik denk wel da ge een overdosis van spaceckae en zo kunt hebben da ge toch efkes int ziekenhuis ligt maar nie doodgaat..

Weed is idd niet zo onschuldig als ge zou denken.. Weed is mss minder schadelijk dan alcohol maar eigenlijk denk ik dat het geestelijk verslavender is en soms voor meer persoonlijke problemen kan zorgen
Klik om te vergroten...

Volgens mij kan je zelfs met spacecak geen overdosis krijgen...

Heb echt grote hoeveelheden gehad al, werd niet eens zoveel knetterder!

In het ziekenhuis kan je wel belanden, maar waar je last van hebt zit dan 100% tussen je oren...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op den duur kan je bloed gewoon geen THC meer opnemen. Dan zit je gewoon op je top.
Heb je dat nooit gehad, dat je echt heel erg veel geblowd had, en als je dan nog meer blowde, dat je er niets van merkte...
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#11
Van alles kun je een overdosen krijgen zelfs van aarappelen en water (bij 6L al).

Heb ooit gehoord als je 750 gram weed nar binnen werkt (oraal) dan heb je een od.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
mja zal idd wel zo iets zijn, maar dat is overdreven vele hé..
maar als je zelfmoord wilt proberne met weed zal je het meoilijk hebben
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
dan ga je eerder dood aan overgewicht van al die space cake :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmm, als je wou roken is het sowieso moeilijk want op den duur ga je gewoon out. Als je het eet is het natuurlijk mogelijk om een OD te krijgen. Wiet zal op den duur ook wel dodelijk zijn, net als alle andere stoffen. Maar dan moet je wel zo gruwelijk veel eten dat je maag waarschijnlijk al uit elkaar is geknapt :P
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja precies maarja altijd leuk om te proberen togh :wink:
ff kijken of we een od van wiet kunnen krijgen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."