#1
overdrijver 100Frisko zei:heb ik met speed in mn neken ik heb nooit puisten
![]()
Mod-EDIT: Stop nou eens met die honderden smileys.
maar ok...mijn oprechte excuses

overdrijver 100Frisko zei:heb ik met speed in mn neken ik heb nooit puisten
![]()
Mod-EDIT: Stop nou eens met die honderden smileys.

klopt, veel mensen krijgen dan ook dikke puisten op hun rug.Frisko zei:heb ik met speed in mn neken ik heb nooit puisten
![]()
Mod-EDIT: Stop nou eens met die honderden smileys.
mjahcunt zei:klopt, veel mensen krijgen dan ook dikke puisten op hun rug.Frisko zei:heb ik met speed in mn neken ik heb nooit puisten
![]()
Mod-EDIT: Stop nou eens met die honderden smileys.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."