Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsgebruik en puisten?

Drugsgebruik en puisten?

13 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frisko zei:
heb ik met speed in mn nek :confused: en ik heb nooit puisten :rolleyes:


Mod-EDIT: Stop nou eens met die honderden smileys.
Klik om te vergroten...
overdrijver 100 :rolleyes:
maar ok...mijn oprechte excuses :rock:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beetje vreemde vraag misschien, maar is er een verband tussen het gebruiken van softdrugs en puisten?

Ik heb eigenlijk nooit veel last gehad van puisten, zelfs niet in de pubertijd. Maar ik ben nu 21, en ben sinds de vakantie steeds meer gaan roken. En ik krijg nu steeds meer last van puisten, op mijn 21ste nog eens.
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#3
misschien ben je der gewoon laat mee ofzo, Ik ken iemand die elke dag blowt voor 4 jaar lang al en die heb heel af en toe een puistje maar das niet van het blowen, dus naar mijn mening komt het niet door het blowen
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#4
weet wel dat je van speed puisten krijgt, maar heb er bij blowen nog nooit over gehoord.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van roken over het algemeen krijg je een veel minder schone huid, dus zal zeker wel invloed hebben.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb meestal last van puistjes na gebruik van xtc, de volgende dag een gevoelig puntje op mn kin en de dag erna een stevige puist grrrr
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha, zo af en toe is dat heel leuk hoor smiley's :wink:


maareh, komt idd door t roken...

Eet maar spacecake als je die puiste nie trekt...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb ik met speed in mn nek :confused: en ik heb nooit puisten :rolleyes:


Mod-EDIT: Stop nou eens met die honderden smileys.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb sowieso al een hele droge en gevoelige huid. Misschien toch maar meer spacekoekjes eten dan! :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
ckr, is sowieso gezonder :) (of je moet heel erg veel overgewicht hebben)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
van dansen in een vochtige (of was het nu droge) ruimte daar krijg je puisten van.. vna xtc en speed soms dus
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
En als je onder invloed van XTC in een vochtige (of was het nu droge) ruimte gaat dansen, dan wordt het pas echt raar!

Ga daar maar eens over nadenken! :wink:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#13
Frisko zei:
heb ik met speed in mn nek :confused: en ik heb nooit puisten :rolleyes:


Mod-EDIT: Stop nou eens met die honderden smileys.
Klik om te vergroten...
klopt, veel mensen krijgen dan ook dikke puisten op hun rug.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
cunt zei:
Frisko zei:
heb ik met speed in mn nek :confused: en ik heb nooit puisten :rolleyes:


Mod-EDIT: Stop nou eens met die honderden smileys.
Klik om te vergroten...
klopt, veel mensen krijgen dan ook dikke puisten op hun rug.
Klik om te vergroten...
mjah :openmouth: dat nog net niet :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."