#1
Misschien moet ik binnenkort toch maar eens wat meer proberen van die buitenteelt van een kennis van me.
Ik merk zelf dat het lekkerder stoned worden is wanneer het langszaam gaat. Dus niet dat ik één of twee rook en meteen überstoned ben, zoals ik soms heb met sommige koffiewinkelwiet.
Ik gebruik sowieso de laatste tijd al meer hasj omdat hasj meestal natuurlijker is dan wiet.
Ik merk zelf dat het lekkerder stoned worden is wanneer het langszaam gaat. Dus niet dat ik één of twee rook en meteen überstoned ben, zoals ik soms heb met sommige koffiewinkelwiet.
Ik gebruik sowieso de laatste tijd al meer hasj omdat hasj meestal natuurlijker is dan wiet.